David napisał:
Počet km. je skutečně veliký na to že je to pro vectry nejslabší motor. Jinak ty závady si myslím že jich nebylo zase tolik na tak intenzivní provoz. Šestnáctky 16v se nepovedly a téměř každý motor žral olej, ale u jiných obsehů tento problém není.
Co sa tyka oleja, problem bol vraj vyrieseny rokom 2000 nastupom motorov Z (pred tym X16XE) Ja mam VB najazdenych 100.000 km a zatial olej OK. Ale tankujem V-POWER a menim olej plnu syntu kazdych 10.000 aj ked su vymeny kazdych 30.000 - 60.000. Pravidelne kontroly u mechanika. Poruchovost je u kazdeho auta ina, nakolko nenajdu sa 2 rovnake kusy...a 400.000 km je sen skoro kazdeho vodica. Podla mna naklady na opravu su vysoke ked su jednorazove ale ked sa to prerata na stav km nie je to vela. Ja som mal na skodovici 120 viac ako 400.000 a to som mal naklady podstatne vyssie
takze s oplikom som zatial spokojny, ked to s nim pojde dole vodou, pojde aj oplik a vymenin za nieco ine. Co sa tyka korozie, je to pravda, trpia nim rohy dveri a zadne blatniky, tam je dvojty profil plech, al ten mi jeden kamatat odrezal a navaril novy jednoprofilovany plech, zabalzamoval a triekol, no uvidime...