0
powrót
 

diskuze k tématu: Peugeot 307 - Krásný, ale trochu zlobivý vůz

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.05.2006 01:30, Chybicka ...
Doporuceny model 1,6i 16V neni vznetovy, ale zazehovy. Jinak pekny prehled spolehlivosti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.05.2006 09:06, poznámka
a nakonci taková pěkná větička - snad se Peugeotu podařilo chyby vychytat .-))) takže děkuji, tohle autí není pro mě .-)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.05.2006 10:06, RE: poznámka
Borik2 napisał:
a nakonci taková pěkná větička - snad se Peugeotu podařilo chyby vychytat .-))) takže děkuji, tohle autí není pro mě .-)))
Ale jo,a si se už podařilo, jen to krapánek dlouho trvalo a těch závad bylo trochu víc... Toť vše...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.05.2006 13:21, Spotřeba
Jen bych chtěl dodat, že udávaná kombinovaná spotřeba je velmi optimistická... Můj běžný průměr je o cca 0,5 l vyšší, manželky zhruba o litr. Před ujetím 20.000 km zakukaly obě tyčky stabilizátorů (řešeno v záruce participací Peugeot ČR) - holt jsme v ČR (asi se sem taková auta raději nemají vozit). Jinak přesný článek, např. sedadla jsou super (tvrdost, vedení, i šířka), výborný výhled z auta. Proti 306 opravdu skok.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.05.2006 15:00, Nee
Tak tohle autíčko jsem měl čest vyzkoušet s 1.6 bezínem. Najel jsem s ním 82 000 km a užil jsem si svoje. Pořád a to podotýkám, že pořád se něco SRALO. Spotřeba 7,5? Tak to přátelé jedině z kopce a na pětku bez plynu. Běžně je kombinace tak 8,5 - 9. Najel jsem toho hodně i po dálnici a při 130 km rychlosti si krásně veme 10 l. Odpověď servisu? Velké přední sklo a velký odpor vzduchu, takže spotřeba je v pořádku. Před tím jsem měl 1,6 toyotu a Peugeot byl pro mě strašné zklamání. Když opomenu to, že auto samo od sebe přestávalo jezdit, pořád mi přehrávali software, pořád praskali žárovky, ve 130 se klepal volant jak v žigulíku, přepínače blinkrů se sami zapínaly jak chtěly, sedačky vrzaly až hanba, a pořád se z interiéru linuly nějaké pazvuky, no tak to bylo pohodové autíčko. No ten design a krásný výhled to ale moc nezachrání
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.05.2006 23:32,
Hezké auto, patřičná reklama a k tomu renomé značky (nechápu čím si to zasloužila) a hloupý český národ kupuje. Taky jsem se zařadil mezi "vyvolené". Rok a půl s tímhle "skvostem byl pro mě dostatečnou lekcí že auto musí nejprve fungovat a pak teprve hezky vypadat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 06:57, pérování
Tak jestli má tohle auto tvrdé pérování, tak jsem čínskej bůh srandy
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 11:39, Vzhled
No nevím, asi mám jinej vkus než ostatní, ale tohle auto mě vzhledově vůbec nezaujalo. Když napíšu mišmaš tříd hezké se mi zdají 156, BMW 3, Golf 5, Seat leon 1. gen, Astra H, 206, Punto grande, Ibiza pos. gen., Civic předpředposlední a poslední gen., mazda 323 f 1995-1998. Všechny tyto auta se midesingově zdají povedenější, ale je fakt, že většině lidí se líbí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.05.2006 15:16, RE: Vzhled
Aleš napisał:
No nevím, asi mám jinej vkus než ostatní, ale tohle auto mě vzhledově vůbec nezaujalo. Když napíšu mišmaš tříd hezké se mi zdají 156, BMW 3, Golf 5, Seat leon 1. gen, Astra H, 206, Punto grande, Ibiza pos. gen., Civic předpředposlední a poslední gen., mazda 323 f 1995-1998. Všechny tyto auta se midesingově zdají povedenější, ale je fakt, že většině lidí se líbí.
No a spousta lidí se rozhoduje třeba i podle toho, jestli dozadu nacpou třeba 2 kočárky (v našem případě hlubokej i sport´ák Quinny 3XL najednou...). Což u většiny uváděných nejde. Pak taky rozhoduje cena, výbava, dostupnost servisu, ochota personálu , spolehlivost, odpočet DPH, výbava, aby se to vešlo do garáže, a aby se to líbilo manželce, která s tím hlavně jezdí. Takže kompromis...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 31.05.2006 12:11, RE: Vzhled
Pepe napisał:
No a spousta lidí se rozhoduje třeba i podle toho, jestli dozadu nacpou třeba 2 kočárky (v našem případě hlubokej i sport´ák Quinny 3XL najednou...). Což u většiny uváděných nejde. Pak taky rozhoduje cena, výbava, dostupnost servisu, ochota personálu , spolehlivost, odpočet DPH, výbava, aby se to vešlo do garáže, a aby se to líbilo manželce, která s tím hlavně jezdí. Takže kompromis...
