Joža napisał:
Chlapi, kupoval jsem si vectru v roce 98 funglovku. Motor 2,0i. Nechal jsem si ju nádherně vytunit. Do dnešního dne ju mám, jsem max. spokojený, za celou dobu jsem asi 3x měnil čidlo vačkového hřídele a 2x čidlo otáček motoru, jinak běžné věci jako pakny atd. Motoricky perfektní, jízdní vlastnosti super, řízení a řazení taky. Pravidelnej servis, olej mobil 0w -40 plná sintetika. Mám tam najetých 180 tis. A ještě musím říct, že většinu jízd jsem tomu pořádně šlapal, přes 200 nebylo vůbec žádnou v...
Mám Vebe ´98 najeto 230tkm, opravdu jsem malem spadl smichy ze zidle, kdyz jsem se dozvedel, kolikrat menil ta cidla
![](//img.tipcars.com/ikona/_view/forum/smajlici/smiley_smile.gif)
Tyto dve cidla se na aute meni vetsinou jednou kolem 200tkm. Lit do tohoto motoru 0W40 v nasich klimatickych podminkach je nesmysl, ale budiz....... Jen k rencenzi: Dovolim si oponovat, ze po faceliftu se vyrabely lepsi motory. Je to zcela nesmysl a potvrdi Vam to kazdy, kdo do Oplu dela. Jedina vyjimka je 2.2i s rozvodovym retezem, nebo 2.6 V6.... Jinak z praktickeho hlediska je 1.6 celkem nevyhodna zalezitost. Jednak tyto motory neoplyvaly nejakou skvelou kvalitou, ale hlavne jsou pro tyto auta slabe. Asi idealni je 1.8, kde je stejne povinne ruceni a vyssi vykon a stejna spotreba a neni treba motor honit. Samozrejme uplny ideal je dvoulitr a vys, jenze to uz je v jinych sazbach......
www.opelclubrenbau.cz