0
powrót
 

diskuze k tématu: Peugeot 307 SW 2.0 HDI - jaký je po 145 tis. km?

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Środa 21.08.2013 08:45, Spotřeba HDI 79kW
Dle výkonu se domnívám, resp. jsem si na 100% jistý, že tento model je osazen FAP. Měl jsem to stejné v Pežotu 807, což je o kus větší a těžší auto.
Můj měl najeto při prodeji asi 195.000km a jezdil v tzv. "služebním režimu", tedy na čas a na ostro. Ač se jezdilo hodně i po dálnici (Rakousko, Německo), u ás, Polsko, nikdy jsem emněl spotřebu větší, než nějakých 7-7,5l/100 km a při běžné jízdě, tedy 100/140km/h byla spotřeba hurbě pod 7l/100km. Nechápu, jak majitel P307 jezdí za takovou spotřebu. Po nějaké době jsem nechal v Linzi v Pežotu (za firmení peníze nainstalovat Power Box, zvýšeil s evýkon na 97kW (což bylo setsakra znát) a k tomu se spotřeba paradoxěn nepatrně snížila a nebo zůstala stejná, ovšem při větší dynamice jízdy.

Jinak srovnávat HDI vs. TDIO81kW nelze, protože TDI 81kW je zýáležitost, která už nikdy nebude a všechny naftové chrochtolety stejného objmeu a podobného výkonu už mají spotřebu jako slušný 2l benzíňák. Osobně nevidím žádný důvod, pořizovat si ojetou naftu s 2litrem a očekávat nějakou úsporu. Naopak, provozně bude ojteý dýzl jasně dražší, pokud se mu ovšem dostává předepsané péče. To, že někdo na servis akšle a pak tvrdí, že jezdí za levno, je jen cesta do pekel pro dalšího majitele takto servisovaného vozu.To byla jen poznámka na okraj mimo mísu.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Środa 21.08.2013 09:03, Spotreba
Moj byvaly sused mal tiez taketo auto s rovnakym motorom, a spotrebu tiez nevedel dostat pod 7 litrov. Mal som kedysi v xsare 66kw verziu tohoto motora, a nevedel som dostat spotrebu nad 6 litrov. Neviem ako je mozne, ze tie motory maju taketo rozdielne spotreby. Mozno by som ale na diagnostike skusil pozriet, ci su dobre nasadene rozvody. Malokto to robi, no vie to vyrazne znizit spotrebu. Co sa tyka clanku, take dobre citanie sa tazko hlada aj na inych serveroch. Mali by ste pisat castejsie.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Środa 21.08.2013 09:20, Co to je za zaměstnání?
Kolega v práci po 10-ti letech prodává auto se 115 tkm a naftovým motorem? Pro to mám jen 2 vysvětlení:
a) úspora za každou cenu
b) cena naftového byla shodná s benzínovým (i když pokud nejde spotřeba pod 8, je lepší mít benzínový motor)
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Środa 21.08.2013 09:58, RE: Co to je za zaměstnání?
David V napisał:
Kolega v práci po 10-ti letech prodává auto se 115 tkm a naftovým motorem? Pro to mám jen 2 vysvětlení: a) úspora za každou cenu b) cena naftového byla shodná s benzínovým (i když pokud nejde spotřeba pod 8, je lepší mít benzínový motor)


Podle mě je správná druhá možnost - Peugeot má akci "diesel za cenu benzínu" poměrně často.
Osobně bych si 307 vzal také s dieselem (sice pro mne raději novější 1,6 HDi 80kw), protože benzíny za mnoho nestojí - 1,4 je úplně marná, 1,6 je také slabá a 2,0 je docela žravá .
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Środa 21.08.2013 11:05, RE: Spotřeba HDI 79kW
Zdeny60 napisał:
Dle výkonu se domnívám, resp. jsem si na 100% jistý, že tento model je osazen FAP. Měl jsem to stejné v Pežotu 807, což je o kus větší a těžší auto. Můj měl najeto při prodeji asi 195.000km a jezdil v tzv. "služebním režimu", tedy na čas a na ostro. Ač se jezdilo hodně i po dálnici (Rakousko, Německo), u ás, Polsko, nikdy jsem emněl spotřebu větší, než nějakých 7-7,5l/100 km a při běžné jízdě, tedy 100/140km/h byla spotřeba hurbě pod 7l/100km. Nechápu, jak majitel P307 jezdí za takovou spotřebu. Po nějaké době jsem nechal v Linzi v Pežotu (za firmení peníze nainstalovat Power Box, zvýšeil s evýkon na 97kW (což bylo setsakra znát) a k tomu se spotřeba paradoxěn nepatrně snížila a nebo zůstala stejná, ovšem při větší dynamice jízdy. Jinak srovnávat HDI vs. TDIO81kW nelze, protože TDI 81kW je zýáležitost, která už nikdy nebude a všechny naftové chrochtolety stejného objmeu a podobného výkonu už mají spotřebu jako slušný 2l benzíňák. Osobně nevidím žádný důvod, pořizovat si ojetou naftu s 2litrem a očekávat nějakou úsporu. Naopak, provozně bude ojteý dýzl jasně dražší, pokud se mu ovšem dostává předepsané péče. To, že někdo na servis akšle a pak tvrdí, že jezdí za levno, je jen cesta do pekel pro dalšího majitele takto servisovaného vozu.To byla jen poznámka na okraj mimo mísu.


