0
powrót
 

diskuze k tématu: Porsche 928 S4 a jeho technika

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.10.2013 13:28, Porsche 928 S4 a jeho technika
Dobrý den,
zvažuji koupi tohoto vozu pro radost (bude využíván jako třetí auto sem-tam o víkendech). Prosím Vás o názor co se týče techniky, spolehlivosti, na co si dát pozor atd. Internet již jsem prošel, ale většinou jsem narazil puze na technický popis a na velmi málo nezaujatých zkušeností. Je mi jasné, že ceny ND, spotřeba atd odpovídají původu vozu a jsem s tím smířen.
Děkuji za odpověď
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Wtorek 22.10.2013 15:44, RE: Porsche 928 S4 a jeho technika
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, zvažuji koupi tohoto vozu pro radost (bude využíván jako třetí auto sem-tam o víkendech). Prosím Vás o názor co se týče techniky, spolehlivosti, na co si dát pozor atd. Internet již jsem prošel, ale většinou jsem narazil puze na technický popis a na velmi málo nezaujatých zkušeností. Je mi jasné, že ceny ND, spotřeba atd odpovídají původu vozu a jsem s tím smířen. Děkuji za odpověď


tohle měl kamarád před pár lety, osmiválec, necelých 5 litrů, na ten obsah nic moc výkon, ale bylo to docela lehké díky částečně hliníkové kastli. neskutečně jedovaté auto, bez stabilizace, něco jako staré corvetty, opravdu jen pro ´´pana řidiče´´. taky už jich moc není, většina-stejně jako tohle-skončila rozstřelená. osobně mám rád tenhle styl aut ale do 928 bych šel jedině kdyby to prodával někdo koho znám a kdo jí má dlouho, jinak raději 911. prakticky jakýkoliv díl je problém, pokud nenakráčím jako ovce do Porsche tak asi nic neseženu, bylo jich málo vyrobených a druhovýroba neexistuje.
reagować
Rover623
ilość wystąpień96
data registracji14.04.2009
Wtorek 22.10.2013 18:44, 928
Prakticky vše co je v předešlém příspěvku jsou kecy. 928 má motor vepředu a na řízení je poměrně nezáludná, pokud je sucho. Provedení S4 společně s GTS bylo to nejvýkonnější co se dělalo, ale tohle vše asi víte. Takže k tomu co se kazí, elektrika, doporučuji pečlivě zkontrolovat, že vše funguje. Dost často selhává vyklápění světel. Další věcí jsou převodovky a diferenciál, oba jsou uloženy vzadu. Automatům bych se obloukem vyhnul, byly poruchové už jako nové, manuály mají zase problémy se zničenou jedničkou a dvojkou, případně zničené synchrony. Občas nejde zařadit zpátečka nebo se ozývá diferenciál. Nejsilnější motor osazený do S4 má občas problémy naskočit a podpalují se mu ventily. Dost často na něm selhávaly hadice chlazení, ale pokud předchozí majitel nebyl diletant, tak už to vyměnil.

Jinak je 928 spolehlivá poměrně dost a motor toho také dost snese. Na našich silnicích dostává zabrat spodek, zvlášť zničenou zadní nápravu člověk pozná rychle, kola sedí v podbězích. Předek, bohužel ani pokud je total, tak netluče, spíš zkuste na zvednutém autě zavyklat kolem nahoru-dolů.

Co se týče náhradních dílů, tak ty samozřejmě jsou. Jenže neexistuje žádná laciná druhovýroba, téměř vše je v kvalitě originál dílu. Originální díly se odlišují pro tento vůz pouze tím, že je na nich logo výrobce a v případě namáhaných dílů procházejí těžší sadou zkoušek. Díly vyrábí totiž jen pár externích dodavatelů a z toho 2 jich část dodávají přímo automobilce.

