0
powrót
 

diskuze k tématu: Peugeot 407 SW, 2004-2010

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.11.2010 11:33, rada
Mě osobně by neskutčně s...štval ten přední převis kterým štrejchnete takřka na každé překážce.
Já vím že je to milionkrát omleté, ale za tu samou cenu můžete mít třeba o rok mladší mondeo. Ale je to věcí vkusu pochopitelně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.11.2010 14:09, rada
O rok mladsi mondeo se da sehnat, ale myslim, ze ten rok uz nehraje takovou roli jako spise stav. Mel jsem mondeo 2004 TDCI, ted ho ukradli a prave se rozhoduji tez mezi 407 HDI a opet mondeem TDCI. Mondeo je usedlejsi, peugeot vypada fakt krasne, ale ma mensi kufr a o neco mene mista pro zadni cestujici, neni to nejak vyrazne, ale pro nekoho to muze hrat roli. Tez vmenit autoradio u peugeotu je vlastne nemozne. Kdyz date redukcni ramecek a date jine radio prjdete o palubni pocitac, protoze je to napojede na konektory k radiu, pry to jde nejak pres nekolik redukci rozpojit zvlast na ISO a zvlast na palubni PC, ale nevidel jsem to nikdy, kazdy spise meni pouze za lepsi radia co se davali original do peugeotu....a kvuli cene a vybave jsem se nakonec rozhodl pro mondeo i z duvodu, ze chci vykonejsi nez 2.0 a tak si vezmu 2.2 TDCI a peugeot ma jen 2.7 a ta je vlemi predrazena a uz je to tezke a ziznive s timto motorem a vetsinou spojene jen s automatem...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.11.2010 16:17, rada
Co s etýká auta jako takového, nelze udělat moc velkou chybu s koupí tohoto vozu. Sám jsem vlastnil v životě asi 6-7 pežotů-vše v naftě a nikdy jsem toho nelitoval, i kdžy někdy jsem si říkál, že řada věcí by šla vyřešit líp. K 407WSW 2,0HDI: pokud je auto v dobrém techickém stavu a nevadí malý prosotro vzadu a vkufru, tak ano. Pozor je třeba dát na to, že v tomot nájezdu se může začít hlásit filtr pevných částic (repas asi 7 tisíc). Určitě bych navzdory všemu nechal udělat rozvody a související věci, jkao pumpu, řemeny a náplně. POhodlí poskytuje jakákoliv 407 na vysoké úrovni a totoéž platí i o podvozku - je opravdu málo aut, které mají takto zvládnuté chování podvozku v zatáčkách, výraznější to je ještě u 1,6HDI, která je ještě o něco lehčí na předek. Servis je tak středně drahý a něco je levnější než na škodovky, něco naopak. Výhodou je, že pokud nebyl vůz bouraný či jinak opravovaný, tak nerezaví-v tomto směru dávám všem pežotů jedničku. I v dnešní době patří 417 (hlavně sedan) k velmi stylisticky vyvedeným vozům a např. v tmavě modré metalíze je prostě velice hezký a opřitažlivý. Za moji osobu - klidně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.11.2010 18:24, rada
Pozor bych si dával na nesmyslně dlouhý interval rozvodového řemene, 240 000 km ..... taková kravina.. Ihned po koupi nechat vyměnit i s vodní pumpou..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.11.2010 18:48, rada
Doporučuji přečíst si článek v jednom českém motoristickém týdeníku (myslím někdy ze srpna), který se dost podrobně věnuje ojeté 407. Jsou tam zajímavé věci. Přečtěte si to, a udělejte si názor sám...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.11.2010 10:50, rada
Měl jsem motor 2.0 HDI 80 KW v 406 a byly s ním neustále problémy. Měnil jsem turbo, váhu vzduchu, všechny vstřikovače, rozvody jsem dělal dvakrát, vždy se rozpadla nějaká kladka, čerpadlo v nádrži a vydřené vstřikovací čerpadlo, které zničilo zminované vstřikovače. To vše při nájezdu 180 000 km. Během posledních 60 000km jsem musel absolvovat všechny výše zmíněné opravy a stálo mě to přes 150 000 kč. Už bych ten motor nechtěl ani zadarmo. Kamarád ho má v Berlingu, najeto 150 000 km a bez jediné závady. On na něj nedá dopustit a já už nikdy. Jediné co musím pochválit je spotřeba. Na dálky jsem jezdil za pět a při plném plynu a max. rychlosti při jízdách přes Německo za sedm. Přeji štastnou ruku při výběru. David
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.11.2010 17:29, rada
