0
powrót
 

diskuze k tématu: Peugeot 306

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 18.09.2006 09:06, hmm
Ten vnitřek toho auta je fakt celkem šílený... Z venku O.K.,a le ten vnitřek bych nerozchodil...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 18.09.2006 09:44, RE: hmm
wolff napisał:
Ten vnitřek toho auta je fakt celkem šílený... Z venku O.K.,a le ten vnitřek bych nerozchodil...
jojo, ja som tiež po ňom pozeral, ale fakt je vnútri úplne katastrofický...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 18.09.2006 12:29,
Nebrat,radsi 206,i kdyz je poruchova,stoji uz skoro stejne a je mnohem modernejsi!
PS:nemam rad frantiky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 18.09.2006 13:14,
To je o vkusu já bych zase nerozchodil jiný auta a interiery.306ku koupil otec v 97roce 3 roky starou 5let ju měl a já ju mám do dneška od něho.Až budu měnit auto tak z domu určitě nepůjde nechá si ju někdo další.Za těch skoro 10let nás nenechala nikde stát.Každý auto má svoje mouchy i 306 ale to k autum patří a dělají je jenom lidi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 18.09.2006 14:09,
S 306 mám nějaké zkušenosti a to z autem z roku 99 a motorem 1.6 a musím opravdu jen chválit,perfektní jízdní vlastnosti,pohodlná sedadla a naprostá spolehlivost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 18.09.2006 16:43, RE: bez předmětu
Martin napisał:
S 306 mám nějaké zkušenosti a to z autem z roku 99 a motorem 1.6 a musím opravdu jen chválit,perfektní jízdní vlastnosti,pohodlná sedadla a naprostá spolehlivost.
Provozujeme mj 306 break 1,6, r.v. 2001, najeto 112 tkm - závady - překlesaný kablík u konektoru pod sedačkou (od AB), doplnění maznic. Jinak na interiér se dá zvyknout, sedačky na můj vkus nic moc, 1,6 8V - nečekaný zátah z nízkých otáček, díky tomu spotřeba pod 7l dlouhodobě. Pneu Michelin pořád prvomontáž (na zimu samozřejmě měněny). Spolehlivé a nenáročné auto, dneska už to ale není žádný kočkolap.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 18.09.2006 23:28, RE: bez předmětu
Pepe napisał:
Provozujeme mj 306 break 1,6, r.v. 2001, najeto 112 tkm - závady - překlesaný kablík u konektoru pod sedačkou (od AB), doplnění maznic. Jinak na interiér se dá zvyknout, sedačky na můj vkus nic moc, 1,6 8V - nečekaný zátah z nízkých otáček, díky tomu spotřeba pod 7l dlouhodobě. Pneu Michelin pořád prvomontáž (na zimu samozřejmě měněny). Spolehlivé a nenáročné auto, dneska už to ale není žádný kočkolap.
306 je můj oblíbený vůz (a který neí.-))). Při koupi vozu bych se dneska rozhodoval asi mezi ní a Nissanem Almerou (také ho mám velmi rád). s Peugeotem a Citroenem mám maliko zkušeností z jejich servisování a rozhodně, zejména starší modely, nejsou špatné.ten interier 306 je po modernizaci v roce 1997 mnohem lepší, má jiný volat bud řtyžramený, ebo skvělý 3 rameý (verze XS, XSi a S16), jié jsou výplně dveří a modernizace postihla i ěkteré osé části m(Jiná je např výstuha podběhu která rozkládá árazovou eetgii při čelním árazu do a sloupku). jízdní vlastnosti zkušeé řidiče opravdu nadchnou, jelikož 306 není nedotáčivá, takže jde velmi rychle do zatáčky (jako třeba almera), ěkdy však tak vehementě, že jim ustřelí zadek., avšak i při extrémní rychlosti se drží své strany vozovky a to se mi líbí. to třeba vozy kocernu vw vůbec neumí (ty se musí do zatáčky dost nutit zejména passat B5, ale i golf mk4). U 306 za to může skvělá zadní áprava, která však