Největší problém na 928 vám nakonec může přidělat sám předchozí majitel, zvlášť pokud nedodržoval výměny oleje, namáhal motor za studena a nedodržoval generálky. Motor u 928 by měl každých 100tis. projít rozsáhlejší kontrolou. Značně doporučuji nechat si před koupí změřit tlaky válců a také výkon. Totálně zhuntovaný motor totiž už neopravíte a auto bude mdlé a bez výkonu.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Środa 23.10.2013 11:32, :-)
Hmmm, takový auto pro "radost". Dokonce dvojí - poprvé, když ho kuopíš a po druhé, když se ho (pracně) zbavíš.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 24.10.2013 09:54, RE: 928
Rover623 napisał:
Prakticky vše co je v předešlém příspěvku jsou kecy. 928 má motor vepředu a na řízení je poměrně nezáludná, pokud je sucho. Provedení S4 společně s GTS bylo to nejvýkonnější co se dělalo, ale tohle vše asi víte. Takže k tomu co se kazí, elektrika, doporučuji pečlivě zkontrolovat, že vše funguje. Dost často selhává vyklápění světel. Další věcí jsou převodovky a diferenciál, oba jsou uloženy vzadu. Automatům bych se obloukem vyhnul, byly poruchové už jako nové, manuály mají zase problémy se zničenou jedničkou a dvojkou, případně zničené synchrony. Občas nejde zařadit zpátečka nebo se ozývá diferenciál. Nejsilnější motor osazený do S4 má občas problémy naskočit a podpalují se mu ventily. Dost často na něm selhávaly hadice chlazení, ale pokud předchozí majitel nebyl diletant, tak už to vyměnil. Jinak je 928 spolehlivá poměrně dost a motor toho také dost snese. Na našich silnicích dostává zabrat spodek, zvlášť zničenou zadní nápravu člověk pozná rychle, kola sedí v podbězích. Předek, bohužel ani pokud je total, tak netluče, spíš zkuste na zvednutém autě zavyklat kolem nahoru-dolů. Co se týče náhradních dílů, tak ty samozřejmě jsou. Jenže neexistuje žádná laciná druhovýroba, téměř vše je v kvalitě originál dílu. Originální díly se odlišují pro tento vůz pouze tím, že je na nich logo výrobce a v případě namáhaných dílů procházejí těžší sadou zkoušek. Díly vyrábí totiž jen pár externích dodavatelů a z toho 2 jich část dodávají přímo automobilce. Největší problém na 928 vám nakonec může přidělat sám předchozí majitel, zvlášť pokud nedodržoval výměny oleje, namáhal motor za studena a nedodržoval generálky. Motor u 928 by měl každých 100tis. projít rozsáhlejší kontrolou. Značně doporučuji nechat si před koupí změřit tlaky válců a také výkon. Totálně zhuntovaný motor totiž už neopravíte a auto bude mdlé a bez výkonu.


co konkrétně jsou kecy? že jich za 18 let výroby udělali jen 60.000? to že je část kastle z Al? to že neexistuje druhovýroba? nebo snad že na jiném než suchém a kvalitním povrchu je to zabiják? že 200-300 koní z pětilitrové V8 je nějak málo? nebo nemůžeš skousnout že tě pravidelně nachytávám na švestkách a těm tvejm báchorkám nevěřím?
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Cztwartek 24.10.2013 11:28, RE: 928
tomaskrtek napisał:
co konkrétně jsou kecy? že jich za 18 let výroby udělali jen 60.000? to že je část kastle z Al? to že neexistuje druhovýroba? nebo snad že na jiném než suchém a kvalitním povrchu je to zabiják? že 200-300 koní z pětilitrové V8 je nějak málo? nebo nemůžeš skousnout že tě pravidelně nachytávám na švestkách a těm tvejm báchorkám nevěřím?


Klídek, začti se do Xantie, tam to Rover623 schytal několikrát a nejsou to jen hypotetické problémy, ale jasně formulované nesmysly, kterýma si kritiku vysloužil.

Jinak 300 koní z pěti litrů v té době nebylo možná až tak málo, ale velký motor vpředu a pohon na lehkém zadku, dá se čekat, že s necitlivou nohou na plynu to bude tanec. Ale na druhou stranu, tazatel to chce pro radost, asi s tím nebude blbnout v plískanicích na okreskách.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 24.10.2013 13:00, RE: 928
Koloss napisał:
tomaskrtek napisał:
co konkrétně jsou kecy? že jich za 18 let výroby udělali jen 60.000? to že je část kastle z Al? to že neexistuje druhovýroba? nebo snad že na jiném než suchém a kvalitním povrchu je to zabiják? že 200-300 koní z pětilitrové V8 je nějak málo? nebo nemůžeš skousnout že tě pravidelně nachytávám na švestkách a těm tvejm báchorkám nevěřím?
Klídek, začti se do Xantie, tam to Rover623 schytal několikrát a nejsou to jen hypotetické problémy, ale jasně formulované nesmysly, kterýma si kritiku vysloužil. Jinak 300 koní z pěti litrů v té době nebylo možná až tak málo, ale velký motor vpředu a pohon na lehkém zadku, dá se čekat, že s necitlivou nohou na plynu to bude tanec. Ale na druhou stranu, tazatel to chce pro radost, asi s tím nebude blbnout v plískanicích na okreskách.


výkon začínal na nějakých 220ti koních, já měl možnost řídit verzi s necelými 300 koníky a na těch 1400 kilo tedy žádná sláva-pocitově. od V8 v Porsche bych čekal víc. jinak stačil prach na silnici, nebo vlhko po deštíku a byl to zabiják, i když transaxle zadku hodně přidával tak se dost cukal. a to tam byly nějaký salámy 300+. toho pablba neřeším, vím že tady z něj má naprostá většina lidí srandu, jen mě vadí co tu plácá za bludy. vleze sem někdo novej a bude nás mít za křupany všechny.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.