Rozvody jsou dle výrobce na tomto modelu doporučeny k výměně po 160 000 km. jinak obecně na tomto autě po pěti letech a 150 000km vás může čekat několik nemalých investic. To ale asi na každém srovnatelném autě. Záleží samozřejmě kde auto jezdilo a co už má vyměněný. Může se pomalu loučit spojka, typicky odchází spodní čepy na pření nápravě - zvědněte přední kolo na hever a zkuste zahýbat kolem tlakem na jeho horní a spodní část. Samotný čep stojí cca 2000kč, když ale někdo jezdí dlouho s vymletým čepem, vymele se pak i uložení a to už si pak připravte i 10tis kč.( záleží kde a kdo vám to bude dělat a co všechno vás donutí vyměnit) Co hodně rychle odchází jsou hliníkové ventilky s čidlem tlaku - normálně se rozpadnou a ujde kolo a nový s čidlem jsou drahý jak prase. Stejně tak celekm často odchází čidlo ESP/ABS - cca 1000Kč - výměna je ale pěkná pakárna - normálně to srůstá dohromady. Když budou hučet ložiska - taky bacha-lze to měnit jen s nábojem - cca 3500kč.
Jinak vlastnosti tohoto auta a tohoto motoru jsou výborné.Nenenchte se uchlácholit, že 1,6 HDi zde stačí. Šestikvalt a o dost větší zátah budete kvitovat pokaždé když bude potřeba trochu za to vzít. Fakt celkem radost a pohoda s tímto motorem jezdit.
Jo a ještě bacha na panoramatickou střechu - její mechanizmus taky docela odchází a oprava je hodně náročná a tím pádem drahá. Takže při koupi určitě vyzkoušet.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.11.2010 09:23, rada
Co se týče těch rozvodů, tak nevim jak u 1,6HDi, ale u 2,0 verze 100Kw je to interval 240tkm. taktéž si myslím že je to dost a na ženy Cmaxu (stejný motor) jsem je raději nechal vyměnit po 120tkm. Auto je po záruce a těch 5500,- co mě to stálo v autorizáku za ty problémy nestojí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.11.2010 16:22, rada
Tak jednoznačně bych šel do mondea 2.2 tdci protože u mondea ( zvláště u novějšího než 2005 nahrozí na motorech tdci žádné závady a celkově je mondeo o dost spolehlivější než francouzská konkurence.Je také prostornější a navíc už ho máte vyzkoušené z minula . Já bych teda zůstal u klasiky. Zatímco mondeí 2.2 tdci je spousta , Tak 407ček ve 2.2 je velice málo ve 2.7 jak by smet a ještě jsou o dost dražší než mondea
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.11.2010 18:45, rada
Silně pochybuju jestli bude mít najeto pouze 150tkm za pět let provozu.Auto bych si pořádně proklepl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.11.2010 05:50,
gratuluji, pěkná recenze !!! S vozem mám malé zkušenosti a musím potvrdit, že vůz je opravdu pohodlný. Jen sedačky by mohli mít lepší boční vedení, ale to je jen můj názor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.11.2010 07:35, Elektrika
V článku chybí opět jedna z nejdůležitějších věcí a tou je elektrika snad ve všech novějších Peugeotech,která si prostě žije svůj vlastní život nezávisle na potřebách majitele a skýtá tak mnoho bezesných nocí jak pro majitele,tak pro elektrikáře kteří s ní mají co do činění.Obzvláště a hodně velkým obloukem bych se vyhnul vozům který byť jen trochu vypadají,že dostali ránu na předek,ale tohle platí pro všechny francouze,protože většina jich má vedenou hlavní elektrickou větev někde kolem předních světel nebo chladiče a většinou už malý náraz roztrhne tenhle svazek asi 50 drátů na dvě části.Jinak P407 trpí klasicky hlavně na ošoupání vyplní dveří a sedaček (pokud jsou potaženy mikroplyšem),poté pokud je přítomno automatické naklápění světel dokáže už při 130 na dálnici oslňovat dokonce auta v protisměru a přes svodidla,světla se totiž naklápějí podle rychlosti a bohužel do dost často funguje blbě a tak je jediným řešením prostě odpojit dráty vedoucí k motorkům a tuhle vymoženost tak zcela vypnout.Dále mají některé modely systém který má při vypnutí motoru sklopit zpětná zrcátka,když pominu fakt,že i na nových autech to fungovalo na "dobré slovo",tak u ojetiny bych ani nedoufal,že to bude fungovat.

