ryccardo napisał:
Jen bych k tomu nebrat přihodil ještě motorizaci 2,0 DTI 74 Kw. Právě z důvodu · závady vstřikovacího čerpadla Bosch VP 44 (diesel) Čerpadlo jako takové je bez problémů. Problémem je řídící jednotka čerpadla, která je velice nešťastně umístěna právě na čerpadle a je tudíž vystavována extrémnímu teplotnímu namáhání a po 4-7 letech je po ní. Nové čerpadlo v oplu stojí 90000 korun (blázni) pokoutně se dá sehnat nejlevněji za 40000-45000. Takže pozor na diselové Zafiry!
Já se Zafirou 2.0 DTI 74kw najezdil za rok a půl něco málo přes 80.000km nyní má toto auto něco málo přes 200.000km a závada byla akorád čidlo řídící jednotky čerpadla za 1.000kč a aeger ventil který jsem sehnal nový v replice za 5.000kč jinak originál stojí přes 10.000kč a až na velice kollísavou spotřebu bych toto auto hodnotil jako spolehlivé,prostorně hodně variabylní hlavně pro početnější rodinu. Mrzí mě,že má poměrně malou nádrž a spotřeba oleje ale tímto jsou motory ecotec známé a dokonce to předepisuje i výrobce.Jinak spokojenost s tímto vozem :D :D