0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaký motor u Opel Vectra C?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.06.2006 09:13, čerpadlo
Chtěl bych zde poznamenat, že tu bylo několikrát zmíněno, že čerpadlo je v případě závady nutné vyměnit, že nelze opravovat.
V Brně je ovšem specialista, který se zabývá dieselovými čerpadly a oprava se pohybuje okolo 5000,- včetně demontáže a zpětné montáže čerpadla. Záleží která jeho část doslouží.
Myslím si, že částka je to velice zajímavá.
Ve služební vectra B 2,0 di,již najelo po opravě cca 15 000 km a zatím bez problémů. Najezdím tak 50 000 ročně, někdy víc někdy míň, tak rozhodně poreferuji jak slouží.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.06.2006 09:19, Nafta
Jinak chci ještě dodat, že tankuji pouze u OMV a asi 2x, za celou dobu provozu u Jet. Žádné nekvalitní benzínky jsem nenavštěvoval, takže myslím, že vyjímka zde potvrzuje pravidlo.
No a pro zasmání musím říci, že jsem zůstal trčet v Plzni a může za to trošku pan Martin Vaculík :o)
Psal zde totiž, že dlouhé startování je způsobeno netěsnostmi opel motorů, zapoměl však na to, že mnohem častěji to bývá předzvěstí unaveného čerpadla. Nevěnoval jsem tomu proto dostatečnou pozornost a ten odtah stál fakt za to :o).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.06.2006 12:02,
na bezny jezdeni dobry vuz, jinak vnitrek mi prijde strohy, palubla je divna, chladna, nema kouzlo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.06.2006 12:56, RE: Nafta
Aleš napisał:
Jinak chci ještě dodat, že tankuji pouze u OMV a asi 2x, za celou dobu provozu u Jet. Žádné nekvalitní benzínky jsem nenavštěvoval, takže myslím, že vyjímka zde potvrzuje pravidlo.
No a pro zasmání musím říci, že jsem zůstal trčet v Plzni a může za to trošku pan Martin Vaculík :o)
Psal zde totiž, že dlouhé startování je způsobeno netěsnostmi opel motorů, zapoměl však na to, že mnohem častěji to bývá předzvěstí unaveného čerpadla. Nevěnoval jsem tomu proto dostatečnou pozornost a ten odtah stál fakt za to :o).
Jak může netěsnost motoru souviset s dlouhým startováním? Diesly obecně dlouho startují nemají-li kompresy, což u vašeho vozu nepřipadá v úvahu (po 15000 km), Takhle to pan Vaculík určitě nenapsal. Mimochodem u VP 44 jsou častou závadou shořelé ŘJ, to asi těžko někdo zrepasuje za 5000,-Kč, a případně může dojít k zanesení síta uvnitř čerpadla, které dle mé informace nelze vyčistit, ale v praxi jsem to neviděl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.06.2006 14:10, RE: Nafta
Tomáš napisał:
Jak může netěsnost motoru souviset s dlouhým startováním? Diesly obecně dlouho startují nemají-li kompresy, což u vašeho vozu nepřipadá v úvahu (po 15000 km), Takhle to pan Vaculík určitě nenapsal. Mimochodem u VP 44 jsou častou závadou shořelé ŘJ, to asi těžko někdo zrepasuje za 5000,-Kč, a případně může dojít k zanesení síta uvnitř čerpadla, které dle mé informace nelze vyčistit, ale v praxi jsem to neviděl.
Tomáši, čtěte pozorněji, psal jsem, že mám najeto 15 000 km, ale po opravě! Dlouho to startovalo před opravou. Čerpadlo odešlo po cca 120 000 km. A zanesení uvnitř čerpadla vyčistit lze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.06.2006 14:17, Dlouhé startování
Věta z článku vectra laguna nebo xantia zní : Za dlouhé startování mohou netěsnosti palivové soustavy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.06.2006 14:52, RE: Dlouhé startování
Aleš napisał:
Věta z článku vectra laguna nebo xantia zní : Za dlouhé startování mohou netěsnosti palivové soustavy.