A asi úplně nakonec,pan redaktor zjevně nejel s motorem 1.6HDi,který je na verzi combi,ale vlastně i plně naložený sedan slabý a hodí se tak spíš na pojižďky ve městě na které se ovšem nehodí celý zbytek auta,podvozek při přejezdu malých nerovností ani tak neskáče jako spíš (ve verzi sedan) dost nepříjemně "bouchá",vliv na jízdu to nemá,ale začne to dost rychle otravovat a při našich silnicích,kde je to samá díra,si tohle povyražení užijete skoro všude,takže buď bude člověk jezdit po rovné dálnici (takže D1 asi ne) nebo si najde cestou kde jsou díry všude,což bude mít asi neblahý vliv na podvozek,ale zase auto začne po nerovnostech "proplouvat".Ve městě bych zapomněl ještě na jednu věc,pozor při najíždění k vyšším obrubníkům.dost často totiž auto škrtne přední maskou a poslední věc,která je u mě asi dost subjektivní,odhadnout u 407 vzdálenost od zadku auta se mi zdá lehčí než odhadnout vzdálenost předku
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.11.2010 14:04, 2,2 HDi
Podle mě dostupných informací má motor 2,2 HDi 125 kW.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.11.2010 16:17, nechcem urazit autora
prestal som citat clanok ihned ako som narazil na to, ze autora radi 407 spolu s jej konkurenciou do vyssej strednej triedy. Je to STREDNA TRIEDA! Ale to vsetci vieme...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.11.2010 16:19, RE:
Pavlíček napisał:
gratuluji, pěkná recenze !!! S vozem mám malé zkušenosti a musím potvrdit, že vůz je opravdu pohodlný. Jen sedačky by mohli mít lepší boční vedení, ale to je jen můj názor.
ved su tam mylne informacie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.11.2010 18:44, RE: 2,2 HDi
TOM napisał:
Podle mě dostupných informací má motor 2,2 HDi 125 kW.
Měl, někde kolem r. 2008 byl vyladěn na oněch 130 kW. Nic to ale nemění na tom, že jde o nejvhodnější motorizaci (vyjma 3,0 HDi, těch je ale jako šafránu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 27.11.2010 17:20, RE: 2,2 HDi
Pepe napisał:
Měl, někde kolem r. 2008 byl vyladěn na oněch 130 kW. Nic to ale nemění na tom, že jde o nejvhodnější motorizaci (vyjma 3,0 HDi, těch je ale jako šafránu.
Ano, to nepopírám - 2,2 HDi je nejlepší volbou a buhužel jich je málo - nový byly dost drahý. Ale až do teď má stále 125 kW. 3,0 HDi se do sedanu ani kombi zatím nedává, jen do coupé.
V roce 2008 se s faceliftem změníl výkon motoru 2,0 Hdi z 100 kw na 103 kw a plní Euro 5.
Co mělo ještě v článku zaznít je ne moc zdařilý čtyřstupňový automat do roku 2006, 2,7 Hdi jen s automatem a naopak 2,2 Hdi jen s manuálem. Což omezuje výběr zájemce o jedno či druhé.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 27.11.2010 18:34, RE: 2,2 HDi
TOM napisał:
Ano, to nepopírám - 2,2 HDi je nejlepší volbou a buhužel jich je málo - nový byly dost drahý. Ale až do teď má stále 125 kW. 3,0 HDi se do sedanu ani kombi zatím nedává, jen do coupé.
