0
powrót
 

diskuze k tématu: Peugeot 807 3.0 V6 SV automat

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat
Yellowstone
ilość wystąpień2
data registracji17.01.2018
Środa 17.01.2018 16:40, Peugeot 807 3.0 V6 SV automat
Dobrý den, prosím o radu ohledně motorizace u peugeotu 807. Jaký je motor 3.0 V6, co se týče spolehlivosti a údržby? Je to ten samý motor, který se daval do chryslera grandvoyager? A jaky je případný rozdíl mezi timto motorem a motorem 3.0 ST ? Auto mám v plánu koupit v NL a předělat na LPG. Předem srdečně děkuji za odpověď. S pozdravem, Petr
reagować
capslock
ilość wystąpień354
data registracji28.07.2007
Cztwartek 18.01.2018 16:56, v6
Motory nejsou stejné, v 807 (a ve všech eurovanech) jsou motory PSA, ve voyageru od Chrysleru nebo Mitsubishi.

Pokud vím, ST a SV nemá nic společného s motorem, symboly označují úroveň výbavy (SR -> ST -> SV je nejvyšší úroveň).
reagować
Yellowstone
ilość wystąpień2
data registracji17.01.2018
Cztwartek 18.01.2018 18:34, RE: v6
cytat:
reakce na: capslock, 18.01.2018 16:56 (Motory nejsou stejné, v 807 (a ...)


Dekuji za reakci. A s timto motorem v 807 máte nějakou zkušenost? Nejsem zrovna mechanik a az tak dobře se v motorech nevyznam, ale ten od mitsubischi co se daval do voyageru (3.0 V6) vím, ze jsou prakticky nesmrtelné pokud se zavčas vyměňuje olej a filtr. Rozvody jsou hnane řetězem.
reagować
6M/T
ilość wystąpień47
data registracji10.09.2016
Cztwartek 18.01.2018 21:14, RE: v6
Yellowstone napisał:
cytat:
reakce na: capslock, 18.01.2018 16:56 (Motory nejsou stejné, v 807 (a ...)
Dekuji za reakci. A s timto motorem v 807 máte nějakou zkušenost? Nejsem zrovna mechanik a az tak dobře se v motorech nevyznam, ale ten od mitsubischi co se daval do voyageru (3.0 V6) vím, ze jsou prakticky nesmrtelné pokud se zavčas vyměňuje olej a filtr. Rozvody jsou hnane řetězem.


starý poctivý motor jehož konstrukce sahá do devadesátých let, tedy vyšší spotřeba i spolehlivost, dobře snáší LPG i vysoké nájezdy
reagować
capslock
ilość wystąpień354
data registracji28.07.2007
Piątek 19.01.2018 01:12, RE: v6
Yellowstone napisał:
A s timto motorem v 807 máte nějakou zkušenost? Nejsem zrovna mechanik a az tak dobře se v motorech nevyznam, ale ten od mitsubischi co se daval do voyageru (3.0 V6) vím, ze jsou prakticky nesmrtelné pokud se zavčas vyměňuje olej a filtr. Rozvody jsou hnane řetězem.


Popravdě nerozumím, kde chcete tu V6 od Mitsubishi sehnat, je to myslím okrajová záležitost nějakých muzeálních kusů.

S PSA V6 zkušenost nemám, ale žádný kostlivec tam schovaný není. Nicméně motor úplně primitivní není, je dobré vědět, že jde o 2xDOHC s řemenem (výměna bude něco stát), má proměnné časování ventilů, dva katalyzátory, čtyři lambda sondy a elektronickou škrtící klapku. Může se stát, že odejde některá ze zapalovacích cívek, lze měnit po jedné.

reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.