0
powrót
 

diskuze k tématu: Petr Vágner - Ocitl jsem se v kůži Jamese Bonda

kategorie zaszeregowania tematu:
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 04.12.2014 13:11, ?
šestilitrovej dvanáctiventil, to je maso
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 04.12.2014 14:53, RE: ?
tomaskrtek napisał:
šestilitrovej dvanáctiventil, to je maso


No co, co válec, to litr
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 04.12.2014 14:59, RE: ?
David V napisał:
tomaskrtek napisał:
šestilitrovej dvanáctiventil, to je maso
No co, co válec, to litr


že by Aston Martin začal dělat náklaďáky???
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Cztwartek 04.12.2014 18:27, Nic k podivení
Divili byste se, kolik lidí si plete ventily s válcema. Hlavně že jich je hodně.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Piątek 05.12.2014 11:20, D 1
Trochu odbočím od tématu,ale když se tam píše o D 1,tak co říkáte novému betopnovému povrchu?Mě to trochu zklamalo,Příde mi ne zrovna ideálně rovný a zbytečně hrubý.
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Piątek 05.12.2014 12:15, D1
Povrch D1 je takový jaký je z určitého důvodu. Rozhodně se nejedná o výmysl úředníka. Hrubý je kvůli přilnavosti (hladký beton je těsně po začátku deště kluzký jako led) a spáry tam jsou zase kvůli životnosti.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 05.12.2014 22:38, RE: D 1
Fanda napisał:
Trochu odbočím od tématu,ale když se tam píše o D 1,tak co říkáte novému betopnovému povrchu?Mě to trochu zklamalo,Příde mi ne zrovna ideálně rovný a zbytečně hrubý.


hlavně jestli vydrží přeložené polské kamiony
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Sobota 06.12.2014 16:12, RE: D 1
tomaskrtek napisał:
Fanda napisał:
Trochu odbočím od tématu,ale když se tam píše o D 1,tak co říkáte novému betopnovému povrchu?Mě to trochu zklamalo,Příde mi ne zrovna ideálně rovný a zbytečně hrubý.
hlavně jestli vydrží přeložené polské kamiony


Většinou najíždím na sjezdu u Humpolce,když jedu směr Brno,tak je to rovné,akorát hodně hrubé.Na sjezdu na Jihlavu se udělal v betonovém úseku kousek asfaltového,to je úplně jiná jízda.A ve směru na Prahu mi to připadá na přibližně 66 km i celkem hrbolaté.Právě tam si říkám jestli z toho neudělají kamiony za pár let opět valchu.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.