Pan Vaculík nedávno testoval Octavii 3 s motorem 1.6 TDI EA 288 a napsal že dynamická dostatečnost zejména na dálnici ho doslova dostala,navíc spotřeba i při velmi dynamické jízdě nejde nad 6 l.Dále píše že tento motor se vyrovná slavnému 1.9 TDI 81 kw.Článek si je možné přečíst speciál Svět Motorů 3/2013.
reagować
Mati
ilość wystąpień13
data registracji09.12.2008
Środa 21.08.2013 11:27, RE: Co to je za zaměstnání?
David V napisał:
Kolega v práci po 10-ti letech prodává auto se 115 tkm a naftovým motorem? Pro to mám jen 2 vysvětlení: a) úspora za každou cenu b) cena naftového byla shodná s benzínovým (i když pokud nejde spotřeba pod 8, je lepší mít benzínový motor)


jj kolega je z rodiny, která neřeší peníze. I to byl důvod, proč jsem P307 koupil, protože auto dostávalo pravidelný servis, serviska je vedená i po 10 letech. Auto ho stálo v ´02 přes 700tis kč, což byly tehdá hříšný prachy. Proč auto prodával..protože se mu líbí P5008 tak si ji koupil, zase v naftě i při nájezdu 10tis/rok. Rozmlouval jsem mu, aby si pořídil benzína, ale on chce prostě HDi.
Já kupuji TD auta, protože tahám obytňák a tak je to pro mě jasná volba.

... samozřejmě vím, že srovnávat HDi a starou rotačku je mimo mísu.

....ještě uvažuju místo CHIPu raději nechat demontovat FAP. Rád bych postřeh od někoho, kdo to má a jestli projde emisema, jak slibují demontátoři.

..nechápu taky rozdíly ve spotřebách u stejných modelů, stejných motorů. Auto má důkladnou péči, ježděný je na plnou syntetiku, výměna po 15tis km. Aktuálně jsem se vrátil z dovolené, 1.100km s karavanem, spotřeba 10,5 L/100km

Martin
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Środa 21.08.2013 12:54, Spotreba
Urcite by som pozrel tie rozvody cez diagnostiku. Nic to skoro nestoji a pomoze to vyrazne. Taktiez uz ale moze byt ten FAP upchaty.
Inak co sa tyka motora 2.0i a jeho udajnej nenazranosti, mam ho v C5 a priemerna spotreba po prejdeni 3894 km je 6.9 litra 1/3 mesto zvysok okresky. A to ma motor slabe tlaky na vsetkych valcoch..
reagować
TOM
ilość wystąpień58
data registracji10.12.2007
Środa 21.08.2013 13:53, Spotřeba
Diskuze o spotřebě jsou zde velmi časté, ale v podstatě k ničemu moc nevedou. Každý má jiný styl jízdy- ten spotřebu ovlivnuje ze všeho nejvíce, ale hlavně každý ten styl jinak popisuje. Co je pro jednoho dynamická jízda, je pro druhého eko rallye.
Já si dělám alespoň přibližnou představu o spotřebách dle spritmonitor.de a tam vidím, že průměr naftové 307 s 2.0 HDi - 80 kW je 6,6 l, kdežto benzínová C5 s 2.0 -100 kW je 9.1 l.

Nevyvracím údaje, které tu někdo napsal, jen chci říct, že to nejsou asi úplně běžné hodnoty.

Jen pro zajímavost - zkušenost z minulého týdne - Humpolec-Žacléř, 3 lidi, 3 kola uvnitř,P307 SW 2.0 HDi - 100 kW - průměr 4,7 l.
reagować
toskey
ilość wystąpień19
data registracji28.05.2010
Środa 21.08.2013 21:09, fap
Raději bych šel cestou vyčištění fapu horkou wapkou, může to celkem snížit spotřebu,nejspíš bude hodně zanesený jak jezdíte ve městě. Kuchání fapu je akorát na zadělání problému s motorem. Ten motor je počítán na určitý protitlak od fapu pak to začne blbnout.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Cztwartek 22.08.2013 09:08, RE: fap
toskey napisał:
Raději bych šel cestou vyčištění fapu horkou wapkou, může to celkem snížit spotřebu,nejspíš bude hodně zanesený jak jezdíte ve městě. Kuchání fapu je akorát na zadělání problému s motorem. Ten motor je počítán na určitý protitlak od fapu pak to začne blbnout.


