0
powrót
 

diskuze k tématu: Peugeot 607 2,2 HDI

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 14.04.2012 14:55, 140 tis.km? Asi těžko...
Asi moc nepotěším, protože podle mě tachometr stočili minimálně o polovic (že by origo 280tis.km?). Měli jsme P607 2.2HDi rv 2006 nové, za 4 roky najeli 250 tis.km a motor vydržel bez problémů... Spotřeba se po celou pohybovala kolem 7 lt. To, že se pseudohliníkové lišty (rozuměj plastové lišty potažené alobalem) uvnitř i venku začaly loupat, řadící páka se rozpadla a podvozek i po výměně tlumičů a geometrii plaval na mokré/zasněžené cestě asi tak jako Škoda 100L blahé paměti, je jenom část problémů. Elektronika si po 180tkm začala žít vlastním životem, čidla tlaku v pneu blbnula, senzor ABS jak by smet. ALE MOTOR ANI TURBO nic, nikde ani stopy oleje na motoru, příp. zvýšená spotřeba oleje, dvouhmotový setrvačník... Interiér a čalounění jinak kupodivu držel a nevrzal...
Takže buď se bývalý majitel k autu choval jako to prase (P607 ale většinou nekupují puberťáci ale "usedlejší" pánové zralejšího věku), anebo auto pěkně hezky omladili...
Auto je to hezké, majestátní a pohodlné, ale nad 250 tis.km bych ho tedy vlastnit (=udržovat) nechtěl ani zadarmo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 18.04.2012 13:03, Další magor
Který rozmlová 3-litry kvůli spotřebě, ale do svého"úsporného" HDi navráží spoustu prachů, aby jezdil.
Prosím Vás lidi, naučte se konečně POČÍTAT! Kolik musí najezdit, aby se mu teď zaplatilo jen to blbý turbo?
reagować
elza
ilość wystąpień15
data registracji23.06.2012
Cztwartek 08.08.2013 14:16, Spolahlivosť:
Na P 607 je už vyše 400.000 km, a všetko OK. 2,2 HDi, iba toľko.

Nesmie sa kupovať najlacnejšia šunka, inak súhlasím, auto mohlo mať minimálne 250-300.000 km, z NEmecka autá NEBRAŤ!!

Nemci jazdia ako prasce, pardon, odporúčam niekedy postáť na čerpačke a uvidíte koľko % vodičov počká aby sa ochladilo turbo..., za cca 30 minút ani jeden z vyše desiatky dieslov nevrčal na mieste, ale okamžite zhasol...:(
reagować
Charlie607
ilość wystąpień1
data registracji04.07.2015
Sobota 04.07.2015 13:19, Peugeot 607 - spolehlivé auto
Já mám taky 607 2,2HDi rok 2004, najeto 137tis km. Auto naprosto bez problému. Závady zatím jen nefunkční stahovačka pravého předního okna (opravná sada za 1000kč + 2hodinky práce - nesmysl s tím jezdit do Peugeotu jak píše pán v článku, to jsou vyhozené peníze, na stahovačce odchází jen plastové jezdce, v opravné sadě jsou kovové). Pak kroužek ABS na poloose - prasknul, v Peugeotu prý že vymění celou poloosu - kroužek stojí 220 kč, vymění každý autoservis. A pak jen měním co 15tis olej (Total Ineo ECS) a olej filtr - to přijde celkem na 1100kč, pak po 40tisících měním vzduchový a naftový filtr - opět jednoduché, netřeba jezdit do servisi, jednou ročně kabinový filtr + dezinfekce klimi - 500kč, po 120tis měním olej v převodovce (6st manuál, je ho tam 2,7litru) a jednou za dva roky servis klimi cca 1000kč. Spotřeba auta 7,5litru kombinovaný provoz, po dálnicích jezdím 130tkou na tempomat od 5,9 do 6,2 litru. Jinak do nafty přidávám VIF. Maximální spokojenost. Jediné co mi vadí je, že jsem po 70tis km totálně sešoupal kožený volant a řadící páku, jinak interiér bez vad.
reagować
elza
ilość wystąpień15
data registracji23.06.2012
Niedziela 05.07.2015 10:20, neverím a ani Ty veľmi never, že máš 137.000 km..
Volant a ani radiacia páka prevodovky, ako aj manžeta nie je poškodená, resp iba volant je osuchany, ťahá už na 500.000 km.
Rozprávky o km sú iba rozprávky.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Niedziela 05.07.2015 11:35, RE: neverím a ani Ty veľmi never, že máš 137.000 km..
elza napisał:
Volant a ani radiacia páka prevodovky, ako aj manžeta nie je poškodená, resp iba volant je osuchany, ťahá už na 500.000 km. Rozprávky o km sú iba rozprávky.


