0
powrót
 

diskuze k tématu: Peugeot 406 2,2 HDI

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.03.2006 12:02, Martin
Taky ybch chtel peugeota 406 nebo C5 s timto motorem, 2 vyvazovaci hridele eliminuji vibrace naftoveho motoru a je silnejsi nez 2,0 HDI ale zase vice zere ale ten zatah a ticho za to asi stoji.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.03.2006 15:38, RE: Martin
anonym napisał:
Taky ybch chtel peugeota 406 nebo C5 s timto motorem, 2 vyvazovaci hridele eliminuji vibrace naftoveho motoru a je silnejsi nez 2,0 HDI ale zase vice zere ale ten zatah a ticho za to asi stoji.
Taky plánujeme nákup ojeté 406 break, stačí mí však 2,0 80kW, z 2,2 mám docela strach kvůli servisu. Poslední ročníky byly dle zkušeností "našeho" servisu poměrně vychytané, celkově je 406 poměrně podařené auto. Akorát ta recenze mohla být obsáhlejší, člověk, který o 406 tolik neví, není po přečtení o moc moudřejší. Jen jsem zvědav, kdo se chytí (opět) na tu poznámku o TDI...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.03.2006 17:32, RE: Martin
Pepe napisał:
Taky plánujeme nákup ojeté 406 break, stačí mí však 2,0 80kW, z 2,2 mám docela strach kvůli servisu. Poslední ročníky byly dle zkušeností "našeho" servisu poměrně vychytané, celkově je 406 poměrně podařené auto. Akorát ta recenze mohla být obsáhlejší, člověk, který o 406 tolik neví, není po přečtení o moc moudřejší. Jen jsem zvědav, kdo se chytí (opět) na tu poznámku o TDI...
na poznámku o TDI sa nechytí nikto - je to totiž pravda. TDI sú na dnešnú dobu neskutočne hlučné...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.03.2006 17:34, TDi
Tak jsem se chytil na poznámku o TDi. Tdi je určitě hlučnější, možná nejhlučnější ze všech nových diesulů. Nejhorší jsou studené starty a poslech z venku. Poznámka že by byl člověk po delší cestě otupělí, to už je snad trošku přehnané!
Mimochodem TDi nemám, takže si nehájím to co mám v garáži. Mám rád sportovní jízdu a dávám přednost benzínu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.03.2006 18:00, RE: TDi
davy napisał:
Tak jsem se chytil na poznámku o TDi. Tdi je určitě hlučnější, možná nejhlučnější ze všech nových diesulů. Nejhorší jsou studené starty a poslech z venku. Poznámka že by byl člověk po delší cestě otupělí, to už je snad trošku přehnané!
Mimochodem TDi nemám, takže si nehájím to co mám v garáži. Mám rád sportovní jízdu a dávám přednost benzínu.
no to je pravda...hdi je o hodně tišší...
horší ovšem u tohoto auta je podvozek, to považuju skoro za tragedii, nedotáčivý jako blázen, plave a když potřebuju řídit plynem v zatáčce tak se při ubrání staví na čumák..., nemluvě o kouzelné zadní nápravě to je děs a zvlášt na sněhu to je nebezpečný, řazení je pravda gumové,brzdy tak nic moc a rozhodně se nehodí na rychlé ježdění,406 je v pohodě pokud se s tím jede pomalu to ano jinak to je samé mínus, trochu dost mi taky vadila poruchovost elektroinstalace....