Podle mě by právě příliš zanesený FAP spolehlivě poslal motor do nouzáku (kvůli neodpovídajícím hodnotám toho protitlaku). Dřív se mechanici křižovali při myšlence kontaktu FAPu a vody, dnes se tak regenerují keramické části i v aut. servisech. Celkově je problematika FAPu strašně nafouklá bublina. Kupoval jsem auto s najetými 142tkm, dnes 297, za tu dobu 2x vyčištění, 1x doplnění aditiva, celkem cca 9tis Kč vč DPH. Pododotýkám, že vstřiky původní, setrvačník též. A mám zjištěno, že jestli je tam dvouhmota, tak je možná náhrada za jednohmotu...
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Cztwartek 22.08.2013 09:38, RE: Spotřeba HDI 79kW
Fanda napisał:
Zdeny60 napisał:
Dle výkonu se domnívám, resp. jsem si na 100% jistý, že tento model je osazen FAP. Měl jsem to stejné v Pežotu 807, což je o kus větší a těžší auto. Můj měl najeto při prodeji asi 195.000km a jezdil v tzv. "služebním režimu", tedy na čas a na ostro. Ač se jezdilo hodně i po dálnici (Rakousko, Německo), u ás, Polsko, nikdy jsem emněl spotřebu větší, než nějakých 7-7,5l/100 km a při běžné jízdě, tedy 100/140km/h byla spotřeba hurbě pod 7l/100km. Nechápu, jak majitel P307 jezdí za takovou spotřebu. Po nějaké době jsem nechal v Linzi v Pežotu (za firmení peníze nainstalovat Power Box, zvýšeil s evýkon na 97kW (což bylo setsakra znát) a k tomu se spotřeba paradoxěn nepatrně snížila a nebo zůstala stejná, ovšem při větší dynamice jízdy. Jinak srovnávat HDI vs. TDIO81kW nelze, protože TDI 81kW je zýáležitost, která už nikdy nebude a všechny naftové chrochtolety stejného objmeu a podobného výkonu už mají spotřebu jako slušný 2l benzíňák. Osobně nevidím žádný důvod, pořizovat si ojetou naftu s 2litrem a očekávat nějakou úsporu. Naopak, provozně bude ojteý dýzl jasně dražší, pokud se mu ovšem dostává předepsané péče. To, že někdo na servis akšle a pak tvrdí, že jezdí za levno, je jen cesta do pekel pro dalšího majitele takto servisovaného vozu.To byla jen poznámka na okraj mimo mísu.
Pan Vaculík nedávno testoval Octavii 3 s motorem 1.6 TDI EA 288 a napsal že dynamická dostatečnost zejména na dálnici ho doslova dostala,navíc spotřeba i při velmi dynamické jízdě nejde nad 6 l.Dále píše že tento motor se vyrovná slavnému 1.9 TDI 81 kw.Článek si je možné přečíst speciál Svět Motorů 3/2013.

Ke srovnání 1,9TDI 81kW a 1,6TDI (výkon nevím): měl jsem tuto motoritaci půjčenou na 14 dní, než mi opravili auto, které mí jeden dobrák naboural. protože TDI 81kW jsem měl dvě a najel jsem s nimi více než 350tkm, mohu prohlásit, že jejich projev znám, jak svý boty. Stručně, tato 1,6 se srovnat s 81kW nedá ani omylem. TDI81kW je motor, který je daleko dravější, při opravdu brutálním způsobu jízdy spotřeba nepřelezla nikdy přes 6,5/100 (pozor, nezaměnit s provozem po pražských parkovištích, ale mám na mysli přesun na trase např. Lipno-Šumperk, kteréžto trasy jsem jezdil ca 5x do měsíce a znám je tedy také napzpamět). Abych byl schopne dostat se z Vyššího Brodu domů (ŠUmperk) v co njekratším čase, tak plynový pedál znal jen dvě pozice-na podlaze a volbnoběh. Nic mezi tím. Tak o tomto způsobu jízdy mluvím, čili plynulá, ale hodně drsná jízda, o čemž svědčí to, že v noci jsem byl schopen tutuo trasu zvládnout za 3,25 minut

Tak v tomto stejném režimu jednak 1,6TDI prostě nedosahuje takového výkonu (znovu opakuji, že nevím, kolik měl ten motor kW, bylo to auto ČP, ne moje) a hlavně, spotřeba byla v průměru dost přes 6/100 při stylu jízdy "normál". Když jsem potřeboval fakt spěchat na jednání a pod, klidně tento menší motor schlamstnul k 7,5-7,7/100km. Jasně, v porovnání s benzínem to je stále ještě dobré, ale jak pravím, 81 a 66kW jsou motory, které se zapsaly do historie nesmazatelným způsobem a myslím si, že není a nebude již žádný dýzlový motoro, který by širokou veřejnost takto oslovil. To je vše, co mohu ke srovnání napsat.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Cztwartek 22.08.2013 09:40, RE: fap
Pepe napisał:
toskey napisał:
Raději bych šel cestou vyčištění fapu horkou wapkou, může to celkem snížit spotřebu,nejspíš bude hodně zanesený jak jezdíte ve městě. Kuchání fapu je akorát na zadělání problému s motorem. Ten motor je počítán na určitý protitlak od fapu pak to začne blbnout.
Podle mě by právě příliš zanesený FAP spolehlivě poslal motor do nouzáku (kvůli neodpovídajícím hodnotám toho protitlaku). Dřív se mechanici křižovali při myšlence kontaktu FAPu a vody, dnes se tak regenerují keramické části i v aut. servisech. Celkově je problematika FAPu strašně nafouklá bublina. Kupoval jsem auto s najetými 142tkm, dnes 297, za tu dobu 2x vyčištění, 1x doplnění aditiva, celkem cca 9tis Kč vč DPH. Pododotýkám, že vstřiky původní, setrvačník též. A mám zjištěno, že jestli je tam dvouhmota, tak je možná náhrada za jednohmotu...


