Rover623 napisał:
Prakticky vše co je v předešlém příspěvku jsou kecy. 928 má motor vepředu a na řízení je poměrně nezáludná, pokud je sucho. Provedení S4 společně s GTS bylo to nejvýkonnější co se dělalo, ale tohle vše asi víte. Takže k tomu co se kazí, elektrika, doporučuji pečlivě zkontrolovat, že vše funguje. Dost často selhává vyklápění světel. Další věcí jsou převodovky a diferenciál, oba jsou uloženy vzadu. Automatům bych se obloukem vyhnul, byly poruchové už jako nové, manuály mají zase problémy se zničenou jedničkou a dvojkou, případně zničené synchrony. Občas nejde zařadit zpátečka nebo se ozývá diferenciál. Nejsilnější motor osazený do S4 má občas problémy naskočit a podpalují se mu ventily. Dost často na něm selhávaly hadice chlazení, ale pokud předchozí majitel nebyl diletant, tak už to vyměnil. Jinak je 928 spolehlivá poměrně dost a motor toho také dost snese. Na našich silnicích dostává zabrat spodek, zvlášť zničenou zadní nápravu člověk pozná rychle, kola sedí v podbězích. Předek, bohužel ani pokud je total, tak netluče, spíš zkuste na zvednutém autě zavyklat kolem nahoru-dolů. Co se týče náhradních dílů, tak ty samozřejmě jsou. Jenže neexistuje žádná laciná druhovýroba, téměř vše je v kvalitě originál dílu. Originální díly se odlišují pro tento vůz pouze tím, že je na nich logo výrobce a v případě namáhaných dílů procházejí těžší sadou zkoušek. Díly vyrábí totiž jen pár externích dodavatelů a z toho 2 jich část dodávají přímo automobilce. Největší problém na 928 vám nakonec může přidělat sám předchozí majitel, zvlášť pokud nedodržoval výměny oleje, namáhal motor za studena a nedodržoval generálky. Motor u 928 by měl každých 100tis. projít rozsáhlejší kontrolou. Značně doporučuji nechat si před koupí změřit tlaky válců a také výkon. Totálně zhuntovaný motor totiž už neopravíte a auto bude mdlé a bez výkonu.
co konkrétně jsou kecy? že jich za 18 let výroby udělali jen 60.000? to že je část kastle z Al? to že neexistuje druhovýroba? nebo snad že na jiném než suchém a kvalitním povrchu je to zabiják? že 200-300 koní z pětilitrové V8 je nějak málo? nebo nemůžeš skousnout že tě pravidelně nachytávám na švestkách a těm tvejm báchorkám nevěřím?