David V napisał:
jinkas.jinksFB napisał:
Naprosto souhlasím .... Já mám Omegu už 8 let a s autem jsem naprosto spokojen ... a tak jsem se rozhodl, že ji dam ještě jednu šanci vypadat skvěle a auto prošlo celkovou rekonstrukcí se záměrem si jí nechat. Brzdy sem vyřešil tím že jsem osadil brzdy z MV6 .... interier také (kůži s vyhříváním v elektrice) a pak se to zvrhlo a postavil sem si ji k obrazu svému
.... výsledkem je úžasnej "cesťák (http://www.club-opel.com/vozidlo/opel-omega-b-1070)PS: Jsem nesmírně rád za lidi kteří si hrají na odborníky a Omegu haní .... nebejt jich bylo by auto cenově úplně jinde
Horší než odborníci, kteří haní, jsou fanatici, kteří vyzdvihují. Ze sdělení jsem pochopil, že Omega obdržela nemalou finanční injekci, aby se dala provozovat (shilá kastle je rovněž důvod k vyřazení z provozu). No a koroze byla přesně ten důvod, proč byly Opely tak levné. Nedalo se nad ní vyhrát. Proti technice, co by majitel dvou Opelů nemůžu říct křivé slovo. Byla sice z přelomu siluru a permu, ale fungovala výborně.
nepřipadam si jako fanatik, ale mam rád fungující auta, která nepotřebujou asistenční služby, odtahovky a autorizovaný servis
. Finanční injekči dostala ani ne v běžné hodnotě jednoročních servisů nových vozů běžných značek, což mi po 475000Km nepřijde mnoho při tom co Omega nabízí a i bez rekonstrukce s běžným servisem se dala bez problémů provozovat (důvod rekonstrukce bylo rozhodnutí, že si ji nechám ne technický stav
) a ano koroze je problem jako u většiny aut podobných ročníků, ale i toto se dá vyřešit na delší dobu