O jaký jde vůz a s jakým motorem?
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Cztwartek 22.08.2013 12:15, RE: Spotřeba HDI 79kW
Zdeny60 napisał:
Fanda napisał:
Zdeny60 napisał:
Dle výkonu se domnívám, resp. jsem si na 100% jistý, že tento model je osazen FAP. Měl jsem to stejné v Pežotu 807, což je o kus větší a těžší auto. Můj měl najeto při prodeji asi 195.000km a jezdil v tzv. "služebním režimu", tedy na čas a na ostro. Ač se jezdilo hodně i po dálnici (Rakousko, Německo), u ás, Polsko, nikdy jsem emněl spotřebu větší, než nějakých 7-7,5l/100 km a při běžné jízdě, tedy 100/140km/h byla spotřeba hurbě pod 7l/100km. Nechápu, jak majitel P307 jezdí za takovou spotřebu. Po nějaké době jsem nechal v Linzi v Pežotu (za firmení peníze nainstalovat Power Box, zvýšeil s evýkon na 97kW (což bylo setsakra znát) a k tomu se spotřeba paradoxěn nepatrně snížila a nebo zůstala stejná, ovšem při větší dynamice jízdy. Jinak srovnávat HDI vs. TDIO81kW nelze, protože TDI 81kW je zýáležitost, která už nikdy nebude a všechny naftové chrochtolety stejného objmeu a podobného výkonu už mají spotřebu jako slušný 2l benzíňák. Osobně nevidím žádný důvod, pořizovat si ojetou naftu s 2litrem a očekávat nějakou úsporu. Naopak, provozně bude ojteý dýzl jasně dražší, pokud se mu ovšem dostává předepsané péče. To, že někdo na servis akšle a pak tvrdí, že jezdí za levno, je jen cesta do pekel pro dalšího majitele takto servisovaného vozu.To byla jen poznámka na okraj mimo mísu.
Pan Vaculík nedávno testoval Octavii 3 s motorem 1.6 TDI EA 288 a napsal že dynamická dostatečnost zejména na dálnici ho doslova dostala,navíc spotřeba i při velmi dynamické jízdě nejde nad 6 l.Dále píše že tento motor se vyrovná slavnému 1.9 TDI 81 kw.Článek si je možné přečíst speciál Svět Motorů 3/2013.
Ke srovnání 1,9TDI 81kW a 1,6TDI (výkon nevím): měl jsem tuto motoritaci půjčenou na 14 dní, než mi opravili auto, které mí jeden dobrák naboural. protože TDI 81kW jsem měl dvě a najel jsem s nimi více než 350tkm, mohu prohlásit, že jejich projev znám, jak svý boty. Stručně, tato 1,6 se srovnat s 81kW nedá ani omylem. TDI81kW je motor, který je daleko dravější, při opravdu brutálním způsobu jízdy spotřeba nepřelezla nikdy přes 6,5/100 (pozor, nezaměnit s provozem po pražských parkovištích, ale mám na mysli přesun na trase např. Lipno-Šumperk, kteréžto trasy jsem jezdil ca 5x do měsíce a znám je tedy také napzpamět). Abych byl schopne dostat se z Vyššího Brodu domů (ŠUmperk) v co njekratším čase, tak plynový pedál znal jen dvě pozice-na podlaze a volbnoběh. Nic mezi tím. Tak o tomto způsobu jízdy mluvím, čili plynulá, ale hodně drsná jízda, o čemž svědčí to, že v noci jsem byl schopen tutuo trasu zvládnout za 3,25 minut Tak v tomto stejném režimu jednak 1,6TDI prostě nedosahuje takového výkonu (znovu opakuji, že nevím, kolik měl ten motor kW, bylo to auto ČP, ne moje) a hlavně, spotřeba byla v průměru dost přes 6/100 při stylu jízdy "normál". Když jsem potřeboval fakt spěchat na jednání a pod, klidně tento menší motor schlamstnul k 7,5-7,7/100km. Jasně, v porovnání s benzínem to je stále ještě dobré, ale jak pravím, 81 a 66kW jsou motory, které se zapsaly do historie nesmazatelným způsobem a myslím si, že není a nebude již žádný dýzlový motoro, který by širokou veřejnost takto oslovil. To je vše, co mohu ke srovnání napsat.


Určitě jste měl ještě motor řady EA 188,Octavie 3 má již řaduEA 288,ostatně jsem přesvědčen,že pan Vaculík má také jistě možnost porovnat a nemá důvod si vymýšlet.Sám jsem měl taky leta auto s TDI 81 kw,ale například s TDI pd 85 kw se to nedá srovnat.Ten 85 kw si bere o něco víc,ale jede podatatně lépe.
reagować
Mati
ilość wystąpień13
data registracji09.12.2008
Cztwartek 22.08.2013 13:31, RE: fap
O jaký jde vůz a s jakým motorem?

taky zásadní otázka, já v článku neférově srovnával Toledo I generace s P307, který má o 300-350 kg více.
Jinak, já spotřebu uvádím vše dle PP, neověřoval jsem jeho pravdivost, ale nepředpokládám, že by skutečná spotřeba byla nižší, než uvádí PP.

Martin

reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Piątek 23.08.2013 07:15, RE: fap
Zdeny60 napisał:
Pepe napisał:
toskey napisał:
Raději bych šel cestou vyčištění fapu horkou wapkou, může to celkem snížit spotřebu,nejspíš bude hodně zanesený jak jezdíte ve městě. Kuchání fapu je akorát na zadělání problému s motorem. Ten motor je počítán na určitý protitlak od fapu pak to začne blbnout.
Podle mě by právě příliš zanesený FAP spolehlivě poslal motor do nouzáku (kvůli neodpovídajícím hodnotám toho protitlaku). Dřív se mechanici křižovali při myšlence kontaktu FAPu a vody, dnes se tak regenerují keramické části i v aut. servisech. Celkově je problematika FAPu strašně nafouklá bublina. Kupoval jsem auto s najetými 142tkm, dnes 297, za tu dobu 2x vyčištění, 1x doplnění aditiva, celkem cca 9tis Kč vč DPH. Pododotýkám, že vstřiky původní, setrvačník též. A mám zjištěno, že jestli je tam dvouhmota, tak je možná náhrada za jednohmotu...
O jaký jde vůz a s jakým motorem?


