0
powrót
 

diskuze k tématu: Peugeot 605 - Může se docela prodražit

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.03.2007 06:50, zigi
Dobra recenze!
Zigi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.03.2007 07:03, RE: zigi
anonym napisał:
Dobra recenze!
Zigi
Tak takhle blbě bych se opravdu nepodepsal...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.03.2007 07:33, RE: zigi
zigi napisał:
Tak takhle blbě bych se opravdu nepodepsal...
Kto si?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.03.2007 08:02, RE: zigi
anonym napisał:
Kto si?
No přece zigi, ten co tady píše...
Ale ty se taky podepisuješ zigi, že? a jsi ze Slovenska,co? Nějak se musíme domluvit, ať nepoužíváme stejný nick
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.03.2007 09:11, 605 dnes?
Drive se me tohle auto libilo, dnes uz to nadseni nejak opada. Uz je to preci jen stary strep. Ikdyz jizdni vlastnosti se nezhorsily.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.03.2007 09:38, hrubka
hrubka v druhém odstavci - motoráři se zaměřil i-y.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.03.2007 10:31, 2,1 nafta?
I přes slabý výkon 110 k bych (kdybych hledal 605) hledal "zachovalou" v 2,1 TD. Uvozovky jsou namístě, protože všechna auta této třídy a těhle let výroby za sebou budou mít několik set t. km. Sice to stačí jen na pozvolné plynutí krajinou nebo výletní ježdění po dálnici, pohodlí ale stojí za to. Naftové 2,5l trpí praskáním hlavy i zdůvodu nedostatečné dimenzace (v některých místech je hlava moc zeslabená = větší pnutí), V6 jsou sice levné, ale velkým servisem (rozvody atd) cenu zdvojnásobíte. Navíc spotřeba (i když Vás nezajímá) bude někde mezi 13 - 15 l/100 km. Jako alternativa (a z hlediska komfortu i lepší volba) je XM, motoricky kopírující 605.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.03.2007 10:32, RE: hrubka
mari napisał:
hrubka v druhém odstavci - motoráři se zaměřil i-y.
jo tak zase přísun hromady informací k jedné z ikon 90 let :o) díky...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.03.2007 11:04, RE: zigi
zigi napisał:
No přece zigi, ten co tady píše...
Ale ty se taky podepisuješ zigi, že? a jsi ze Slovenska,co? Nějak se musíme domluvit, ať nepoužíváme stejný nick
Perfektně popsané auto. Jen tak dál. Jinak zigi ty seš opravdu magor co?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.03.2007 11:10, 605
Ja osobne bych mozna hledal 2.0 benzin s turbem a premyslel o prestavbe na lpg, poku najezdite hodne,pokud ne, tak si nechat auto jen na benzin, s turbem auto pojede tak nejak dostatecne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.03.2007 11:15,
Tak za 69 tis jsem nasel ten nejnovejsi dvoulitr benzin, a za 129 tis, co je dost, jsem ansel 2.0 turbo, koupene v nemecku, prvni majitel, nebourane, serviska, ma najeto 53 tis a je po servisu a vymene naplni a je to ten posledni model ma rok vyroby 1997, vypada fakt nadherne. Ale 129 tis uz je dost, ale to pohodli vam nabidnou asi jen takovato auta, typu omega, XM, 605 a takoveto velke kroaby
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.03.2007 12:16, 2x605
Měl jsem vlastně ještě mám dvě 605. Jednu 3.0V6 r.92 v automatu a 2,5TD r. 97. Benzínová byla hodně finančně náročná na provoz a zkončila odstavená, kdy po opravě prasklého těsnění pod hlavou přestala fungovat aut. převodovka.
Druhou naftovou jsem koupil před dvěma roky za 65tis. Kč. Měla najeto 320tis. Km, a byla se serviskou po celou dobu servisovaná v Peugeotu v Hodoníně. Teď má najeto necelých 350tis. km a používám ji převážně v zimě. Musím říct, že přes počáteční obavy, ze zvolené jednotky jedí naprosto bezproblémově. Je to asi nějaká severská verze, protože nemá ani manuální klimu, ale má zesílené topení, vyhřívané sedačky a stavitelný podvozek. Nejví mě překvapila kvalita použitých materiálů interiéru, které jsou stále ve velmi dobrém stavu. Přes léto jezdím BMW 745 r. 02 a zdá se mi, že interiér v BMW se opotřebovává daleko rychleji.
Celkově je 605 dobrá volba jako pohodlné auto za velmi rozumnou cenu.
Už jsem ho chtěl několikrát vyměnit, ale vždy jsem se k němu vrátil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.03.2007 12:20, Uz radsi ne..
