Joža napisał:
Chlapi, kupoval jsem si vectru v roce 98 funglovku. Motor 2,0i. Nechal jsem si ju nádherně vytunit. Do dnešního dne ju mám, jsem max. spokojený, za celou dobu jsem asi 3x měnil čidlo vačkového hřídele a 2x čidlo otáček motoru, jinak běžné věci jako pakny atd. Motoricky perfektní, jízdní vlastnosti super, řízení a řazení taky. Pravidelnej servis, olej mobil 0w -40 plná sintetika. Mám tam najetých 180 tis. A ještě musím říct, že většinu jízd jsem tomu pořádně šlapal, přes 200 nebylo vůbec žádnou v...
Mám Vebe ´98 najeto 230tkm, opravdu jsem malem spadl smichy ze zidle, kdyz jsem se dozvedel, kolikrat menil ta cidla
Tyto dve cidla se na aute meni vetsinou jednou kolem 200tkm. Lit do tohoto motoru 0W40 v nasich klimatickych podminkach je nesmysl, ale budiz....... Jen k rencenzi: Dovolim si oponovat, ze po faceliftu se vyrabely lepsi motory. Je to zcela nesmysl a potvrdi Vam to kazdy, kdo do Oplu dela. Jedina vyjimka je 2.2i s rozvodovym retezem, nebo 2.6 V6.... Jinak z praktickeho hlediska je 1.6 celkem nevyhodna zalezitost. Jednak tyto motory neoplyvaly nejakou skvelou kvalitou, ale hlavne jsou pro tyto auta slabe. Asi idealni je 1.8, kde je stejne povinne ruceni a vyssi vykon a stejna spotreba a neni treba motor honit. Samozrejme uplny ideal je dvoulitr a vys, jenze to uz je v jinych sazbach......
www.opelclubrenbau.cz