pažoutka jsem měl 3 roky jako služebák, pred půl rokem jsem vyfasoval superb....a ani nevím jestli jsem na tom líp nebo ne, motor tdi 96kw řve a rezonuje,za to ale tahá a žere mín,podvozek je mín pohodlnej než u 406 ale víc sedí nad 140km/h, v krátkých serpentinách to jsou obě lemry stejné....proste nevim
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.03.2006 18:17, TY VOLE....
HM TAK STOU NEDOČÁSTIVOSTÍ JE TO ASI U VĚTŠINY AUT TYPU VŠE VPŘEDU,VYJÍMKY JSOU ASI ACCORD,PRIMERA.TAK JSETLI TENHLE PAŽOUT JE NEDOTÁČIVEJ JAKO BLÁZEN.TAK CO PAK AUDI A6 S 2,5TDI TO UŽ ANI ASI NEZATÁČÍ CO???JÁ SI NEMŮŽU POMOC,ALE BMW JE PRO MĚ IDEÁLNÍ
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.03.2006 18:46, Poněkud stručné
Oproti všem ostatním a hlavně předchozí zkušenosti, ja tahle hooodně krátká. škoda... Rád bych si o tomhle autě a motoru přečetl něco víc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.03.2006 22:56, RE: TDi
marek napisał:
no to je pravda...hdi je o hodně tišší...
horší ovšem u tohoto auta je podvozek, to považuju skoro za tragedii, nedotáčivý jako blázen, plave a když potřebuju řídit plynem v zatáčce tak se při ubrání staví na čumák..., nemluvě o kouzelné zadní nápravě to je děs a zvlášt na sněhu to je nebezpečný, řazení je pravda gumové,brzdy tak nic moc a rozhodně se nehodí na rychlé ježdění,406 je v pohodě pokud se s tím jede pomalu to ano jinak to je samé mínus, trochu dost mi taky vadila poruchovost elektroi...
Ale jdi ty.podvozek 406, hlavně její zadní náprava je na úrovni BMW řady 5, sice jsi ji měl, ale asi si ji ze spoda nikdy neviděl!!!. Jízdní vlastnosti se Superbem nesrovnávej, protože superb je v zatáčce proti 406 sračka (těžký předek vlivem motoru podélně, který je navíc uplně u přední stěny a zadní náprava z passata B3 z roku 1988 mluví za vše a přední z dvojitym příčnym ramenem a stojící tlimičovou vzpěrou to nezachrání, ta předně hlavně trpí(hlavně do roku 2002, kdy přišla vylepšená).navíc u 406 ani po mnoha km v zadní nápravě nejsou vůle, 407 má vzadu tu samou nápravu(označuje se LS61 má například nastavitelnou i sbíhavost což se provádí excentrickym šroubem na tzv rameni kontroly postavení kola. pochybuju že tohle víš, tak nech prosím podvozek 406 na pokoji. děkuju.Jinak aby zase někdo nemyslel, že bráním své auto tak 406 vůbec nemám ikdyž bych o ní možná uvažoval, ale stejně bych si koupil asi něco jiného-Japonce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.03.2006 18:20, 2.1td
Mam 406 asi rok a pul a jsem celkm spokojený.Bylo kupované jako nové u nás v té vyšší výbavě po jednom majiteli.Motor 2.1td mi vyhovuje,zvlašt když zapiná turbo,tak je krasne cítit.Spotřeba se pohybuje kolem 6/100km.Přemýšlím o koupi stejně silného HDíčka,ale trošku mne zaráží ty drobné elektrické zavady co se různě vyskytují na recenzích na netu.Jinak na brzdy bych řekl asi to stejný,řazení mi připadá dobrý,akorát snad menší dráhu bych vytkl.Na zadní nápravě se mi pořád vrací problem ze stabilizátorama.Nic nevydrží.Najedu ročně kolem 35tis a musím je měnit.Není to nějak drahý,ale otravuje to.Zadek začíná pak plavat a ozývají se rány.Mám najeto 272tis. km a kromě čepu a těch stabilizátorů,žadná oprava.Auto i po těch kilometrech se chová velmi slušně,nikde nic nevrže,v interiéru nic zničeno.Motor naprosto bez problemů.Peugeot 406 se mi líbí jak svým vzhledem,zvenčí i uvnitř,ale taky dostupností všech náhradních dilů za rozumné peníze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 08.04.2006 01:37, RE: TY VOLE....
DEKTR1 napisał:
HM TAK STOU NEDOČÁSTIVOSTÍ JE TO ASI U VĚTŠINY AUT TYPU VŠE VPŘEDU,VYJÍMKY JSOU ASI ACCORD,PRIMERA.TAK JSETLI TENHLE PAŽOUT JE NEDOTÁČIVEJ JAKO BLÁZEN.TAK CO PAK AUDI A6 S 2,5TDI TO UŽ ANI ASI NEZATÁČÍ CO???JÁ SI NEMŮŽU POMOC,ALE BMW JE PRO MĚ IDEÁLNÍ
BABARÁK je holt BABARÁK
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.