donald napisał:
V zájmu ekologie se s autem nedá téměř jezdit. A proklamované úspory jsou hlavně na papíře. Máme se na co těšit!
Na základě komentáře jsem si teprve článek přečet (ostatně to tak dělám často) a zcela souhlasím. Ještě bych přidal, že se za slevu na spotřebě hezky zaplatí a nakonec, že výraznou úsporou je vypnutí kompresoru klimatizace, což může být tip pro mnoho spořínků, kteří kvůli 1/2 litru zvýšené spotřebě mají špatný spánek.
Do takovýho tenisáku (rozuměj malé auto) cpát chrochu, dokonce blue chrochtu, je tedy počin vskutku zvláštní. Já fakt už jen čekám na naftu do motorek.
Lidé bděte neblbněte.
Diesel - vyskoký točivý moment v nízkých otáčkách (ideální pro malé auto)
Diesel - delší doba ohřátí (ideální pro malé auto)
Diesel - větší zátěž na přední (povětšinou) nápravu (ideální pro malé auto)
Diesel - vhodný pro vysoké nájezdy (ideální pro malé auto)
Diesel - citlivější na studené starty (ideální pro malé auto pro městský a příměstský provoz)
Diesel - příznivá spotřeba (tak tam je to bez diskuze, benzín nemá šanci)
Jediné uplatnění vidím v tom, koupit to jako firemní auto pro svého zaměstnance, kterého nemohu vyhodit za pochybení a nechat ho v tom skákat 50 tisíc ročně doufaje, že dá výpověď sám.