P607 se mi vždy líbil, je to úžasně pohodlné a nenápadné auto. Ale po té co jsem na vlastní oči viděl auto s nájezdem 340t km během 3 let kde se v interieru páraly švy na jinak krásné hnědé kůži, nefungovalo stahování okýnek, klima žila vlastním životem a automat byl před smrtí jsem změnil názor. Stejně starý Superb I provozovaný uplně stejným způsobem ve stejné firmě měl najeto víc a interier vypadal mnohem lépe a celkové servisní náklady měl cca poloviční co 607. Je to dáno i tím že 607 je o třídu výš a ceny značkového servisu tomu odpovídají.
I když zdaleka nebyl tak pohodlný a motor byl hlučnější tak Supa si řidič odkoupil, P607 šlo do AAA.
Mimochodem, v té firmě měli i XM 2,5TD a i když to bylo velmi problematické auto kluci co s ním jezdili na něj vzpomínají moc rádi. Na 607 moc ne.
reagować
elza
ilość wystąpień15
data registracji23.06.2012
Niedziela 05.07.2015 22:53, mám na 607 skoro 500.000 km,sedačky sú ako nové, stahovacky som riešil aj
ja, " nemecká kvalita ", na klíme stačí vymeniť riadiacu jednotku za cca 100 eur, funguje lepšie ako na 508.

Chalani dotiahli 3 ročnú 607 s 480.000 km,pred ko a STK stiahli km na 150. 000, ako nová. Iba toľko.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Środa 08.07.2015 11:40, RE: Peugeot 607 - spolehlivé auto
Charlie607 napisał:
Já mám taky 607 2,2HDi rok 2004, najeto 137tis km. Auto naprosto bez problému. Závady zatím jen nefunkční stahovačka pravého předního okna (opravná sada za 1000kč + 2hodinky práce - nesmysl s tím jezdit do Peugeotu jak píše pán v článku, to jsou vyhozené peníze, na stahovačce odchází jen plastové jezdce, v opravné sadě jsou kovové). Pak kroužek ABS na poloose - prasknul, v Peugeotu prý že vymění celou poloosu - kroužek stojí 220 kč, vymění každý autoservis. A pak jen měním co 15tis olej (Total Ineo ECS) a olej filtr - to přijde celkem na 1100kč, pak po 40tisících měním vzduchový a naftový filtr - opět jednoduché, netřeba jezdit do servisi, jednou ročně kabinový filtr + dezinfekce klimi - 500kč, po 120tis měním olej v převodovce (6st manuál, je ho tam 2,7litru) a jednou za dva roky servis klimi cca 1000kč. Spotřeba auta 7,5litru kombinovaný provoz, po dálnicích jezdím 130tkou na tempomat od 5,9 do 6,2 litru. Jinak do nafty přidávám VIF. Maximální spokojenost. Jediné co mi vadí je, že jsem po 70tis km totálně sešoupal kožený volant a řadící páku, jinak interiér bez vad.


Dobrý den, ohodnoťte prosím vaše auto blíže http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Środa 08.07.2015 21:20, RE: Další magor
David V napisał:
Který rozmlová 3-litry kvůli spotřebě, ale do svého"úsporného" HDi navráží spoustu prachů, aby jezdil. Prosím Vás lidi, naučte se konečně POČÍTAT! Kolik musí najezdit, aby se mu teď zaplatilo jen to blbý turbo?


Kafka, která za rozvody a kladky zaplatí 25tKč spotřebu řešit nemusí . Můžu to dohledat, ale velkej servis na stejný motor vč rozvoďáku, pumpy, kladek, oleje a filtrů nebyl přes 10 bez DPH. Tímhle stylem bych neufinancoval ani Fabii SDI . Tak asi takhle
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.