0
powrót
 

diskuze k tématu: Peugeot 308 1.6 HDI - pokračovatel řady

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.01.2008 11:08,
Krasavec.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.01.2008 11:12, Typický francouz
Líp vypadá nedž jezdí. A dobře se krade - lvíček je stále je zlodějů v oblibě. O odolnosti si můžeme povědět po třech letech.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.01.2008 11:41, RE: Typický francouz
donald napisał:
Líp vypadá nedž jezdí. A dobře se krade - lvíček je stále je zlodějů v oblibě. O odolnosti si můžeme povědět po třech letech.
A ja doplnim, ze predchudce 307 na tom s tou odolnosti nebyl zas tak dobre Toto ma podle meho podobne predpoklady.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.01.2008 11:52, RE: Typický francouz
anonym napisał:
A ja doplnim, ze predchudce 307 na tom s tou odolnosti nebyl zas tak dobre Toto ma podle meho podobne predpoklady.
307 byl hezkej, tenhle je uz moc preplacanej, coz se libi lidem z promenlivym vkusem. Jinak krom diskutovatelneho designu auto nic nenabidne. Podprumerne jizdni vlastnosti, nevalnou kvalitu a nejspis i poruchovost....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.01.2008 13:11, RE: Typický francouz
anonym napisał:
307 byl hezkej, tenhle je uz moc preplacanej, coz se libi lidem z promenlivym vkusem. Jinak krom diskutovatelneho designu auto nic nenabidne. Podprumerne jizdni vlastnosti, nevalnou kvalitu a nejspis i poruchovost....
je zde jakási spolupráce s BMW a to hlavně po motorické stránce....vyzdvihl bych určitě benzínovou šesnáctistovku s turbem, jinak je vidět příbuznost s modelem 307 a desingnéři mohli vyměnit páčky blinkrů a ovladače rádia pod volantem....opět to samé jak 307...jinak solidní auto ...určitě si najde své příznivce
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.01.2008 16:24, RE: Typický francouz
anonym napisał:
A ja doplnim, ze predchudce 307 na tom s tou odolnosti nebyl zas tak dobre Toto ma podle meho podobne predpoklady.
Ty ho máš? Já 4 roky, závady 0. Až na to řazení - jelikož s tím ale v 80% jezdí manželka s dětma, tak to neprožívá jako někteří z vás ( a to měla předtím 2 roky O1). Ideál by bylo složit kabát z 307 s vnitřkem 308, řazením z O2 a zadní nápravou ze 406 nebo O2....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.01.2008 17:46, RE: Typický francouz
Pepe napisał:
Ty ho máš? Já 4 roky, závady 0. Až na to řazení - jelikož s tím ale v 80% jezdí manželka s dětma, tak to neprožívá jako někteří z vás ( a to měla předtím 2 roky O1). Ideál by bylo složit kabát z 307 s vnitřkem 308, řazením z O2 a zadní nápravou ze 406 nebo O2....
Já mám Partnera 1,6 HDI 55kW. Řazení je opravdu velmi velmi tragické. Řazení je vyvrklané už od novoty a čím déle s ním jezdím tak mi připadne , že jde čím dál tužší. U nového auta ve 21.století bych čekal trochu něco jiného. A to nejsem nějak háklivý, neboť až do teď byl můj pracovní stroj Favorit. V řazení si ovšem nemájí co závidět a to i přes 18 letý věkový rozdíl. Co by ovšem mohl Peugeot závidět je lehkost s jakou jde u stárého Fáva spojka. Popojíždění s P v kolonách se po tom stává malé utrpení. A to ani nemluvím o tom jak spojkový pedál u Pažouta vrže. Nevím jak je to s lehkostí spojky u 308, ale jestli stejně, tak to potěš.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.01.2008 19:24, RE: Typický francouz
kos napisał:
Já mám Partnera 1,6 HDI 55kW. Řazení je opravdu velmi velmi tragické. Řazení je vyvrklané už od novoty a čím déle s ním jezdím tak mi připadne , že jde čím dál tužší. U nového auta ve 21.století bych čekal trochu něco jiného. A to nejsem nějak háklivý, neboť až do teď byl můj pracovní stroj Favorit. V řazení si ovšem nemájí co závidět a to i přes 18 letý věkový rozdíl. Co by ovšem mohl Peugeot závidět je lehkost s jakou jde u stárého Fáva spojka. Popojíždění s P v kolonách se po tom stává malé ...
Připojím se tedy také,protože již půl roku mám tu čest se blíže seznámit s tímhle motorem.Je to sice ve verzi Peugeot Expert,ale motor naprosto shodný.Ta spotřeba,kterou jste v tomhle testu dosáhli je přímo fantastická,já mám průměr za měsíc 8l/100Km a to s velmi lehkou nohou a prakticky prázným autem,jezdím v 90 % sám!Co se týká motoru,tak je to také tragédie-najeto 6000 Km/4X závada elektroniky!S hodnocením převovky souhlasím,přirovnal bych ji k převodovce š 120 po ujetí 100000Km a to beze strandy,prostě děs a hrůza.Brzdy jsou ovšem přímo excelentní(možná také díky ABS).Autorizovaný servis je naprostá kalamita,To co si tam dovolí,tak to snad není možné vůbec nikde!K té spotřebě ještě dodám,že nejsem žádný agresivní řidič(vzhledem k tomu jaké komponenty převážím,tak si to ani nemohu dovolit)a například se starou š.Felicií 1,3/50Kw jsem dosahoval průměrné spotřeby 5,4l/100Km!