já jsem měl 1 a půl roku 206ku a měl jsem s tím neustálé problémy s elektrikou a brzdami, 307 jsem koupil před rokem a bylo to to samé. Problémy jakmile zapršelo centrál si dělal co chtěl, i bez deště zlobila elektrická okýnka (3x servis) a ačkoliv jsem auto netrápil jízda kolem 160-180km/h mi pokaždé při brždění na cca 100km/h pokazila brzdy-kroutily se kotouče. když se mi objevila záhada s něčím v zabezpečení navštívil jsem servis 8krát z toho 5krát na odtahovce-s vozem totiž nešlo odjet.Posáhodlouhých debatách vše opravili za neustálého upomínání závad. potom asi 5000km klid a najednou po 21000km opotřebené tyčky stabilizátorů a dnes už říkám naštěstí se objevila závada převodovka-nešel řadit 3. a 5. stupeň.vozidlo bylo vráceno a jsem si jistý že v peugeotu mě už nikdo neuvidí. Výlohy které mi nikdo nezaplatí spojené s vlastnictvím tohoto pěkného nicméně šmejdsky vyrobeného auta jsem vypočítal na 23000kč.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 31.05.2006 12:53, RE: Vzhled
Danavský Roman napisał:
já jsem měl 1 a půl roku 206ku a měl jsem s tím neustálé problémy s elektrikou a brzdami, 307 jsem koupil před rokem a bylo to to samé. Problémy jakmile zapršelo centrál si dělal co chtěl, i bez deště zlobila elektrická okýnka (3x servis) a ačkoliv jsem auto netrápil jízda kolem 160-180km/h mi pokaždé při brždění na cca 100km/h pokazila brzdy-kroutily se kotouče. když se mi objevila záhada s něčím v zabezpečení navštívil jsem servis 8krát z toho 5krát na odtahovce-s vozem totiž nešlo odjet.Posáh...
snad se nedá čekat že na autě člověk neprodělá?Jen vyjede ze salonu tak prodělal u novýho auta kalhoty a nemusí to byt 307ka .To ujde jenom 23000kč.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 31.05.2006 18:00, RE: Vzhled
kuz napisał:
snad se nedá čekat že na autě člověk neprodělá?Jen vyjede ze salonu tak prodělal u novýho auta kalhoty a nemusí to byt 307ka .To ujde jenom 23000kč.
Zdravím, máte sice pravdu, ale u nového auta je to trapné. Mě Peugeot dopálil taky. Měl jsem velmi podobné problémy s 307 jako píše p. Danavský. U auta za 200 000kč by mě to tolik nepřekvapilo, ale když už jsem dal za auto v mém případě 570 000kč tak to spíš ne že dopálí, ale přímo nasere. Nedovedete si představit kolikrát jsem byl za 6 měsíců v servisu, kde mi mechanici laxně oznamovali že závada je normální. Přesně popsané problémy s elektrikou, brzdami, zámky.....kvůli tomu jsem si nové auto nekupoval. Předtím jsem měl hodně staré audi 90 2,0l a nevěděl jsem co je porucha-prováděl jsem jen běžnou údržbu a když už auto začínalo rezivět prodal jsem jej a koupil si tenhle krám. Tahanice s dealerem nebraly konce, jejich drzost byla nehorázná a až po těžkých výhrůžkách a papírování právníkem (12000kč) mi nabídli odkup....o 40 000kč méně než jsem dal. Nabídku jsem po poradě přijal a u peugeotu si mohou být zcela jistí že v jejich krumplu jezdit nikdy nebudu. Tato legrace mě přišla na víc než 52000kč a nervy+starosti po dobu 8 měsíců. Zkrátka nové jsem si nekoupil proto abych musel přemýšlet o tom zda odjedu či nikoliv. Celou záležitost se mi povedlo vyřídit cca před měsícem a přemýšlím jaké auto si koupím. Po téhle zkušenosti si koupím možná i starší vůz a nebo nějaký nový, ale určitě ne francouzský. Pátrám po všem možném a zatím se rozhoduji. Napadly mě rozličné varianty-fabia RS, VW Polo, Octavia nebo ze starších audi A4 nebo BMW 320d. Prostě zatím nevím, jen vím že vymáhat svá práva u nového vozu je možná mnohem obtížnější než je žádat po jednotlivci. Poté co jsem se svému problému pořádně věnoval zjistil jsem kolik takových lidí kteří mají tento problém je, a ujišťuji že málo to není.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 31.05.2006 21:36, Pro Bendu
Benda napisał:
Zdravím, máte sice pravdu, ale u nového auta je to trapné. Mě Peugeot dopálil taky. Měl jsem velmi podobné problémy s 307 jako píše p. Danavský. U auta za 200 000kč by mě to tolik nepřekvapilo, ale když už jsem dal za auto v mém případě 570 000kč tak to spíš ne že dopálí, ale přímo nasere. Nedovedete si představit kolikrát jsem byl za 6 měsíců v servisu, kde mi mechanici laxně oznamovali že závada je normální. Přesně popsané problémy s elektrikou, brzdami, zámky.....kvůli tomu jsem si nové auto ...
