0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Transit - jak slouží po 560 tis. km?

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 07:06, Zajímavé rozvody
Místo rozvodového řemenu tyč-zajímavé.To by i Jawa 500 OHC se svou královskou hřídelí záviděla.A srovnávat Boxera s rumpálem typu Tranzit?Boxer či Ducato je proti tomu Rolls-Royce po všech stránkách.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 08:06, shell
Mně to zase spíš přijde jak reklama na shell. Zajedu k šelce a hurá, spotřeba klesne o dva litry na sto...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 08:35,
Myslím že rozdíl ve spotřebě nebude díky shellu ale spíš bych si tipnul že předchozí řidič netankoval jen do Tranzita , ale i do svýho soukromýho auta a potom v práci tvrdil že to žere 14 . Ale možná mu křivdím , kdo ví .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 09:52, Ušetření nákladů ve firmě za servis? Staronová metoda - bičování zaměstnanců - ignorantů!
Myslím, že kdyby se k tomu Peugeotu nechovali jeho řidiči s typickým českým přístupem - tj. z cizího (firmy, která mě živí) nic neteče, tak by s ním nebyly takové problémy. U starých italských dieselů odcházelo těsnění pod hlavou, nebo i hlava z důvodů, kterým se dá jednoduchým způsobem zamezit. Tj. netrápit studený motor a nejezdit s tím pořád jako hovado. Zvlášť dlouhé přesuny s velkým zatížením tyto motory nemají rády. Být jejich vedoucím, dám jim to k úhradě. A prasklé rozvody po 300 000? Kdo by to u takto týraného motoru čekal? Určitě to byla jen náhoda... Ale jak si své lidi naučili, tak to mají! Na druhou stranu ten starý Transit je dostatečně blbuvzdorný. Kamarád si ho nechává stále ve firmě jako náhradní, když se nové sesypou. V podstatě řeší stejné problémy. Sice to nejede, v zimě špatně startuje a rezne, ale jinak je na něj spolehnutí, jako na funglovku v záruce. Běžná spotřeba se zatíženým autem a jízdním stylem Homo Sapiens Sapiens je +- 9 litrů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 10:49, :)
Fordem tam a vlakem zpět .. na tom něco bude ..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 11:00, RE: shell
A4 napisał:
Mně to zase spíš přijde jak reklama na shell. Zajedu k šelce a hurá, spotřeba klesne o dva litry na sto...
Z testů jednoznačně vyplývá, že Shell má jen průměrnou naftu, resp. nadstandard za velmi dlouhé peníze. Já dávám TANK ONO a přidávám VIF aditiv, což je nejlevnější a nejúčinnější řešení. Doporučujií všem!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 13:47, RE:
ZX6R napisał:
Myslím že rozdíl ve spotřebě nebude díky shellu ale spíš bych si tipnul že předchozí řidič netankoval jen do Tranzita , ale i do svýho soukromýho auta a potom v práci tvrdil že to žere 14 . Ale možná mu křivdím , kdo ví .
souhlas, i s plně naloženým starým Transitem bez turba jsem jezdil za deset, s prázdným lehká noha za osm. ale pokud si vzpomínám tak tam byly rozvody řemenem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 13:48, RE: :)
johntom napisał:
Fordem tam a vlakem zpět .. na tom něco bude ..
ty jsi velkej kus vola. asi znáš jenom ten vlak, co?!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 16:21, RE: :)
tomaskrtek napisał:
ty jsi velkej kus vola. asi znáš jenom ten vlak, co?!
Dávám raději přednost autům. Spolehlivost naftových motorů od forda stoji za h..
( např. Mondea s 2.2.TDCI.. nebo 1.6 TDCI -focus .... samej problém ) ale ty mi to určitě nějákýma nesmyslnýma argumentama vyvrátíš že ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 18:20, Koupil bych ho znovu
S tímto autem jsem měl najeto přes 700 000 km a kdyby se nerozpadlo tak snad jezdí do dnes, motor převodovka původní, na motoru dvakrát praskl rozvoďák, ale jen se narovnaly tyčky k ventilům a jezdilo se dál.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 20:21, RE: :)
johntom napisał:
Dávám raději přednost autům. Spolehlivost naftových motorů od forda stoji za h..
( např. Mondea s 2.2.TDCI.. nebo 1.6 TDCI -focus .... samej problém ) ale ty mi to určitě nějákýma nesmyslnýma argumentama vyvrátíš že ?
já osobně jezdil před cca13ti lety Transitem z roku raz dva 2.5 nafta bez turba, najeto 400k min., a bez problémů jsme vyjeli Mirošovickej kopec s dvojplaťákem se dvěma Oktávkama (pominu že měl na tažným psanejch s bídou 1500). dokud se auto nerozpadlo tak motor šlapal. kolegův 2.0TDCi v Mondeu, 2003, najeto cca 230k, žádnej problém. já osobně Scorpio 2.5TD VM Motori-katastrofa. takže za sebe bych do nafty nešl, generálně. ale odsuzovat Fordy všeobecně je projevem jisté nezralosti a duševní nevyrovnanosti. slušně řečeno. neslušně řečeno jsi debil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 20:26, Zajímavý výběr dodávek
Autor recenze zajímavě pomíchal pořadí dodávek - přesně obráceně.

