Pán popisuje něco, co jsem za dobu životas Pežoty od roku 1995 do roku 2009 non-stop opravdu nezažil (šlo o modely P306, 605,406,407 a 807- ty byl mé, služební a pak 9405SRI, který byl otcův). problém ne že jsem neměl, ale ani jsem neslyšel, že by s v souvislosti s Pežoty byly řešeny časté potíže s HK klouby. Tím však nepopírám, že nemůže jít o náhodu a pán opravdu měl smůlu.
Je-li ale vůz v záruce - a zárukou je i poslední datumový den, kdy záruka končí, tak je třeba jednat tvrdě a důrazně a vymáhat to, na co mám ze zákona nárok a právo. Nenechat se odbýt. Je jasné, že serviís "hraje" mnohdy o čas a očekává, že klient "to vzdá" a do sporu nepůjde. Já tedy osobně do sporu jdu okamžitě, protože, když vidím, co dnešní servisy předvádí za MOJE težce vydělané a nemalé peníze, bere mě čert a nevidím jeidný důvod, proč bych ěml někomu něco "darovat" - třebas to, že se mnou "vyběhne" a odrbě mě na záruční opravě. Naštěstí, je ještě víc cest, než uvedené zde v článku a věřte , že například VP televize či ČOI dělá opravdu divy a řešení se najde i tam, kde je zdánlivě zcela nemožné (osobní zkušenost při řešení zvýšené hlučnosti myčka AEG EKO Favorit). Černé ovce, den natáčení a do týdna byla ová myčka doma s dopravou a instalací a s omluvou, pánové, OMLUVOU - a té jsem si cenil víc, než té myčky. Nepotěší mě nic víc, než když dotyčný, co napřed vyskakuje, musí s pokorou políbt mé boty a uznat, že dělal chybu
)) A ot o mi jde vždycky. Prostě někoho, kdo dělá machra a ramena, zlomit. Obzvláště, když jsem si na 300% jst, že mám pravdu. Takže, pane- do boje s mašinerií našich mizerných a předražených servisů. Good luck.