0
powrót
 

diskuze k tématu: Peugeot 308 SW - úsporné kombi?

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.11.2008 09:45, ...
Otázkou je, zda ten rozdíl v ceně motoru oproti atmosférickému a rozdíl v ceně paliva (Natural 100 oproti normálnímu 95) vyváží jenom o něco vyšší výkon a o něco nižší spotřeba
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.11.2008 09:58, otázka?
moc Peugeot nesleduju,ale slyšel jsem něco o spolupráci s BMW.
Tenhle motor 1,6 je z té spolupráce nebo čistě práce Peugeotu?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.11.2008 10:12, RE: otázka?
Tomi napisał:
moc Peugeot nesleduju,ale slyšel jsem něco o spolupráci s BMW.
Tenhle motor 1,6 je z té spolupráce nebo čistě práce Peugeotu?
no ty krávo, četl jsi ten článek, hned na začátku? to snad není možné...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.11.2008 13:28, pro p. Šikla
…se dnes podíváme na verzi kombi u Peugeotu klasicky označovanou SW poháněnou benzínovou šestnáctistovkou …
Závěr: s výkonem a spotřebou dvoulitru …
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.11.2008 13:50, RE: otázka?
Reno napisał:
no ty krávo, četl jsi ten článek, hned na začátku? to snad není možné...
jo tááák, příště budu pozorněji číst
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.11.2008 14:22, RE: pro p. Šikla
fordík napisał:
…se dnes podíváme na verzi kombi u Peugeotu klasicky označovanou SW poháněnou benzínovou šestnáctistovkou …
Závěr: s výkonem a spotřebou dvoulitru …
A v čem je problém??
Auto má zdvihový objem 1,6l , ale výkon 150 koní, což mají většinou dvoulitry.
Otázka je zda by dvoulitr jezdil dlouhodobě za 7,7l - některý možná jo,ale většina asi o trošku víc...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.11.2008 16:32, Redakce: Zmatek
Sleduju Vaše testy spotřeby pravidelně a přestože původní formát článků potřeboval změny, myslím si, že výsledek je horší, než dříve. Naštěstí zmizel zbytečný popis trasy, který něco řekne leda Pražákům (i když je jich v této zemi desetina obyvatelstva). Nicméně popis průběhu spotřeby během první a druhé trasy nebyl k zahození (opouštím město se spotřebou ..... dálnice se podepsala ... závěrečné klesání ....). Taky dřív článek trochu gradoval, teď najdu tabulku skoro na začátku a na konci už téměř žádné informace nejsou.

Ale nejvíc chybí úvodní tabulka o motoru, který je pro spotřebu rozhodující. Nejen parametry, ale i předepsané a použité palivo. Dnes jsem nebyl zmatený sám, jak si všimnete z reakcí ostatních čtenářů. Úvodní zmínka o tom, že výrobci sahají k přeplňování ještě nutně neznamená, že tento motor přeplňovaný je. První okamžik, kdy jsem zbystřil, bylo 150 koní u šestnáctistovky, protože se přiznám, že kurzívou psaný úvod jsem přelétl příliš rychle. A vlastně až v posledním odstavci je zmínka o přeplňované šestnáctistovce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.11.2008 17:25, to je váha
Těch 1561kg je podle mě celkem dost, vezmu-li v úvahu velikost auta. Takové Mondeo kombi s 2.0 145k motorem vazi 1510kg, a to je prece jen trochu větší kára (mj. delší o 33cm).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.11.2008 17:51, nepřesnosti
Teď koukam ze neni jasne co jste vlastne tankovali, v textu mate N95, v tabulce N100, teplotu pri testu v tabulce uvadite 15-16stupnu, v textu 3-5stupnu....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.11.2008 20:43, RE: nepřesnosti
mikes napisał:
Teď koukam ze neni jasne co jste vlastne tankovali, v textu mate N95, v tabulce N100, teplotu pri testu v tabulce uvadite 15-16stupnu, v textu 3-5stupnu....
...hodnota kolik mělo auto před testem najeto se liší v tabulce a v textu o 1000km...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.11.2008 14:37, Konrad
Opet se ukazuje, ze turbobenzin sice osidi CO2 v normovanem testu, ale v praxi nic moc. Takova Honda Accord 2,4 atm. benzin ma ve stejnem testu spotrebu 7 a 10,2 l/100km, tj. + - stejnou, ale je o tridu vyse a ma o tretinu vyssi vykon...
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.