0
powrót
 

diskuze k tématu: Opel Omega a první dojmy majitele

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 12:43, Pěkné
Dobrá recenze. 2apůlka v naftě se mi v omeze zvukem líbila (ano byť to byl chrochta), stejně tak se mi líbí i ta nepovedená 2,5 V6 TDi čistě akusticky. Jinak Omeze slušely 2,5 V6 benzín (132 kW) a 3,0 V6 (155 kW) s označením MV6. Většinou se o Omegách mluví jako o velmi pohodlných autech s nezáludným chováním. Popravdě jsem v žádné nejel a ani se mi moc nelíbily.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 14:00, Díky
Kratší, ale pěkné a nezaujaté počtení se zajímavými postřehy. Nelze pochybovat o praktičnosti Omegy v kombajnu. Ale šel bych radši do 2,0 benzínu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 14:18, RE: Pěkné
David V napisał:
Dobrá recenze. 2apůlka v naftě se mi v omeze zvukem líbila (ano byť to byl chrochta), stejně tak se mi líbí i ta nepovedená 2,5 V6 TDi čistě akusticky. Jinak Omeze slušely 2,5 V6 benzín (132 kW) a 3,0 V6 (155 kW) s označením MV6. Většinou se o Omegách mluví jako o velmi pohodlných autech s nezáludným chováním. Popravdě jsem v žádné nejel a ani se mi moc nelíbily.
Kamarád je vysazený na Omegu a pokukoval po béčkové 2.5 V6 tak dlouho, až si ji koupil. Na vlastní kůži poznal a dodatečně na webu ověřil, že to je ranec problémů. Pokud jela, tak svezení to bylo slušné, ale potenciál poruchovosti velký a skutečnost odpovídala. Byl rád, že se toho zbavil a novému majiteli kupodivu nějak sloužila. Udávaný výkon byl 125 kW stejně jako u Fordovy 2.5 V6.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 14:23, spotřeba
Ta spotřeba mne poměrně překvapila, čekal bych spíš kolem těch 7 litrů a ne 9. Kamarád má dvoulitra benzín, taky 96 kW, je to spíše klidný řidič a spotřebu drží pod 8 litrů. Na okreskách se to shora blíží k 7, na dálnici pořád pod osm, po městě s tím nejezdí. Motor nevytáčí nad 4000 otáček, takže z něj vychoval lenocha a zrychlení je dnes slabé, ale jinak se rozhodně neloudá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 14:31, RE: Pěkné
Koloss napisał:
Kamarád je vysazený na Omegu a pokukoval po béčkové 2.5 V6 tak dlouho, až si ji koupil. Na vlastní kůži poznal a dodatečně na webu ověřil, že to je ranec problémů. Pokud jela, tak svezení to bylo slušné, ale potenciál poruchovosti velký a skutečnost odpovídala. Byl rád, že se toho zbavil a novému majiteli kupodivu nějak sloužila. Udávaný výkon byl 125 kW stejně jako u Fordovy 2.5 V6.
Tak to bylo rukama . Opelova 2,5 V6 měla choulostivé rozvody a sem tam prdly zadní svody (opravitelné), jinak si na jiné zásadní chronické závady nepamatuju. Ještě se daly koupit kousky 2,6 V6 se 132 kW (Y26SE) s EURO 4.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 14:49, Pěkně napsáno
Jezdíme s karavany a jeden kamarád tahá přívěs právě Omegou kombíkem se zmíněným motorem BMW.Je to velice příjemný,pohodlný a komfortní automobil,bohužel-pro tahání přívěsu vynikne známá bolest motorů BMW-nedostatek točivého momentu v nízkých otáčkách.A třeba rozjezd je docela oříšek.A rozjezd v kopci téměř neřešitelná věc.To je potom souprava odsouzená plazit se na jednotku celý kopec,protože to ani dvojka prostě nevezme.Pokud vím,spotřebu solo má na dálku okolo 7,s karavanem 10-12.Ale když to natočí,to je radost poslouchat.Řadový šestivál je prostě nedostižný.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 15:35, RE: Pěkné
David V napisał:
Dobrá recenze. 2apůlka v naftě se mi v omeze zvukem líbila (ano byť to byl chrochta), stejně tak se mi líbí i ta nepovedená 2,5 V6 TDi čistě akusticky. Jinak Omeze slušely 2,5 V6 benzín (132 kW) a 3,0 V6 (155 kW) s označením MV6. Většinou se o Omegách mluví jako o velmi pohodlných autech s nezáludným chováním. Popravdě jsem v žádné nejel a ani se mi moc nelíbily.