Ještě dodám něco k té elektronice,kamarád se šel přeptat na práci ve firmě která dodává parkovací systémy pro automobilky.Pochlubili se mu tím jak levně nakupují,jedno čidlo běžně stojí 240 kč(VC cena )oni ale koupí náhradu z Číny-cena 8,40Kč za kus!!!Na dotaz jestli s tím nemají problém mu odpověděli-no někdy jo ale oni v každé zásilce pošlou 1000Ks na zmetky zdarma!A pro koho tam právě vyráběli?-no přece pro francouze(konkrétně Renault Laguna!)Dovětek byl,že pro WW už dávno nepracují,jak by také mohli že.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.01.2008 07:01, RE: Typický francouz
anonym napisał:
Připojím se tedy také,protože již půl roku mám tu čest se blíže seznámit s tímhle motorem.Je to sice ve verzi Peugeot Expert,ale motor naprosto shodný.Ta spotřeba,kterou jste v tomhle testu dosáhli je přímo fantastická,já mám průměr za měsíc 8l/100Km a to s velmi lehkou nohou a prakticky prázným autem,jezdím v 90 % sám!Co se týká motoru,tak je to také tragédie-najeto 6000 Km/4X závada elektroniky!S hodnocením převovky souhlasím,přirovnal bych ji k převodovce š 120 po ujetí 100000Km a to beze str...
Tak srovnávat spotřebu u 308 a Expertu je trochu mimo, ne? 1. Do Expertu se montuje výkonová varianta 90 k (1,6HDi) a 120 k (2,0 HDi), na rozdíl od zde testovaného 1,6 HDi 110 k. 2. Odpor vzduchu v závislosti na rychlosti a ploše bude tak 2x větší. 3. Pochybuju, že nebude u Experta jiná převodovka, zpřevodovaná do záběru.... Auto bych po těch závadách automaticky vrátil, notabene když stejně vozíte jenom vzduch - takže si radši kupte Caddyho....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.01.2008 09:52, RE: Typický francouz
Pepe napisał:
Tak srovnávat spotřebu u 308 a Expertu je trochu mimo, ne? 1. Do Expertu se montuje výkonová varianta 90 k (1,6HDi) a 120 k (2,0 HDi), na rozdíl od zde testovaného 1,6 HDi 110 k. 2. Odpor vzduchu v závislosti na rychlosti a ploše bude tak 2x větší. 3. Pochybuju, že nebude u Experta jiná převodovka, zpřevodovaná do záběru.... Auto bych po těch závadách automaticky vrátil, notabene když stejně vozíte jenom vzduch - takže si radši kupte Caddyho....
To auto za tyhle penize proste nestoji. Za 600 tisic se da koupit Toyotu Auris s dvoulitrovym dieselem, nebo Hyundai Sonatu v lepsi vybave, nebo Subaru Imprezu v lepsi vybave, nebo Hondu Civic atd...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 19.01.2008 17:25, RE: Typický francouz
anonym napisał:
To auto za tyhle penize proste nestoji. Za 600 tisic se da koupit Toyotu Auris s dvoulitrovym dieselem, nebo Hyundai Sonatu v lepsi vybave, nebo Subaru Imprezu v lepsi vybave, nebo Hondu Civic atd...
Tak na nasem trhu je samozrejme 308 tezce predrazena jako skoro vsechno, nicmene Auris (a to reknu i pres to, ze jsem se pro nej rozhodl na ukor 308) nema oproti 308 krome predpokladatelne spolehlivosti a castecne ceny zadne pozitivum. 308 miri na stejneho ridice ale celkove je dospelejsim autem, kvalitou interieru a ergonomii Auris doslova valcuje, kvalita jizdy je stejna, jen 308 je trochu lepe odhlucnena (predevsim podvozek). Nejakou Imprezu bych do toho vubec netahal, ta je zjevne uz od zakladu o necem jinem, Civic muze byt a Sonata je skoro 5m potvora s ukrutnym interierem, uplne neco jineho nez 308.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 20.01.2008 15:05, hdi
Měl jsem ve firmě 2x berlingo 1,9d, spokojenost maximální. Držák. Jenže už taky najeto ke 300t, takže nutná obnova. Logický krok byl nákup stejného auta v novém provedení. 1,9d v nabídce už nebyla, jako náhrada mi byl doporučen motor 1,6HDI. V obou autech, koupených 3 měsíce po sobě, po půl roce začaly problemy, a ne malé. Všechno jen kolem motoru, hlavně elektronika. V servisu neochota a liknavost. Nakonec jsou provozní náklady vyšší než VW Transporter co je sice 2x dražší, ale bez poruch a 1,9tdi spotřeba jen o litr vyšší. Vzhledem k tomu že stejnou zkušenost mám i s rendlem , tak frantíka už si nikdy nekoupim, natož tenhle předražený paskvil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 20.01.2008 19:07, RE: Typický francouz
anonym napisał:
Tak na nasem trhu je samozrejme 308 tezce predrazena jako skoro vsechno, nicmene Auris (a to reknu i pres to, ze jsem se pro nej rozhodl na ukor 308) nema oproti 308 krome predpokladatelne spolehlivosti a castecne ceny zadne pozitivum. 308 miri na stejneho ridice ale celkove je dospelejsim autem, kvalitou interieru a ergonomii Auris doslova valcuje, kvalita jizdy je stejna, jen 308 je trochu lepe odhlucnena (predevsim podvozek). Nejakou Imprezu bych do toho vubec netahal, ta je zjevne uz od zakl...
