Paul napisał:
Někdy jsou ceny těhle aut tak nízko, při výborném technickém stavu a velkorysé výbavě, že naopak smysl dávají, i když benzín stojí, co stojí. Zvlášť pro ty kdo moc nejezdí (řekněme tak do 10 000 ročně), ale nechtějí jezdit v nějaké plečce. Nedávno jsem měl možnost koupit Supa 1 2,8 V6 Tiptronic, výbava LaK, nádherná bílá kůže, kořenové dřevo (opravdu to je dřevo). Top stav za necelých 200 000 kč. Jenže pro mě by to bylo ne zrovna praktické auto, které se hodí hlavně na přesuny po dálnici, na okr...
Mě z článku hlavně zaujalo to " překvapující zrychlení" u dlouze zpřevodované 4° převodovky. Zajímalo by mě, jak je to myšleno, jelikož 4° automat nemůže nějak extra zrychlovat s těžkým autem a "jen" 160kw. Pod 9s na 100km/h to bude jen stěží.
Jo a ten kdo mu nabízel chip na 185kw je pěkná blbost, víc se k tomu nehodlám vyjadřovat.
Paule: Tu 2.8 v Superbu jsi mohl klidně vzít, i když auto není uplně stvořené na okresky, s tímto pomalejším, ale spolehlivým automatem je a jízda hodně pohodová a ta neohrabanost by pak byla až na posledním místě
Jo jinak co vím, tak 3.2 V6 Ve Vectře C má nespolehlivé řemenové rozvody, což předpokládám že bude stejný motor. Jo a motor by měl být od GM, tzn žere a nejede