Asi pred 8 lety jsem jezdil v 2.1 SVDT z roku 91. Skvele komfortni svezeni, spotreba do 8 litru, ale ten servis. Po nejake dobe mi prestal fungovat otackomer - vadne nebylo cidlo za 1500, ale pocitac za necelych 20000., ktery ovladal jeste neco dalsiho. Posilovac rizeni obcas neposiloval - vrozena vada rizeni, ktere se montovalo jen par mesicu a resila se vymenou celeho rizeni. Elektronicke rizeni teploty v kabine bylo tez nejake divoke a jako posledni duvod pro rychly prodej bylo zjisteni, ze me brzdy jsou ty popisovane v recenzi a pokud odejde relatko, tak nebrzdim. A ruckou tohle auto nejde zastavit, protoze neni ucina ani pri stani v prudkem kopci - opet vrozena vada. Jako nove muselo byt tohle auto skvele, ale jako trosku vice ojete uz je docela nebezpecne...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.03.2007 12:21, RE: zigi
Přemek napisał:
Perfektně popsané auto. Jen tak dál. Jinak zigi ty seš opravdu magor co?
To Přemek: Sice nevím, proč se do mě navážíš, ale jediný kdo má touhu si rejpnout si ty, takže tva slabomyslnost je opravdu na místě!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.03.2007 12:56, RE: 605
mufik.martin napisał:
Ja osobne bych mozna hledal 2.0 benzin s turbem a premyslel o prestavbe na lpg, poku najezdite hodne,pokud ne, tak si nechat auto jen na benzin, s turbem auto pojede tak nejak dostatecne.
Musím súhlasiť , že naj voľba je asi 2,0 l benzín s turbom ,ťahá už od nižších otáčok a aj spotreba sa dá udržať ,pri tejto hmotnosti v medziach normy a benzín ani nedymi a nesmrdí ako nafta ... Vivat benzín!!!!!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.03.2007 13:18, RE: hrubka
mari napisał:
hrubka v druhém odstavci - motoráři se zaměřil i-y.
Ono jich je taam víc.
vyplívá
triumf místo trumf
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.03.2007 19:56, RE: 2x605
Martin napisał:
Měl jsem vlastně ještě mám dvě 605. Jednu 3.0V6 r.92 v automatu a 2,5TD r. 97. Benzínová byla hodně finančně náročná na provoz a zkončila odstavená, kdy po opravě prasklého těsnění pod hlavou přestala fungovat aut. převodovka.
Druhou naftovou jsem koupil před dvěma roky za 65tis. Kč. Měla najeto 320tis. Km, a byla se serviskou po celou dobu servisovaná v Peugeotu v Hodoníně. Teď má najeto necelých 350tis. km a používám ji převážně v zimě. Musím říct, že přes počáteční obavy, ze zvolené jednotky ...
Martine horší servis než Jonal v Hodoníně jsem neviděl! Kdejaký vesnický opravář je lepší!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 12:37, RE: 2x605
Martin napisał:
Měl jsem vlastně ještě mám dvě 605. Jednu 3.0V6 r.92 v automatu a 2,5TD r. 97. Benzínová byla hodně finančně náročná na provoz a zkončila odstavená, kdy po opravě prasklého těsnění pod hlavou přestala fungovat aut. převodovka.
Druhou naftovou jsem koupil před dvěma roky za 65tis. Kč. Měla najeto 320tis. Km, a byla se serviskou po celou dobu servisovaná v Peugeotu v Hodoníně. Teď má najeto necelých 350tis. km a používám ji převážně v zimě. Musím říct, že přes počáteční obavy, ze zvolené jednotky ...
to nechapu, to mas 745i jako sluzebni?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 14:16, RE: 2x605
krakatit napisał:
to nechapu, to mas 745i jako sluzebni?
Hlavne ja mit auto sluzebni, tak s nim jezdim i v zime a nekupvoal ybch si sve vlstni na zimu. Ale mit BMW 745 to je asi majitel firmy, takze sluzebni znamena na firmu napsane jeho osobni, a to bych taky nechtel v zime odrit
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 17:40, RE: 2x605
mufik.martin napisał:
Hlavne ja mit auto sluzebni, tak s nim jezdim i v zime a nekupvoal ybch si sve vlstni na zimu. Ale mit BMW 745 to je asi majitel firmy, takze sluzebni znamena na firmu napsane jeho osobni, a to bych taky nechtel v zime odrit
to jo ale mit 745i a v zime jezdit o tolik starsim autem a jeste autem co stoji kolem 50-70 000,- ... to si radeji koupim 4x4... mam 740iA a v zime s novyma zimaka je to ok... do horsiho auto bych uz nesedl, na lepsi se lepe zvyka...
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.