To, že Transit hnije, je známá věc. A jak recenzent psal, týká se to i nejnovějších typů. Pokud pojede do Něměcka pro Sprinter nebo Crafter (LT), moc si nepomůže - ty hnijou taky.

Pořadí Boxer - Jumper - Ducato je přesně naopak. Boxer i Jumper totiž používají problémový motor 2,2 od Forda. Základní verze Ducata jej má taky. Ale jediné Ducato má i 2,3 motor Iveco (verze 120 koní), který je běžným používáním prakticky nezničitelný. Tuhle trojici "bratrů" jsem napadené liškou rezavou ještě neviděl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 21:31, RE: :)
tomaskrtek napisał:
já osobně jezdil před cca13ti lety Transitem z roku raz dva 2.5 nafta bez turba, najeto 400k min., a bez problémů jsme vyjeli Mirošovickej kopec s dvojplaťákem se dvěma Oktávkama (pominu že měl na tažným psanejch s bídou 1500). dokud se auto nerozpadlo tak motor šlapal. kolegův 2.0TDCi v Mondeu, 2003, najeto cca 230k, žádnej problém. já osobně Scorpio 2.5TD VM Motori-katastrofa. takže za sebe bych do nafty nešl, generálně. ale odsuzovat Fordy všeobecně je projevem jisté nezralosti a duševní nevy...
Slušně tomu rozumět nebude, neslušně nebude souhlasit. Ale je to pravda...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 21:34, RE: Zajímavý výběr dodávek
Michal 22 napisał:
Autor recenze zajímavě pomíchal pořadí dodávek - přesně obráceně.

To, že Transit hnije, je známá věc. A jak recenzent psal, týká se to i nejnovějších typů. Pokud pojede do Něměcka pro Sprinter nebo Crafter (LT), moc si nepomůže - ty hnijou taky.

Pořadí Boxer - Jumper - Ducato je přesně naopak. Boxer i Jumper totiž používají problémový motor 2,2 od Forda. Základní verze Ducata jej má taky. Ale jediné Ducato má i 2,3 motor Iveco (verze 120 koní), který je běžným používáním prakticky nezničit...
Co je na těch 2,2 problémovýho? Slyšel jsem jen o EGR, mám 2,2 120k, 2,5 roku, 61 tkm najeto, žádnej problém. Do konce roku mám Optiway...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 22:15, RE: Zajímavý výběr dodávek
Pepe napisał:
Co je na těch 2,2 problémovýho? Slyšel jsem jen o EGR, mám 2,2 120k, 2,5 roku, 61 tkm najeto, žádnej problém. Do konce roku mám Optiway...
Zdroj této konkrétní info je časopis Auto ojetiny a v něm článek od pana Vaculíka. Chtěl jsem to doslovně přepsat, ale prolezl jsem celý byt a časopis nikde
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.05.2012 09:42, RE: :)
tomaskrtek napisał:
já osobně jezdil před cca13ti lety Transitem z roku raz dva 2.5 nafta bez turba, najeto 400k min., a bez problémů jsme vyjeli Mirošovickej kopec s dvojplaťákem se dvěma Oktávkama (pominu že měl na tažným psanejch s bídou 1500). dokud se auto nerozpadlo tak motor šlapal. kolegův 2.0TDCi v Mondeu, 2003, najeto cca 230k, žádnej problém. já osobně Scorpio 2.5TD VM Motori-katastrofa. takže za sebe bych do nafty nešl, generálně. ale odsuzovat Fordy všeobecně je projevem jisté nezralosti a duševní nevy...
poptejte se po servisech.... sami vám tam řeknou jak se ty TDCI serou ... nejhorší motor od Forda 2.2 TDCI .. tož raději šlapcí autíčko než auto s tímto motorem ...
reagować
Wimpy007
ilość wystąpień1
data registracji29.11.2014
Sobota 29.11.2014 14:18, Ford Transit 2010
Nejak nerozumim tomu co je uzasneho za najel 560tis....kdyby to byl milion uz by to bylo jiny kafe. Ja na svem tranzitu 2010 mel 410tis a bezproblemu, bez ztraty vykonu a zmeny zvuku...a ano byl to ten zde proklinany 2.2tdci a za sebe muzu prohlasit ze az na jednu vymenu a jedno cisteni EGR ventilu to byl absolutne bezproblemovy motor...a to sem auto rozhodne nesetril. Jinak 410tis bez vymeny spojku a kdyz sel pryc, byla stale plne funkcni...
reagować
osmnactka18
ilość wystąpień9
data registracji25.03.2016
Niedziela 24.04.2016 20:13, Spokojenost
S tímto vozem jezdím už delší dobu a jsem velmi spokojen, zatím jsem se nesetkal s žádnými komplikacemi. Když jsem uvažoval jestli koupit a jaký model, rozhodl jsem se nejdříve vyzkoušet. Vypůjčil jsem si jej od firmy /smazáno admin/, kde mi poskytli skvělý servis za bezkonkurenční cenu. Pokud váháte, určitě doporučuji to udělat taky tak. :)
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.