P406 2,2 HDi, provoz od 2004 v D
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Piątek 23.08.2013 07:20, RE: Spotřeba HDI 79kW
Fanda napisał:
Zdeny60 napisał:
Fanda napisał:
Zdeny60 napisał:
Dle výkonu se domnívám, resp. jsem si na 100% jistý, že tento model je osazen FAP. Měl jsem to stejné v Pežotu 807, což je o kus větší a těžší auto. Můj měl najeto při prodeji asi 195.000km a jezdil v tzv. "služebním režimu", tedy na čas a na ostro. Ač se jezdilo hodně i po dálnici (Rakousko, Německo), u ás, Polsko, nikdy jsem emněl spotřebu větší, než nějakých 7-7,5l/100 km a při běžné jízdě, tedy 100/140km/h byla spotřeba hurbě pod 7l/100km. Nechápu, jak majitel P307 jezdí za takovou spotřebu. Po nějaké době jsem nechal v Linzi v Pežotu (za firmení peníze nainstalovat Power Box, zvýšeil s evýkon na 97kW (což bylo setsakra znát) a k tomu se spotřeba paradoxěn nepatrně snížila a nebo zůstala stejná, ovšem při větší dynamice jízdy. Jinak srovnávat HDI vs. TDIO81kW nelze, protože TDI 81kW je zýáležitost, která už nikdy nebude a všechny naftové chrochtolety stejného objmeu a podobného výkonu už mají spotřebu jako slušný 2l benzíňák. Osobně nevidím žádný důvod, pořizovat si ojetou naftu s 2litrem a očekávat nějakou úsporu. Naopak, provozně bude ojteý dýzl jasně dražší, pokud se mu ovšem dostává předepsané péče. To, že někdo na servis akšle a pak tvrdí, že jezdí za levno, je jen cesta do pekel pro dalšího majitele takto servisovaného vozu.To byla jen poznámka na okraj mimo mísu.
Pan Vaculík nedávno testoval Octavii 3 s motorem 1.6 TDI EA 288 a napsal že dynamická dostatečnost zejména na dálnici ho doslova dostala,navíc spotřeba i při velmi dynamické jízdě nejde nad 6 l.Dále píše že tento motor se vyrovná slavnému 1.9 TDI 81 kw.Článek si je možné přečíst speciál Svět Motorů 3/2013.
Ke srovnání 1,9TDI 81kW a 1,6TDI (výkon nevím): měl jsem tuto motoritaci půjčenou na 14 dní, než mi opravili auto, které mí jeden dobrák naboural. protože TDI 81kW jsem měl dvě a najel jsem s nimi více než 350tkm, mohu prohlásit, že jejich projev znám, jak svý boty. Stručně, tato 1,6 se srovnat s 81kW nedá ani omylem. TDI81kW je motor, který je daleko dravější, při opravdu brutálním způsobu jízdy spotřeba nepřelezla nikdy přes 6,5/100 (pozor, nezaměnit s provozem po pražských parkovištích, ale mám na mysli přesun na trase např. Lipno-Šumperk, kteréžto trasy jsem jezdil ca 5x do měsíce a znám je tedy také napzpamět). Abych byl schopne dostat se z Vyššího Brodu domů (ŠUmperk) v co njekratším čase, tak plynový pedál znal jen dvě pozice-na podlaze a volbnoběh. Nic mezi tím. Tak o tomto způsobu jízdy mluvím, čili plynulá, ale hodně drsná jízda, o čemž svědčí to, že v noci jsem byl schopen tutuo trasu zvládnout za 3,25 minut Tak v tomto stejném režimu jednak 1,6TDI prostě nedosahuje takového výkonu (znovu opakuji, že nevím, kolik měl ten motor kW, bylo to auto ČP, ne moje) a hlavně, spotřeba byla v průměru dost přes 6/100 při stylu jízdy "normál". Když jsem potřeboval fakt spěchat na jednání a pod, klidně tento menší motor schlamstnul k 7,5-7,7/100km. Jasně, v porovnání s benzínem to je stále ještě dobré, ale jak pravím, 81 a 66kW jsou motory, které se zapsaly do historie nesmazatelným způsobem a myslím si, že není a nebude již žádný dýzlový motoro, který by širokou veřejnost takto oslovil. To je vše, co mohu ke srovnání napsat.
Určitě jste měl ještě motor řady EA 188,Octavie 3 má již řaduEA 288,ostatně jsem přesvědčen,že pan Vaculík má také jistě možnost porovnat a nemá důvod si vymýšlet.Sám jsem měl taky leta auto s TDI 81 kw,ale například s TDI pd 85 kw se to nedá srovnat.Ten 85 kw si bere o něco víc,ale jede podatatně lépe.


