gablenz napisał:
Vectru A nebrat!!! šmejd na entou. Měl jsem ji hodně let, garážovanou GT 2.0. Dopřával jsem te kur*ě vosky, nástřiky spodků atd a stejně pak neprošla technickou. Ty nosníky vzadu byly jak ementál, spousta drobné koroze všude. Výfuk k.o. po třech letech...atd. Ani motory nic moc. Poslední rok, bylo ji 17 let, mě strašně zlobila. Najednou ztratila tlaky, měla na jednom válci 10, na druhém 7, na třetím 9...atd. Hovado auto. Lil jsem do ní co 9000 Km Castroly, Moguly, všechno 10w-40, vždycky výměna ...
Tak tos měl pech na motor. Pokud to byle C20NE, což byl snad nejlepší Opelův motor 80/90 let, tak mu musel někdo pěkně zatápět. Asi předchůdce, když Ty jsi mu tak dopřával. Koroze, to byl výsledek španělského cost cuttera, který se zasloužil o výrazný propad kvality Opelů někdy koncem 80-tých let. Já měl VeA z roku 1995 s klimou ABS a dobře mi složila 6 let. Na motoru odešlo pouze čidlo teploty, což se projevovalo, černým kouřem z výfuku a ztrátou tahu při sešlápnutí plynu a třesením na volnoběh. Stokorunová položka. Prodal jsem ji po rodině, jako odrazové auto. Už je to rok a půl a odešel pouze imobilizér. Koroze podvozku nebyla tragická, ale lemy už začínaly hnít, jeden byl pomalu zralý na výměnu. Na STK jsem měl problém jen s ručkou, ale zato skoro vždy. Její účinnost byla mizerná. Asi nevhodné obložení.