vyžaduje po cca 100000 km pozornost. Jednak chce nová ložiska (jsou celkem 4 + 4 gufera + 2 plastová pozdra a do důsledku i nové šrouby a matice). To dodává v sadě Autobenex za cca 1300,-kč. Práce, když to dělá šikovný mechanik, tak cca 3 hodiy. k tomu je ještě nutné vyměnit 4 silentbloky (tzv kostičky) jež izolují nápravnici od karoseri a ty umožují určité natočení vlivem boční síly při jízdě v zatáčce. jejich opotřebení se projeví plaváním zádě-to pak jsou jízdní vlastosti špaté. Motor 1,1 je opravdu jen pro důchodce, ale jak píše Pepe, 1,6 skutečně skvěle táhne odspodu a působí jako mnohem silnější motor a přitom se hezky vytáčí a je i docela kultivovaná a hlavě bezproblémová (u těhle motorů třeba vůbec nepraskají rozvodové řemey a mění se po 120000 km. vetilová vůle se seřizuje šroubky, takže kdo to dělal u šáde 120, tak to zvláde-je to skoro stejný). skvělej motor je známý turbodiesel 1,9. ten je podle mě nejlepší 4 válcový diesel před nástupem TDI a HDI. A jako bomboek je tu verze S16 (někde označená jeko GTI6) se skvělou 6 st převodovkou-to je snad jediá francouzská převodovka, která má řazení stejě přesné a lehké jako třeba japoské vozy, Fordy nebo BMW (to jsem ji ale přechválil)). motor má 167 koní a je prostě úžasej, snad jede z nejlepších zážehových dvolitrů té doby společě s Nissaovským dvoulitrem pro Primerru GT (SR20DE). U 1,8 16v pozor. v letech 97-98 se vyskytovaly serie s vyšší spotřebou oleje, ale jiak motor parametry rovněž dobrej. HDI je skvělé na jízdu, ale má vyšší servisí áklady a ěkdy omezenou spolehlivost (regulátory talku čerpadel CP1, spodí řemeice s tlumičem torzínch kmitů, podávací čerpadla apod-to se může vydělat a pak to dost stojí, ikdyž méně než kdysi). Moc se mi líbí 3 dveřová 306 XS, designově je to podle mě krásnej vůz a i jeho interier je nápaditý (třeba tím, jak palubí deska přechází do výplní dveří-podobně jako třeba v Porsche 928 ).) Jak tu někdo píše, že je lepší 206 tak já si to nemyslim, s 306 se mi mnohem lépe jezdí. Ergonomie řidičovy pozice u 206 je hrozná. Pro mě má volant hrozě daleko, ale jiak to neí špatné auto, ale na 306 nemá.(vyjma pasivní bezpečnosti-tam je lepší)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.09.2006 16:52, RE: bez předmětu
Tomáš napisał:
306 je můj oblíbený vůz (a který neí.-))). Při koupi vozu bych se dneska rozhodoval asi mezi ní a Nissanem Almerou (také ho mám velmi rád). s Peugeotem a Citroenem mám maliko zkušeností z jejich servisování a rozhodně, zejména starší modely, nejsou špatné.ten interier 306 je po modernizaci v roce 1997 mnohem lepší, má jiný volat bud řtyžramený, ebo skvělý 3 rameý (verze XS, XSi a S16), jié jsou výplně dveří a modernizace postihla i ěkteré osé části m(Jiná je např výstuha podběhu která rozkládá á...
Souhlasím,Peugeot 306 má daleko lepší jízdní vlastnosti než novější 206..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.09.2006 12:08, 306
S 306 XS Break 1,8 16v jezdim pul roku a naprosto bez problemu, Interier nic moc, mista pro ridice a spolujezdce taky moc neni, zavazadlovy prostor super, 81 kW motor diky kratkym prevodum bleskurychle zrychluje, spotreba pri dlouhe klidne jizde 6,5 jinak prumer kolem 7,5. Vice info lze nalezt na www.peugeot-club.com/forum
reagować

Peugeot 306

Mám dotaz k vozu Peugot 306. Na co si mám dát pozor při koupi tohoto vozu?
18.09.2006, doradca
hodnocení článku: -
přečteno: 24612x


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.