Já ti za Tvůj přístup děkuji, jelikož pouze důsledné řešení problémů nespokojených zákazníků může vést ke změně v přístupu a později snad dorazí třeba i do výroby.
Je škoda, že dost často neplatí čím novější model tím déle vydrží, tím lepší má kvalitu a je trvanlivější. Jednoduchým důkazem je Audi 100/A6 VW golfII/III.
Dalším tzv. negativem je stále se zvyšující hmotnost v důsledku zlepšování pasivní pezpečnosti. Výrobci už ovšem nepřemýšlí, že zhoršením dynamiky těchto vozů dodáním stejně výkoných motorů ohrožují bezpečnost řidičů například při předjíždění. Zvyšuje se spotřeba atd.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 31.05.2006 23:31, RE: Vzhled
Danavský Roman napisał:
já jsem měl 1 a půl roku 206ku a měl jsem s tím neustálé problémy s elektrikou a brzdami, 307 jsem koupil před rokem a bylo to to samé. Problémy jakmile zapršelo centrál si dělal co chtěl, i bez deště zlobila elektrická okýnka (3x servis) a ačkoliv jsem auto netrápil jízda kolem 160-180km/h mi pokaždé při brždění na cca 100km/h pokazila brzdy-kroutily se kotouče. když se mi objevila záhada s něčím v zabezpečení navštívil jsem servis 8krát z toho 5krát na odtahovce-s vozem totiž nešlo odjet.Posáh...
Možná jsem jediný ne zrovna naštvaný uživatel 307 Bk, ale při shodné závadě, která se objeví 3x, nebo při třech závadách vyskytnuvších se najednou - nevím co by si se mnou měli u koncesionáře povídat - tady to máte a spánembohem.... Ty tyčky stabilizátorů jsem zmiňoval, to je problém, el. okna rozhodí údajně špatný software. No za 1/2 roku to doplatím, to abych to rychle prodal, nebo se asi budu muset pověsit, ne? Tak na to tolik neplivejte, dyt´ to ode mne nikdo nekoupí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.06.2006 00:22, Kecy
Pěkný a spolehlivý.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.06.2006 21:47, RE: Kecy
Pola napisał:
Pěkný a spolehlivý.
Polo co hláška to perla, clověk někdy neví jestli mluvíš nebo ser::š
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.10.2007 20:18, RE: Nee
anonym napisał:
Tak tohle autíčko jsem měl čest vyzkoušet s 1.6 bezínem. Najel jsem s ním 82 000 km a užil jsem si svoje. Pořád a to podotýkám, že pořád se něco SRALO. Spotřeba 7,5? Tak to přátelé jedině z kopce a na pětku bez plynu. Běžně je kombinace tak 8,5 - 9. Najel jsem toho hodně i po dálnici a při 130 km rychlosti si krásně veme 10 l. Odpověď servisu? Velké přední sklo a velký odpor vzduchu, takže spotřeba je v pořádku. Před tím jsem měl 1,6 toyotu a Peugeot byl pro mě strašné zklamání. Když opomenu ...
Rika se tomu nahore huj a dole fuj. Ja mel Citroen C4 - ktery ma s 307 tusim 60% shodnych dilu a bylo to poznat. Elektronika motoru prehravana mnohokrat. Svolavacek bylo vic nez dost (na nektery veci radeji dvakrat). Pri 160 km/h se volant klepal i po prevazeni kol. Vrzani sedadla bylo nechutne, horsi nez v 8 let starem Peugeotu, ktereho jsem mel pred tim. Co ale neberu, je vytka proti spotrebe. S Peugeotem s benzinovym motorem jsem vzdy jezdil 0,2-0,8 litru niz nez udava technicak! Ta nizka spotreba (nizsi uz ma jen naftak, ovsem za podstatne drazsi servis a porizovaci cenu) bylo taky to jedine co me u PSA posledni dobou drzelo. Neschopnost vyresit vady ridici jednotky a vibrace rizeni ale nakonec prevazily. Uz jsem jinde a zatim nelituju byt spotreba se s PSA srovnavat neda. A podotykam ze hlemyzd nejsem, naopak rad a casto jezdim rychle
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.