zigi napisał:
Jo ja myslel u Pola 1.6 16V
Jinak je mozny ze se v nem budete citit dobre,ale nelibi se mi vzhled toho Pola.
Preci jen Punto a Corsa vypadaj mnohem lip.
Jinak co jsem se ted dival na inzeraty,tak v klidku koupite Punto II generace s spolehlivym a uspornym 1.2 8V pod 100t Kc i se solidni vybavou.S trochou stesti i klimatizaci,ale myslim ze klima u techto aut je tak trosku zbytecna,jelikoz slabe motory s klimou budou mit co delat a navic budou celkem dost zrat
Polo GTI 16V je super, ale děklalo se jen krátce a to od konce roku 1998, ještě se starou palubní deskou, následující rok prodělalo facelift + nová palubní deska, no a když přišla nová generace VW Polo, tak skvělé GTI skončilo
((. S normální 1,6 OHC se to vůbec nedá srovnávat. Osobně bych si z uvažovaných vozů koupil 106 nebo Saxo. saxo sám mám a je to skvělé malé auto, ale hlavně spolehlivost 106 a saxa je ve srovnání s Corsou a Puntem nesrovnatelně lepší. Nevím, jak pan Vaculík přišel u Corsy na dobrou ochranu proti korozi, to ja asi vtip.
)). Opel má dobrou antikorozní ochranu až od konce roku 1997,kdy přišla Astra G (Zigi to určitě dobře zná). I první Vectry, až do modernizace v roce 1998 nejsou žádná sláva a Corsa B, která přišla v roce 1993 není rozhodně lepší, spíše naopak. V zatáčkách saxo a 106 také strčí Corsu a Punto do kapsy. A verze VTS 16V a S16 je asi nejlepší ostrý malý Hatch za ty prachy, navíc se suprovýma jízdníma vlastnostma. Stačí kouknout do staršího časopisu Autocar, kde srovnávali na okruhu různá auta a 106, Saxo a Clio Sport předchozí generace byly na prvních místech (Lepší byla jen Honda Civic Type R). Rozhodně bych se 106 a Saxa nebáll, pokud se do něj vejdete, tak není problém.