Jestliže Martin Vaculík píše něco pozitivního o VW Gruppe, tak to rozhodně nebude výmysl, na rozdíl od stáda podchycených "novinářů".
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Piątek 23.08.2013 08:55, RE: Spotřeba HDI 79kW
Pepe napisał:
Fanda napisał:
Zdeny60 napisał:
Fanda napisał:
Zdeny60 napisał:
Dle výkonu se domnívám, resp. jsem si na 100% jistý, že tento model je osazen FAP. Měl jsem to stejné v Pežotu 807, což je o kus větší a těžší auto. Můj měl najeto při prodeji asi 195.000km a jezdil v tzv. "služebním režimu", tedy na čas a na ostro. Ač se jezdilo hodně i po dálnici (Rakousko, Německo), u ás, Polsko, nikdy jsem emněl spotřebu větší, než nějakých 7-7,5l/100 km a při běžné jízdě, tedy 100/140km/h byla spotřeba hurbě pod 7l/100km. Nechápu, jak majitel P307 jezdí za takovou spotřebu. Po nějaké době jsem nechal v Linzi v Pežotu (za firmení peníze nainstalovat Power Box, zvýšeil s evýkon na 97kW (což bylo setsakra znát) a k tomu se spotřeba paradoxěn nepatrně snížila a nebo zůstala stejná, ovšem při větší dynamice jízdy. Jinak srovnávat HDI vs. TDIO81kW nelze, protože TDI 81kW je zýáležitost, která už nikdy nebude a všechny naftové chrochtolety stejného objmeu a podobného výkonu už mají spotřebu jako slušný 2l benzíňák. Osobně nevidím žádný důvod, pořizovat si ojetou naftu s 2litrem a očekávat nějakou úsporu. Naopak, provozně bude ojteý dýzl jasně dražší, pokud se mu ovšem dostává předepsané péče. To, že někdo na servis akšle a pak tvrdí, že jezdí za levno, je jen cesta do pekel pro dalšího majitele takto servisovaného vozu.To byla jen poznámka na okraj mimo mísu.
Pan Vaculík nedávno testoval Octavii 3 s motorem 1.6 TDI EA 288 a napsal že dynamická dostatečnost zejména na dálnici ho doslova dostala,navíc spotřeba i při velmi dynamické jízdě nejde nad 6 l.Dále píše že tento motor se vyrovná slavnému 1.9 TDI 81 kw.Článek si je možné přečíst speciál Svět Motorů 3/2013.
Ke srovnání 1,9TDI 81kW a 1,6TDI (výkon nevím): měl jsem tuto motoritaci půjčenou na 14 dní, než mi opravili auto, které mí jeden dobrák naboural. protože TDI 81kW jsem měl dvě a najel jsem s nimi více než 350tkm, mohu prohlásit, že jejich projev znám, jak svý boty. Stručně, tato 1,6 se srovnat s 81kW nedá ani omylem. TDI81kW je motor, který je daleko dravější, při opravdu brutálním způsobu jízdy spotřeba nepřelezla nikdy přes 6,5/100 (pozor, nezaměnit s provozem po pražských parkovištích, ale mám na mysli přesun na trase např. Lipno-Šumperk, kteréžto trasy jsem jezdil ca 5x do měsíce a znám je tedy také napzpamět). Abych byl schopne dostat se z Vyššího Brodu domů (ŠUmperk) v co njekratším čase, tak plynový pedál znal jen dvě pozice-na podlaze a volbnoběh. Nic mezi tím. Tak o tomto způsobu jízdy mluvím, čili plynulá, ale hodně drsná jízda, o čemž svědčí to, že v noci jsem byl schopen tutuo trasu zvládnout za 3,25 minut Tak v tomto stejném režimu jednak 1,6TDI prostě nedosahuje takového výkonu (znovu opakuji, že nevím, kolik měl ten motor kW, bylo to auto ČP, ne moje) a hlavně, spotřeba byla v průměru dost přes 6/100 při stylu jízdy "normál". Když jsem potřeboval fakt spěchat na jednání a pod, klidně tento menší motor schlamstnul k 7,5-7,7/100km. Jasně, v porovnání s benzínem to je stále ještě dobré, ale jak pravím, 81 a 66kW jsou motory, které se zapsaly do historie nesmazatelným způsobem a myslím si, že není a nebude již žádný dýzlový motoro, který by širokou veřejnost takto oslovil. To je vše, co mohu ke srovnání napsat.
Určitě jste měl ještě motor řady EA 188,Octavie 3 má již řaduEA 288,ostatně jsem přesvědčen,že pan Vaculík má také jistě možnost porovnat a nemá důvod si vymýšlet.Sám jsem měl taky leta auto s TDI 81 kw,ale například s TDI pd 85 kw se to nedá srovnat.Ten 85 kw si bere o něco víc,ale jede podatatně lépe.
Jestliže Martin Vaculík píše něco pozitivního o VW Gruppe, tak to rozhodně nebude výmysl, na rozdíl od stáda podchycených "novinářů".