O Nepovedenosti 2.5TDI V6 by se dalo trochu i polemizovat. Vinou těchto motorů jsou převážně majitelé a long life výměny olejů. Kdo pravidelně měnil olej po 10t km ( ano, u těchto motorů je to třeba dodržovat ), tak nebude mít s motory problém. Jen jedna věc odejde a nezeptá se a to čerpadlo Bosch VP44. Jo a zvuk na diesel to má hodně luxusní...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 16:09, RE: Pěkné
David V napisał:
Tak to bylo rukama . Opelova 2,5 V6 měla choulostivé rozvody a sem tam prdly zadní svody (opravitelné), jinak si na jiné zásadní chronické závady nepamatuju. Ještě se daly koupit kousky 2,6 V6 se 132 kW (Y26SE) s EURO 4.
No co vím od "šťastného" majitele, tak chronickým problémem byly kryty hlav válců, které snad byly plastové a nedostatečně těsnily a olej v tam prosakoval docela dost. Nějak to bylo ještě špatně vyřešené odvodem tepla, takže byly i případy, kdy ten motor začal hořet. Zadní svody? Ten motor byl podélně vzhledem k zadnímu náhonu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 16:45, RE: Pěkné
Koloss napisał:
No co vím od "šťastného" majitele, tak chronickým problémem byly kryty hlav válců, které snad byly plastové a nedostatečně těsnily a olej v tam prosakoval docela dost. Nějak to bylo ještě špatně vyřešené odvodem tepla, takže byly i případy, kdy ten motor začal hořet. Zadní svody? Ten motor byl podélně vzhledem k zadnímu náhonu.
No jasně, u Omegy nejsou zadní, zadní byly u Vecter
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 18:36, RE: Díky
Paul napisał:
Kratší, ale pěkné a nezaujaté počtení se zajímavými postřehy. Nelze pochybovat o praktičnosti Omegy v kombajnu. Ale šel bych radši do 2,0 benzínu.
já jsem měl asi 3 roky dvoulitra v caravanu, spokojenost, kromě servisní náročnosti velmi pohodlné svezení, odvozeny dva byty nábytku a vubec jako takový bezproblémový provoz. Pouze ta rez byla všude a co se na jednom konci pokazilo a opravilo, na druhém zase vyskočilo....servisoval jsem pouze v Opel Zralý na Stodůlkách a spokojenost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 19:06, RE: Pěkné
zigi napisał:
O Nepovedenosti 2.5TDI V6 by se dalo trochu i polemizovat. Vinou těchto motorů jsou převážně majitelé a long life výměny olejů. Kdo pravidelně měnil olej po 10t km ( ano, u těchto motorů je to třeba dodržovat ), tak nebude mít s motory problém. Jen jedna věc odejde a nezeptá se a to čerpadlo Bosch VP44. Jo a zvuk na diesel to má hodně luxusní...
Naftové 2,5TD (ne TDI) není V6 ale řadový šestiválec. Měl jsem omegu s tímto motorem cca 4,5 roku. S motorem jsem problémy neměl a tahal jsem i karavan. Praskání hlav je zapříčiněno pouze špatným zacházením. Je suprové pohodlné auto, ale má to hodně jiných problémů než motor. Rychle odcházejí přední ramena (motor je těžký), problémy s čerpadlem, s elektroinstalací, s vodní pumpou (je plastová a rychle se opotřebuje) a hlavně s korozí. Komu trochu záleží i na tom jak auto vypadá, tak nechá na kastli ruce a pár výplat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.09.2012 07:19, RE: Pěkné
Vlasta napisał:
Naftové 2,5TD (ne TDI) není V6 ale řadový šestiválec. Měl jsem omegu s tímto motorem cca 4,5 roku. S motorem jsem problémy neměl a tahal jsem i karavan. Praskání hlav je zapříčiněno pouze špatným zacházením. Je suprové pohodlné auto, ale má to hodně jiných problémů než motor. Rychle odcházejí přední ramena (motor je těžký), problémy s čerpadlem, s elektroinstalací, s vodní pumpou (je plastová a rychle se opotřebuje) a hlavně s korozí. Komu trochu záleží i na tom jak auto vypadá, tak nechá na kas...
Vlasto, ale já nereagoval na 2.5TD z Omegy, ale na 2.5TDi V6 od VW. Jeden o koze a druhej o voze. Chce to si líp přečíst můj příspěvek...
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.