0
powrót
 

diskuze k tématu: Peugeot 405 Mi16 - jaký je po 250 tis. km?

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.01.2011 12:12, RE: 200 km/h ve 22 staré rachotině
Petr S napisał:
Jinak třeba nová hradecká dálnice za Poděbradama nebo Rozvadov-Plzeň je velmi slušná dálnice. Když se řekne naše dálnice tak si asi každý vybaví D1.
Před chvílí jsem se z D5 vrátil. A můžu říct, že po zimě sice nebude na úrovni D1, ale bude mít docela dobře nakročeno. Sice jsem to v C5 tolik nevnímal, ale na pohled docela běs. Letošní zima je na tohle obvzlášť drsná...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.01.2011 15:54, RE: Pežot Mi16? proč ne?
gablenz napisał:
Vectru A nebrat!!! šmejd na entou. Měl jsem ji hodně let, garážovanou GT 2.0. Dopřával jsem te kur*ě vosky, nástřiky spodků atd a stejně pak neprošla technickou. Ty nosníky vzadu byly jak ementál, spousta drobné koroze všude. Výfuk k.o. po třech letech...atd. Ani motory nic moc. Poslední rok, bylo ji 17 let, mě strašně zlobila. Najednou ztratila tlaky, měla na jednom válci 10, na druhém 7, na třetím 9...atd. Hovado auto. Lil jsem do ní co 9000 Km Castroly, Moguly, všechno 10w-40, vždycky výměna ...
Tak tos měl pech na motor. Pokud to byle C20NE, což byl snad nejlepší Opelův motor 80/90 let, tak mu musel někdo pěkně zatápět. Asi předchůdce, když Ty jsi mu tak dopřával. Koroze, to byl výsledek španělského cost cuttera, který se zasloužil o výrazný propad kvality Opelů někdy koncem 80-tých let. Já měl VeA z roku 1995 s klimou ABS a dobře mi složila 6 let. Na motoru odešlo pouze čidlo teploty, což se projevovalo, černým kouřem z výfuku a ztrátou tahu při sešlápnutí plynu a třesením na volnoběh. Stokorunová položka. Prodal jsem ji po rodině, jako odrazové auto. Už je to rok a půl a odešel pouze imobilizér. Koroze podvozku nebyla tragická, ale lemy už začínaly hnít, jeden byl pomalu zralý na výměnu. Na STK jsem měl problém jen s ručkou, ale zato skoro vždy. Její účinnost byla mizerná. Asi nevhodné obložení.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 22.01.2011 17:56,
noooo,ty japonce bych zase tak nehaněl!!!! Synovi jsem nechal Toyotu Carinu E a dodnes má originál výfuk( bez problémů)!!!!! Stejně tak karoserie nevykazuje sebemenší známky rzi a to se parkuje venku.....takže je to asi o značce ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 22.01.2011 22:09, RE:
dattlik napisał:
noooo,ty japonce bych zase tak nehaněl!!!! Synovi jsem nechal Toyotu Carinu E a dodnes má originál výfuk( bez problémů)!!!!! Stejně tak karoserie nevykazuje sebemenší známky rzi a to se parkuje venku.....takže je to asi o značce ))
Jo Carina i Avensis hned po ní jsou super. Ale třeba Corolly té doby celkem rezly. Spíš je to o modelu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.01.2011 20:52, RE: 200 km/h ve 22 staré rachotině
Petr S napisał:
Taky nikde nepíše, že tak jezdí pořád a nepíše jestli byla dálnice zrovna volná nebo ucpaná. Konstatuje jen že drží směr i ve 200. Třeba si jednou nebo 2x zkusil maximálku asi jako každej.<br>
Kdysi jsem s Mazdou 626 z roku 89 (co na dálnici plavala už ve 120) jel maximálku nějakých 180 (měla 66 kW). Ale jinak jsem jezdil těch 120-130.
V r. 1993 jsem měl služebně krátký čas M 626 2,0, 82kW. Byla dovezená z Rakouska, měla najeto pouze 56t.km. Byla kleplá na PP blatník a kapotu. Po drobné opravě, byla bez vady. Jinak se s ní v pohodě cestovalo 180. 200 dělala také. Na 3 t. rpm jezdila 130, takže pohoda. Ona totiž už kolem 2 t. rpm, netahala. To byla ta decadesátka. Prostě lenoch. Takže, kde se dalo, tak se jelo kolem těch 3 t. rpm. Žádné potíže s jízdní stabilitou nebyly. Protože to byly dřevní začátky, cesty bez polišů, tak se opravdu její výkon využíval. Kde byla rovina tak se jelo. Jinak Praha hl. nádr. - Č.Budějovice, vzdálenost 147 km, ujeto za 65 min, včetně tankování. Č.Bu - Jablonec 125 mim. Jó, to byly časy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.07.2011 16:27, RE: Pežot Mi16? proč ne?
Zdeny60 napisał:
celkem cítík to stejně, co chtěl vyjádřit majitel tohoto velice oblíbeného a spolehlivého (v porovnání s dnešní a mnohem mladší) konkurencí. je to auto, které už v té době nabízelo tolik, co málokteré jné za dané peníze. odolnost, robustnost a pohodlí to vše s výborným na tehdejší dobu výkonem. SPotřeba se tehdá neřešil, ale ani dnes na téměř 110kW 2litr to není nic přehnaného, obzvláště, pokdu si majitel občas dopřeje trochu toho zrychlení, co motor nabízí.
A odolnost karoserie? Stačí se podív...
Ahojky . Já mám také Peugeot 405 MI 16 a jsem sním spokojen je to ten model co je na focen zde. R.v.1989. Mohu říct že to je opravdu rychlé auto po SRN jsem jel 225 Km v hod a auto plně obsazené stále jelo jako drak. Je téměř bez koroze. Motor opravdu hodně silný. No 16 ventil je opravdu znát. Jsem spokojen s vozem. Je to pan Peugeot s velkým P.
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.