Zdeny60 napisał:
vážený pane,
možná se to zdá jako blbost.Ale nevidím jediný důvod, proč by to v praxi nemohlo takto fungovat. A taky funguje a důkazem je toho předepsaná výměna u 1,6HDI až ve 220.00km. Řemen totiž zvládne tak 3x tolik, v tom problém není. problém. problém může nastat po havárii, kdy se může zdeformovat víko kryjící rozvody a pak se může stát, že začne mechanická potíž s kladkami a šponovákem.
Jinak na rozdíl od Vás, já jsem s "blbým" 8mi ventilovým motorem 2,0HDI 80kW najel přes 180.000km a d...
K problémům, co nejsou a nebudou: že se to nestalo Vám a několika Vašim kamarádům stále neznamená, že se to nemůže stát dalším tisícovkám řidičů, z vašich zkušeností statisku dělat nelze. A tomu jak je EGR ventil úplně dokonalý u motorů HDi nerozumím, ale fakt je, že se jedná o naftový motor, tedy poměrně složitý mechanismus, který má mnoho komponentů, které se pokazit můžou a taky se kazí. O ekologii nafotvých motorů a jejich projevu nemluvě