*autofans* napisał:
Také jsem jeden kousek z prvních let výroby vlastnil a do dneška na něj vzpomínám jen v dobrém.Nechápu proč současná produkce aut střední třídy nemá alespoň základní atributy auta z poloviny devadesátých let, tj. pohodlný a tichý podvozek s běžným rozměrem pneu, výborný akustický komfort, slušný vnitřní prostor vůči akceptovatelným vnějším rozměrům a hmotnosti, design na který se dá koukat i po 5ti letech. Když se svezu s Insignií tak bych brečel...
Je to jednoduché, aby se výrobci mohli pochlubit 5 hvězdičkami EURO NCAP. Někteří, jako třeba Opel na to šli tak, že místo vysokopevnostní oceli požili víc normální, to se projevilo i na podvozku aby se těžké auto nekymácelo a zůstalo stabilní, tak utáhli tlumiče, pružily, uložení..., pak to je třeba něčím ubrzdit a udržet na cestě - proto velká kola - vejdou se do nich mohutné kotouče a široké přilnavé pneu. Taky jsem s touto Vectrou jezdil s 1.8 16V, motor bohatě stačil,spotřeba 7,5 litrů, ticho, pohodlíčko, prostor. S dieselovou insignií se težko pod tuto spotřebu dostanu, ostatní parametry taky nejsou lepší. Jen boural bych radši s Insignií
. Naštěstí jiní výrobci šli cestou snižování hmotnosti použitím sofistikovanějších materiálů, Opel to snad u nových modelůpochopí taky.