0
powrót
 

diskuze k tématu: Opel Vectra B

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 04.02.2006 01:14, vectra b
Vectru jsem kupoval v roce 98 novou. 2.0i. mám najeté 185000 Jak píšeš kolísání otáček, to samé mi dělalo taky několikrát. a měnil jsem kvůli tomu čidlo otáček motoru asi 3x a 2x čidlo vačkového hřídele, jedno stálo okolo 3.000, druhé necelé 2.000. A ještě sběrné potrubí jsem 3x měnil, rádo praská. 6.000,-. Ale protože tomu dávám záhul, tak to potrubí bude možná moje vina, nevim. Jinak spokojenost, bez dalších problémů, jízdní vlastnosti dobré, motoricky taky. nejmenší průměrnou spotřebu jsem měl 5.9 l když jsem to lechtal na pětku necelých 90. Největší průměrnou tušim necelých 13 l. Jo a ještě brzdy jsou slabší, rády vadnou. Stěrače mám ještě původní, pořád stírají velice dobře, baterka v klíčku na centrál mi vydržela 6 roků. Posledního půl roku mi to začalo už trošku žrat olej.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 04.02.2006 10:44, Palubni počitač
Jak je to s palubnim počitačem?Koupil jsem Vectru B r.v. 98 s novym radiem a spotrebu tam nemam je tam jen tëplota a datum a kdyz zapnu radio tak i to datum zmizi.

Jinak spokojenost auto mam 2 roky a zatim bez vetsich potizi. Jen podvozek je trosicku tuzsi a na takovou D1 v pravim pruhu v kolejich po kamionech si s timhle autem muze troufnout jen opravdu blazen, je citit kazdej puvodni zel.bet. panel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 04.02.2006 12:31, RE: Palubni počitač
Vita napisał:
Jak je to s palubnim počitačem?Koupil jsem Vectru B r.v. 98 s novym radiem a spotrebu tam nemam je tam jen tëplota a datum a kdyz zapnu radio tak i to datum zmizi.

Jinak spokojenost auto mam 2 roky a zatim bez vetsich potizi. Jen podvozek je trosicku tuzsi a na takovou D1 v pravim pruhu v kolejich po kamionech si s timhle autem muze troufnout jen opravdu blazen, je citit kazdej puvodni zel.bet. panel.
Pokud tam je pouze čas a datum a při zapnutí rádia RDS info tak o palubní počítač pravděpodobně nejde. Jinak informace z palubního počítače se přepínají tzv. "páčkou" pod volantem (viz. Astra G). Já pal.poč. při koupi vozu neměl také, ale při troše dobré vůle jsem jednotku i nový diplay sehnal a i s montáží sem se dostal pod 3000,- :)). Jinak s podvozkem souhlasím u Vectry i Astry :(
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 04.02.2006 16:27, RE: Palubni počitač
Vita napisał:
Jak je to s palubnim počitačem?Koupil jsem Vectru B r.v. 98 s novym radiem a spotrebu tam nemam je tam jen tëplota a datum a kdyz zapnu radio tak i to datum zmizi.

Jinak spokojenost auto mam 2 roky a zatim bez vetsich potizi. Jen podvozek je trosicku tuzsi a na takovou D1 v pravim pruhu v kolejich po kamionech si s timhle autem muze troufnout jen opravdu blazen, je citit kazdej puvodni zel.bet. panel.
To datum, že zmizí při zapnutí radia, to je normal, to tak má byt. A správně jestli je to dobře zapojené, nebo jestli je tam to rádio co k tomu dodával opel, tak se ti na tom displeji zobrazí název stanice nebo frekvence. Já tam mám pioneer a když ho zapnu, tak to místo na displeji je prázdné, v opelu mi tehdy řekli, že to údajně nejde nijak udělat. A nebo se jim nechtělo se s tím rýpat a vymluvili se. Ale myslym, že některé vectry mají ten počítač, kde není tolik funkcí, známej to tak má, nemá některé funkce co mám já, jestli to nedávali podle stupně výbavy, nevim. On má o rok starší 97, motor 1.8 a chudší výbavu. Jinak ty údaje se přepínají na pravé páčce tím že na ni zatlačíš.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 04.02.2006 17:01,
Taky mám Vectru 2000 1.8 sedan. v plný palbě bez kůže, tempomatu a ASR, jestli tam máš jen datum a čas a jen poloviční displej, tak palubní počítač nemáš, jinak jsem spokojenej, a vyjeté koleje nejsou žádným problémem auto pořád drží zvolený směr, no prostě normál. Možná by jsi měl dát zkontrolovat geometrii a nebo jestli tam máš 17 kola tak dát menší. Jinak co se týče volnoběžných otáček tak jsem měl taky s tím problém, naštěstí jsem vyčistil škrtící klapku a hrdlo kolem ní a je po problému, bál jsem se že budu muset taky kupat ten krokáč jak jsem se dočetl na různých veb. ale stačí jen hadr a technický benzín, šroubovák a je po problému. (u mího vozu) čistil jsem to hned po koupi od té doby jsem najel 25tis a vše v pohodě. Jinak mi nesvítil jeden xenon za vlhkého počasí. zrada byla porušená izolace jednoho kabelu co vede k řídící jednotce světel,. Nebyla to žádná sranda na to přijít, těch drátu je tam asi 20, a musí se sundat nárazník. ale oprava mě nestála ani korunu a v opelu mi chtěli vyměnit celou ř. j . světel, ještě jsem měnil tyčky stabilizátoru a střední se zadním díl vyfuku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.10.2006 10:56, problémek? kdo jej nemá?
kolísaj mi otáčkya dočetl jsem se o krovovacím motorku,kdepak jej najdu?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.11.2006 15:33, RE: problémek? kdo jej nemá?
fdantes napisał:
kolísaj mi otáčkya dočetl jsem se o krovovacím motorku,kdepak jej najdu?
Ty ceny za ND jsou strašně drahý!! je to daný, že se to opravuje ve značkovém. Jinak pokud si koupíte jinde stojí to 1/2 až 2/3 ceny. Krokáč je slabina opelu. Na rady koukněte na renbau. Já koupil krokáč za 3500,- a je orig.!! Nový od Zralého
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.