Tak a jsme zase u toho. Řešil jsem taky koupi auta v tomto segmentu a naprosto nechápu, jak můžete napsat, že s Aurisem je stejné svezení, jako 308 a dokonce trochu lepší s 308? Ten Auris ji naopak válcuje zcela ve všem-motor, kvalita zpracování, sedačky, tuhost karoserie. Jediné, co je na tom Aurisu sporné je design. Mně se ovšem líbí a dnes po půl roce a několika testovacích jídách s oběma vozy jsem šťastný, že jsem zvolil Toyotu! Mates
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 21.01.2008 20:40, RE: Typický francouz
Pepe napisał:
Ty ho máš? Já 4 roky, závady 0. Až na to řazení - jelikož s tím ale v 80% jezdí manželka s dětma, tak to neprožívá jako někteří z vás ( a to měla předtím 2 roky O1). Ideál by bylo složit kabát z 307 s vnitřkem 308, řazením z O2 a zadní nápravou ze 406 nebo O2....
Nedovedu pochopit, proč zde na stránkách, stále haníte řazení u 307. Vlastním 307,1,6 HB executive, r.v. 2006. Najeto přes 23 t. km.. To řazení je prostě paráda. Řadící páku lehce přesunuji třemi prsty kam chci v krátkých drahách. Před domem parkují také Focus II, Octavia II, Corolla 1,4. a mohu porovnat se řadou jiných předchůdců i luxusnějších.
Prostě ovládání faceliftové 307 je opravdu skvělé. Elektrohydraulické degresivní řízení, no to je prostě paráda. I přitroublí Oktávkáři, vlastnící 2 generaci, museli s pokorou uznat, že moje 307 se skvěle vede po silnici a ovládá. A ty komfortní sedačky u executive. Z auta se nechce ani ven.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.01.2008 23:56, RE: Typický francouz
anonym napisał:
Tak a jsme zase u toho. Řešil jsem taky koupi auta v tomto segmentu a naprosto nechápu, jak můžete napsat, že s Aurisem je stejné svezení, jako 308 a dokonce trochu lepší s 308? Ten Auris ji naopak válcuje zcela ve všem-motor, kvalita zpracování, sedačky, tuhost karoserie. Jediné, co je na tom Aurisu sporné je design. Mně se ovšem líbí a dnes po půl roce a několika testovacích jídách s oběma vozy jsem šťastný, že jsem zvolil Toyotu! Mates
Projel jsem toho vice a u techto aut proste rozdily vidim. Motor - 1.6 benziny jsou hodne vyrovnane, oba az na 5st prevodovky skvele, tady proste o valcovani nemuze byt rec. Nafta 1.4 v Aurisu byla hodne divna, ale 90k HDI jsem nejel. Interier - ze 308 ma lepsi materialy musi byt evidentni uplne kazdemu, kdo v tom sedel. Ergonomie - Auris tady totalne propada, vzdyt to nema funkcni loketni operky (ve dverich ani stredovou), sedi se zbytecne vysoko, ovladani PP na pristrojovem stitu. Sedadla - opet o valcovani nemuze byt rec. Tuhost karoserie - hm, to jsem netestoval :). Odhlucneni - Auris ma odflakle odkucneni podvozku, u 308 jsem toto nepozoroval. Ale ja jsem projel obe auta NEZ jsem cokoli kupoval. Vy jste ale evidentne napred koupil Auris a pak az sel projizdet 308 (pul roku zpet se jeste snad ani nevyrabel).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 00:02, RE: Typický francouz
anonym napisał:
Nedovedu pochopit, proč zde na stránkách, stále haníte řazení u 307. Vlastním 307,1,6 HB executive, r.v. 2006. Najeto přes 23 t. km.. To řazení je prostě paráda. Řadící páku lehce přesunuji třemi prsty kam chci v krátkých drahách. Před domem parkují také Focus II, Octavia II, Corolla 1,4. a mohu porovnat se řadou jiných předchůdců i luxusnějších.
Prostě ovládání faceliftové 307 je opravdu skvělé. Elektrohydraulické degresivní řízení, no to je prostě paráda. I přitroublí Oktávkáři, vlastnící 2 g...
Souhlasim, v 308 1.6 benzin jsem s razenim nemel problem. Drahy delsi to ano, ale jinak na pohodovou jizdu ok.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.