tomaskrtek napisał:
Petr S napisał:
tomaskrtek napisał:
Petr S napisał:
tomaskrtek napisał:
Petr S napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, mám na vás dotaz ohledně koupě sportovněji laděného vozu do 50.000,- Líbí se mi Peugeot 406 coupé 2.0i, ale zároveň se bojím toho že auto nebude dostatečně zábavné, a tato vlastnost přebije i jinak dokonalý vzhled(je mi 20.let a bude to moje první vlastní auto, či-li nemůžu uvažovat o koupi 3.-litrové verze V6) Z toho důvodu naopak uvažuji o koupi malého ostrého hatchbacku. Kamarád má Peugeot 106 Rallye (1.4 55kw) a jízda v něm je zábavná a když z něj vystoupím tak mám úsměv od ucha k uchu. Ale na v těchto vozech je zase problém, malá výbava(v porovnáním s Peugeotem 406 coupé). Prosil bych vás tedy o radu co pro mě jako 20 letého bude nejlepší. Záleží mi na jízdních vlastnostech auta, zábavné a pružné jízdě, a lepší výbavě(klimatizace, el. okna aj.) a to vše do 50.000 nebráním se žádné značce, ale ten \"vysněný vůz\" splnil mé požadavky :)
Příští rodinnné auto bude asi něco vyššího a těžšího než kombík střední třídy. Prostě něco co se bez ztráty květinky vyrovná s podobnými "sportovními náčiními" když už na případný střet náhodou bohužel dojde.
infiniti Q56, mercedes GL, nebo dle mého ideálně Cadillac Escalade.
Radši kupuju (až na vyjímky) praktické než luxusní věci. Spíš něco co má dobrý poměr cena / dlouhodobá hodnota. Bezpečnost rodiny je něco co se dá těžko vyčíslit penězi. Pokud mám připlatit za luxus nebo bezpečí, tak volím radši to bezpečí.
asi bude málo aut bezpečnějších než uvedená trojka. rozhodně při střetu se zajdou ve ´´sporťáku´´. nejlepší poměr cena/dlouhodobá hodnota má Oktávka. a s tou jsem boural jednou. díky, znovu nechci. auto je všeobecně nejhorší investice, pokud nejsem překupník nebo taxikář či cesťák. takže ho na svých +/- 10k ročně jako investici neberu, pro mě je to něco jako ´´udělat si radost´´. a stejně jako nepiju krabicovku z Tesca za dvacku tak si připlatím za auto. a když se luxus rovná bezpečí, klidně si ho dopřeju. i s vědomím že ho nebudu schopen zkonzumovat=ojet do mrtě. edit-jaké auto je vyšší a těžší než kombi střední třídy, když i C5 v naftě má přes dvě tuny??? full-size SUV, ofroudi (Patrol, LC, RR/LR), nezařaditelný hybrid MB R, popř. mastodonti typu H1 Alpha nebo F650. to je uvedená trojka ještě docela při zdi
)) Btw., Infi QX56, resp. Pathfinder Armada, se dají koupit už docela levně.
Pořád existuje výběr mezi a krabicákem za 20 z tesca a luxusním vínem za 1000, např. víno za 180-300. Takže raději než Infinity, bych šel do Nissanu, spíš než do Lexuse do Toyoty... Mercedes není můj sen. Tak jsem myslel poměr cena a dlouhodobá hodnota. No uvidíme, zatím mi auta slouží, tak to urgentně neřeším. Ale díky za tipy.
a co cx-9?
To by asi šlo. Manželka by asi chvíli frfňala, že je to moc velký, ale zvykla by si. Na M6 kombi si taky zvykla, za pár dnů. A teď na dovolené nám místo předem objednané Fiesty v benálu dali Berlingo v naftě rv. 2013 a taky ji to přišlo velký, že s tím radši nepojede. No budu ji to muset půjčit, aby zjistila, že je to taky OK
Jinak to Berlingo je celkem slušné vozítko na lokální popojížďky po ostrově, uvnitř dost prostorné. Jen ovládání tempomatu a rádia za volantem na pádlech, které nejsou přes volant vidět se snad dalo vyřešit lépe. Abych viděl na popisky na pádlech, tak musím zatočit, což za jízdy není to pravé. Občas taky irituje samo-zavírání výdechů větrání při spuštěné auto klimě. Jakmile se výdechy zavřou, tak se ventilátor roztočí na plno a je potřeba výdechy opět ručně otevřít, kvůli hluku. Jinak jako rodinné auto na lokální cukání docela dobré. Tedy až na to, že zadní dveře jsou posuvné. A pokud auto stojí čumákem z kopce, tak posuvné dveře mají tendenci se samy zavřít. A pokud se dítě snaží dveře otevřít a opírá se jednou rukou o přední dveře, tak hrozí amputace nebo aspoň zlomení prstů. Nevím jak tohle mají vyřešená jiná auta s pouvnými dveřmi, ale přední a zadní dveře vytváří docela nebezpečné nůžky. Jinak mně ale citronek docela příjemně překvapil. Rozhodně jsem radši, že máme tohle než malé auto typu Fiesta a podobnou kategorii. Nebyl problém na letišti naložit 4 kufry, z toho jsem měl předtím trochu obavy