Bohužel se s tím úplně neztotožňuji. Já si vzpomínám na jeho nezávislé články z dob zde na Tipcars, které byly výborné, ale cokoliv ze Světa Motorů mi přišlo od něj dost tendenční.
Nechci nikomu křivdit, ale takový je můj dojem.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Piątek 23.08.2013 10:23, RE: Spotřeba HDI 79kW
David V napisał:
Pepe napisał:
Fanda napisał:
Zdeny60 napisał:
Fanda napisał:
Zdeny60 napisał:
Dle výkonu se domnívám, resp. jsem si na 100% jistý, že tento model je osazen FAP. Měl jsem to stejné v Pežotu 807, což je o kus větší a těžší auto. Můj měl najeto při prodeji asi 195.000km a jezdil v tzv. "služebním režimu", tedy na čas a na ostro. Ač se jezdilo hodně i po dálnici (Rakousko, Německo), u ás, Polsko, nikdy jsem emněl spotřebu větší, než nějakých 7-7,5l/100 km a při běžné jízdě, tedy 100/140km/h byla spotřeba hurbě pod 7l/100km. Nechápu, jak majitel P307 jezdí za takovou spotřebu. Po nějaké době jsem nechal v Linzi v Pežotu (za firmení peníze nainstalovat Power Box, zvýšeil s evýkon na 97kW (což bylo setsakra znát) a k tomu se spotřeba paradoxěn nepatrně snížila a nebo zůstala stejná, ovšem při větší dynamice jízdy. Jinak srovnávat HDI vs. TDIO81kW nelze, protože TDI 81kW je zýáležitost, která už nikdy nebude a všechny naftové chrochtolety stejného objmeu a podobného výkonu už mají spotřebu jako slušný 2l benzíňák. Osobně nevidím žádný důvod, pořizovat si ojetou naftu s 2litrem a očekávat nějakou úsporu. Naopak, provozně bude ojteý dýzl jasně dražší, pokud se mu ovšem dostává předepsané péče. To, že někdo na servis akšle a pak tvrdí, že jezdí za levno, je jen cesta do pekel pro dalšího majitele takto servisovaného vozu.To byla jen poznámka na okraj mimo mísu.
Pan Vaculík nedávno testoval Octavii 3 s motorem 1.6 TDI EA 288 a napsal že dynamická dostatečnost zejména na dálnici ho doslova dostala,navíc spotřeba i při velmi dynamické jízdě nejde nad 6 l.Dále píše že tento motor se vyrovná slavnému 1.9 TDI 81 kw.Článek si je možné přečíst speciál Svět Motorů 3/2013.
Ke srovnání 1,9TDI 81kW a 1,6TDI (výkon nevím): měl jsem tuto motoritaci půjčenou na 14 dní, než mi opravili auto, které mí jeden dobrák naboural. protože TDI 81kW jsem měl dvě a najel jsem s nimi více než 350tkm, mohu prohlásit, že jejich projev znám, jak svý boty. Stručně, tato 1,6 se srovnat s 81kW nedá ani omylem. TDI81kW je motor, který je daleko dravější, při opravdu brutálním způsobu jízdy spotřeba nepřelezla nikdy přes 6,5/100 (pozor, nezaměnit s provozem po pražských parkovištích, ale mám na mysli přesun na trase např. Lipno-Šumperk, kteréžto trasy jsem jezdil ca 5x do měsíce a znám je tedy také napzpamět). Abych byl schopne dostat se z Vyššího Brodu domů (ŠUmperk) v co njekratším čase, tak plynový pedál znal jen dvě pozice-na podlaze a volbnoběh. Nic mezi tím. Tak o tomto způsobu jízdy mluvím, čili plynulá, ale hodně drsná jízda, o čemž svědčí to, že v noci jsem byl schopen tutuo trasu zvládnout za 3,25 minut Tak v tomto stejném režimu jednak 1,6TDI prostě nedosahuje takového výkonu (znovu opakuji, že nevím, kolik měl ten motor kW, bylo to auto ČP, ne moje) a hlavně, spotřeba byla v průměru dost přes 6/100 při stylu jízdy "normál". Když jsem potřeboval fakt spěchat na jednání a pod, klidně tento menší motor schlamstnul k 7,5-7,7/100km. Jasně, v porovnání s benzínem to je stále ještě dobré, ale jak pravím, 81 a 66kW jsou motory, které se zapsaly do historie nesmazatelným způsobem a myslím si, že není a nebude již žádný dýzlový motoro, který by širokou veřejnost takto oslovil. To je vše, co mohu ke srovnání napsat.
Určitě jste měl ještě motor řady EA 188,Octavie 3 má již řaduEA 288,ostatně jsem přesvědčen,že pan Vaculík má také jistě možnost porovnat a nemá důvod si vymýšlet.Sám jsem měl taky leta auto s TDI 81 kw,ale například s TDI pd 85 kw se to nedá srovnat.Ten 85 kw si bere o něco víc,ale jede podatatně lépe.
Jestliže Martin Vaculík píše něco pozitivního o VW Gruppe, tak to rozhodně nebude výmysl, na rozdíl od stáda podchycených "novinářů".
Bohužel se s tím úplně neztotožňuji. Já si vzpomínám na jeho nezávislé články z dob zde na Tipcars, které byly výborné, ale cokoliv ze Světa Motorů mi přišlo od něj dost tendenční. Nechci nikomu křivdit, ale takový je můj dojem.


