0
powrót
 

diskuze k tématu: technický problém s P106S16

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2014 21:17, technický problém s P106S16

vozidlo: Peugeot 106 S16
rok výroby: 1997
palivo: benzin
výkon v kW: 87
kód motoru: NFX

popis závady: občas nechce nastartovat...
občas po nastartování nebo jízdy v koloně nebo při delším stání s běžícím motorem kolísání otáček...
škubání motoru...
stráta výkonu, pocit jakoby se motor dusil...
zahřívání...
přestal fungovat centrál...

kód chyby určené na diagnostice: 42 Lambda sonda (řada1, sonda1)
36 Snímač rychlosti jízdy-ano nefunguje tachometr
38 Snímač tlaku v sacím potrubí
během napojení k diagnostice nedošlo ke kolísání otáček, motor běžel hladce...

typ diagnostického přístroje: ESI/tronic) Verze 8,1,1242 5,8,14

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: výměna sport, filtru
výměna palivového filtru
vyčištění všech senzoru v klapě
vyměna senzoru ve spodní části klapy - bez potíží jen na pár KM pak opět škubání motoru a pokles otáček(senzor teploty v sacím potrubí, podle všeho)
přetěsněny víka motoru
vyčištění klapy...
reagować
free78
ilość wystąpień300
data registracji19.09.2008
Cztwartek 09.10.2014 12:39, jak to chodí? Chodí to dobře akorát ot neseje...
Takže za a)
vždy řešte první závadu co se ukáže ve výpisu závad. Ostatní až po vyřešení první a vyresetování paměti chyb (mohou být mylně detekovány na základy chyby č. 1).
za b) píše to vadnou lambdu, tak co asi tak uděláme. Vyměníme klakskon, dofoukáme kola, nebo se zeptáme na Internetu?
Samozřejmě je třeba opticky zkontrolovat, jestli třeba není utržen kabel k Lambdě, ale pokud není tak je potřeba ji asi vyměnit.

----

P.S.: a přesně kvůli takovým dotazům jsem přestal dělat podporu IT.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Piątek 10.10.2014 13:08, RE: jak to chodí? Chodí to dobře akorát ot neseje...
free78 napisał:
Takže za a) vždy řešte první závadu co se ukáže ve výpisu závad. Ostatní až po vyřešení první a vyresetování paměti chyb (mohou být mylně detekovány na základy chyby č. 1). za b) píše to vadnou lambdu, tak co asi tak uděláme. Vyměníme klakskon, dofoukáme kola, nebo se zeptáme na Internetu? Samozřejmě je třeba opticky zkontrolovat, jestli třeba není utržen kabel k Lambdě, ale pokud není tak je potřeba ji asi vyměnit. ---- P.S.: a přesně kvůli takovým dotazům jsem přestal dělat podporu IT.


taky jsem se zasmál. Diagnostika napíše lambdu (navíc jsem to na ni tipoval hned před přečtením zbytku) a vyměním vše ostatní. To je logika. Úplně zbytečný dotaz.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.