A co třeba vytahaný rozvodový řetěz?u omegy 2.5TD běžná věc-stačí seřídit čerpadlo vzhledem k vůli na řetězu a je to ok.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.06.2006 17:10, Vectra C
Clanek celkem dobre vystihuje i me zkusenosti s Vectrou C, 1.8. Auto sem pouzival 2 roky, r.v. 11/2002. Najel sem 100.000 km. Byl sem velmi spokojen, na delsi cesty opravdu skvele svezeni, ani po 500km neboli zada. Vyskytlo se mi par zavad, ve 40tis zacala brucet vodni pumpa, v 60tis zacala svitit diagnostika motoru diky chybe na zapalovacim modulu. Nic vazneho, zarucni vymena behem par hodin. Trochu me prekvapila chybova signalize ABS v 90tis, vse vyresila vymena pravehou kotouce ABS. Bohuzel u Vectry C uz je to vsechno jeden dil a neda se to opravit. Predni tlumice i ve 100tis OK, zadni sem bohuzel menil dvakrat.
Vectra C pouziva tlumice SASCH a ty zadni opravdu na Vectre moc nevydrzej. Motor 1.8 mohu jen doporucit, pri normalnim stylu jizdy se spotreba neprehoupne pres 7,5 litru a i pri 150-160 na dalnici si nerekne vic nez o devet.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.06.2006 01:23,
Opely jsou moc krásný auta a kvalitní.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.06.2006 14:28, RE: bez předmětu
Pola napisał:
Opely jsou moc krásný auta a kvalitní.
Vectra C má netypickou verzi vstřikovacího čerpadla VP44, v jehož řídicí jednotce je integrována i řídicí jednotka motoru (PSG16). Tato skutečně nejde opravit, nesronávat s PSG5 u většiny vecter B (pozor, zde existovala úplně zezačátku také neopravitelná verze). Obecně neopravitelné VP44 mají jenom opely a saaby. Za zdlouhavé startování mohou netěsné gumičky traverzy dvoupružinových vstřikovačů. Pokud najdete na palivovém filtru černou špínu (karbon z motorového oleje), je to právě tato závada.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.06.2006 15:21, Dík
Martin Vaculík napisał:
Vectra C má netypickou verzi vstřikovacího čerpadla VP44, v jehož řídicí jednotce je integrována i řídicí jednotka motoru (PSG16). Tato skutečně nejde opravit, nesronávat s PSG5 u většiny vecter B (pozor, zde existovala úplně zezačátku také neopravitelná verze). Obecně neopravitelné VP44 mají jenom opely a saaby. Za zdlouhavé startování mohou netěsné gumičky traverzy dvoupružinových vstřikovačů. Pokud najdete na palivovém filtru černou špínu (karbon z motorového oleje), je to právě tato závada.
Díky za tip.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.06.2006 12:01, RE: Dlouhé startování
Aleš napisał:
Věta z článku vectra laguna nebo xantia zní : Za dlouhé startování mohou netěsnosti palivové soustavy.
Jasně, ale netěsnost motoru a palivové soustavy je úplně něco jiného (za netěsnost motoru se obvykle považuje různé úniky oleje-kolem spodního víka, horního víka, simerinků apod.)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.01.2008 13:57, RE: Vectra C
Petr napisał:
Clanek celkem dobre vystihuje i me zkusenosti s Vectrou C, 1.8. Auto sem pouzival 2 roky, r.v. 11/2002. Najel sem 100.000 km. Byl sem velmi spokojen, na delsi cesty opravdu skvele svezeni, ani po 500km neboli zada. Vyskytlo se mi par zavad, ve 40tis zacala brucet vodni pumpa, v 60tis zacala svitit diagnostika motoru diky chybe na zapalovacim modulu. Nic vazneho, zarucni vymena behem par hodin. Trochu me prekvapila chybova signalize ABS v 90tis, vse vyresila vymena pravehou kotouce ABS. Bohuzel u...
Taktéž mám Vectra C 1,8 16V rok 2004 Zatím bez závady... Mám najeto 69000km a spotřeba běžně 7 litrů a když se krotim a jezdim úsporně jsem schopen jezdit pod 6,5 l Nejvíc jsem se zatim dostal na 8,1 l ovšem stálou dálniční rychlostí 150-190km/h Ve výše uvedeném článku udaná spotřeba 9 l je podle mého přehnaná...
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.