V roce 2008 se s faceliftem změníl výkon motoru 2,0 Hdi z 100 kw na 103 kw a plní Euro 5.
Co mělo ještě v článku zaznít je ne moc zdařilý čtyřstupňový automat do roku 2006, 2,7 Hdi jen s automatem a naopak 2,2 Hdi jen s manuálem. Což omezuje výběr zájemce o jedno či druhé.
V D je 2,2 dost, obě výkonostní varianty. Z benzínu bych doporučil taky 2,2, dříve 116kW, nověji 120kW.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 28.11.2010 00:54, RE: Elektrika
Rover623 napisał:
V článku chybí opět jedna z nejdůležitějších věcí a tou je elektrika snad ve všech novějších Peugeotech,která si prostě žije svůj vlastní život nezávisle na potřebách majitele a skýtá tak mnoho bezesných nocí jak pro majitele,tak pro elektrikáře kteří s ní mají co do činění.Obzvláště a hodně velkým obloukem bych se vyhnul vozům který byť jen trochu vypadají,že dostali ránu na předek,ale tohle platí pro všechny francouze,protože většina jich má vedenou hlavní elektrickou větev někde kolem předníc...
Díky za doplnění zajímavých informací. Každopádně s motorem 1,6HDi jsem najezdil celkem dost km i s plně naloženým autem a trvám na tom, že při běžné jízdě je plně dostačující. Je fakt, že na rychlé předjetí už je trochu slabý, ale když mám plně naložené auto, takové manévry stejně nedělám. Aleš Zich
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.12.2010 00:39, doplnění informací
S Peugotem 407SW jsem najezdil cca 65tis.km a tak bych se podělil o pár zásadních informací, které jsem v článku nenašel. Motor 2.0HDi 100kW je opravdu velmi živý, zátah má opravdu vynikající až brutální a to jsem před pár lety jezdil s Nissanem 200SX s benzínovým turbem a náhonem na zadek. Nicméně sladění převodových stupnů je slabší. Hlavně z prvního rychlostního stupně na druhý je obrovský skok, takže pokud popojíždíte po městě, buď auto cuká nebo musíte řadit jedničku. Pokud se rozjíždíte v prudším stoupání tak i s prázdným vozem musíte jedničku hodně vytočit a až potom dát dvojku. Mám srovnání s Puntem 1.2 16V mé přítelkyně, které stejný rozjezd v prudkém stoupání zvládne mnohem lépe a lehčeji. Samozřejmě 407 je mnohem těžší, ale abych musel 100kW motor takhle vytáčet abych mohl zařadit dvojku nebo "pálit spojku" mi připadne stupidní. Prostě ten skok mezi jedničkou a dvojkou mě nemile překvapil. Oproti tomu rozdíl mezi pátým a šestým stupněm mi přijde minimální. Další věcí je přílíš dlouhý přední spoiler a v kombinaci s nízkým podvozkem často dochází k tomu, že pokud projedete nějakou zlomovou nerovností nebo i nějakým mírně větším retardérem, čumák se dotkne země, pokud opravdu nespomalíte na 15km/h. Co jsem velmi uvítal jsou stabilizační systémy, které téměř nedovolí dostat auto do smyku. Respektive, hned po začátku smyku dojde k jeho ukončení, aby nedošlo k neovladatelnosti vozidla, to mě mnohokrát zachránilo. Světla vynikající. Horší to je se stěrači, ty zajíždějí velmi hluboko pod vyhřívanou část předního skla, proto v zimě prakticky nikdy nerozmrznou a stírají/nestárají v tom jakoby zledovatělém stavu a nic nevidíte. Takže musáte zastavit, setřít stěrače ručně a až zase zamrznou, opět zastavit a proceduru zopakovat. To mi teda fakt vadilo. Jinak komfort uvnitř vozu je výborný, dělená klimatizace a větrání opravdu fungují dobře.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.