Sám jsem s Octavií 3 1.6 TDI ujel 30 km ,tak si nedovolím srovnávat,ale již několikrát jsem si vzpomněl na dobu kdy jsem ještě pan Vaculík napsal nějaký ten článek.To to tu ještě mělo nějakou úroveň.Poslední dobou to je akorát tak poraďte s výběrem vozu za určitou částku.Dost velký úpadek.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Piątek 23.08.2013 13:31, RE: Spotřeba HDI 79kW
David V napisał:
Pepe napisał:
Fanda napisał:
Zdeny60 napisał:
Fanda napisał:
Zdeny60 napisał:
Dle výkonu se domnívám, resp. jsem si na 100% jistý, že tento model je osazen FAP. Měl jsem to stejné v Pežotu 807, což je o kus větší a těžší auto. Můj měl najeto při prodeji asi 195.000km a jezdil v tzv. "služebním režimu", tedy na čas a na ostro. Ač se jezdilo hodně i po dálnici (Rakousko, Německo), u ás, Polsko, nikdy jsem emněl spotřebu větší, než nějakých 7-7,5l/100 km a při běžné jízdě, tedy 100/140km/h byla spotřeba hurbě pod 7l/100km. Nechápu, jak majitel P307 jezdí za takovou spotřebu. Po nějaké době jsem nechal v Linzi v Pežotu (za firmení peníze nainstalovat Power Box, zvýšeil s evýkon na 97kW (což bylo setsakra znát) a k tomu se spotřeba paradoxěn nepatrně snížila a nebo zůstala stejná, ovšem při větší dynamice jízdy. Jinak srovnávat HDI vs. TDIO81kW nelze, protože TDI 81kW je zýáležitost, která už nikdy nebude a všechny naftové chrochtolety stejného objmeu a podobného výkonu už mají spotřebu jako slušný 2l benzíňák. Osobně nevidím žádný důvod, pořizovat si ojetou naftu s 2litrem a očekávat nějakou úsporu. Naopak, provozně bude ojteý dýzl jasně dražší, pokud se mu ovšem dostává předepsané péče. To, že někdo na servis akšle a pak tvrdí, že jezdí za levno, je jen cesta do pekel pro dalšího majitele takto servisovaného vozu.To byla jen poznámka na okraj mimo mísu.
Pan Vaculík nedávno testoval Octavii 3 s motorem 1.6 TDI EA 288 a napsal že dynamická dostatečnost zejména na dálnici ho doslova dostala,navíc spotřeba i při velmi dynamické jízdě nejde nad 6 l.Dále píše že tento motor se vyrovná slavnému 1.9 TDI 81 kw.Článek si je možné přečíst speciál Svět Motorů 3/2013.
Ke srovnání 1,9TDI 81kW a 1,6TDI (výkon nevím): měl jsem tuto motoritaci půjčenou na 14 dní, než mi opravili auto, které mí jeden dobrák naboural. protože TDI 81kW jsem měl dvě a najel jsem s nimi více než 350tkm, mohu prohlásit, že jejich projev znám, jak svý boty. Stručně, tato 1,6 se srovnat s 81kW nedá ani omylem. TDI81kW je motor, který je daleko dravější, při opravdu brutálním způsobu jízdy spotřeba nepřelezla nikdy přes 6,5/100 (pozor, nezaměnit s provozem po pražských parkovištích, ale mám na mysli přesun na trase např. Lipno-Šumperk, kteréžto trasy jsem jezdil ca 5x do měsíce a znám je tedy také napzpamět). Abych byl schopne dostat se z Vyššího Brodu domů (ŠUmperk) v co njekratším čase, tak plynový pedál znal jen dvě pozice-na podlaze a volbnoběh. Nic mezi tím. Tak o tomto způsobu jízdy mluvím, čili plynulá, ale hodně drsná jízda, o čemž svědčí to, že v noci jsem byl schopen tutuo trasu zvládnout za 3,25 minut Tak v tomto stejném režimu jednak 1,6TDI prostě nedosahuje takového výkonu (znovu opakuji, že nevím, kolik měl ten motor kW, bylo to auto ČP, ne moje) a hlavně, spotřeba byla v průměru dost přes 6/100 při stylu jízdy "normál". Když jsem potřeboval fakt spěchat na jednání a pod, klidně tento menší motor schlamstnul k 7,5-7,7/100km. Jasně, v porovnání s benzínem to je stále ještě dobré, ale jak pravím, 81 a 66kW jsou motory, které se zapsaly do historie nesmazatelným způsobem a myslím si, že není a nebude již žádný dýzlový motoro, který by širokou veřejnost takto oslovil. To je vše, co mohu ke srovnání napsat.
Určitě jste měl ještě motor řady EA 188,Octavie 3 má již řaduEA 288,ostatně jsem přesvědčen,že pan Vaculík má také jistě možnost porovnat a nemá důvod si vymýšlet.Sám jsem měl taky leta auto s TDI 81 kw,ale například s TDI pd 85 kw se to nedá srovnat.Ten 85 kw si bere o něco víc,ale jede podatatně lépe.
Jestliže Martin Vaculík píše něco pozitivního o VW Gruppe, tak to rozhodně nebude výmysl, na rozdíl od stáda podchycených "novinářů".
Bohužel se s tím úplně neztotožňuji. Já si vzpomínám na jeho nezávislé články z dob zde na Tipcars, které byly výborné, ale cokoliv ze Světa Motorů mi přišlo od něj dost tendenční. Nechci nikomu křivdit, ale takový je můj dojem.


Úroveň článků ve SM nemohu hodnotit, ale články zde tendenční byly. Právě tím, že na produktech VW nezůstala nit suchá (ale vždy po právu). Takže pokud se MV někde vyjadřuje o VW kladně, tak už to musí něco znamenat...
reagować
escorpion
ilość wystąpień6
data registracji06.04.2013
Piątek 23.08.2013 18:43, spotreba ?
Spotreba 8 litrov ? Ja som mal 79 kW break a pod 6 litrov nebol problém.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.