Piątek 26.11.2010 07:35,
Elektrika
V článku chybí opět jedna z nejdůležitějších věcí a tou je elektrika snad ve všech novějších Peugeotech,která si prostě žije svůj vlastní život nezávisle na potřebách majitele a skýtá tak mnoho bezesných nocí jak pro majitele,tak pro elektrikáře kteří s ní mají co do činění.Obzvláště a hodně velkým obloukem bych se vyhnul vozům který byť jen trochu vypadají,že dostali ránu na předek,ale tohle platí pro všechny francouze,protože většina jich má vedenou hlavní elektrickou větev někde kolem předních světel nebo chladiče a většinou už malý náraz roztrhne tenhle svazek asi 50 drátů na dvě části.Jinak P407 trpí klasicky hlavně na ošoupání vyplní dveří a sedaček (pokud jsou potaženy mikroplyšem),poté pokud je přítomno automatické naklápění světel dokáže už při 130 na dálnici oslňovat dokonce auta v protisměru a přes svodidla,světla se totiž naklápějí podle rychlosti a bohužel do dost často funguje blbě a tak je jediným řešením prostě odpojit dráty vedoucí k motorkům a tuhle vymoženost tak zcela vypnout.Dále mají některé modely systém který má při vypnutí motoru sklopit zpětná zrcátka,když pominu fakt,že i na nových autech to fungovalo na "dobré slovo",tak u ojetiny bych ani nedoufal,že to bude fungovat.
A asi úplně nakonec,pan redaktor zjevně nejel s motorem 1.6HDi,který je na verzi combi,ale vlastně i plně naložený sedan slabý a hodí se tak spíš na pojižďky ve městě na které se ovšem nehodí celý zbytek auta,podvozek při přejezdu malých nerovností ani tak neskáče jako spíš (ve verzi sedan) dost nepříjemně "bouchá",vliv na jízdu to nemá,ale začne to dost rychle otravovat a při našich silnicích,kde je to samá díra,si tohle povyražení užijete skoro všude,takže buď bude člověk jezdit po rovné dálnici (takže D1 asi ne) nebo si najde cestou kde jsou díry všude,což bude mít asi neblahý vliv na podvozek,ale zase auto začne po nerovnostech "proplouvat".Ve městě bych zapomněl ještě na jednu věc,pozor při najíždění k vyšším obrubníkům.dost často totiž auto škrtne přední maskou a poslední věc,která je u mě asi dost subjektivní,odhadnout u 407 vzdálenost od zadku auta se mi zdá lehčí než odhadnout vzdálenost předku
reagować