0
powrót
 

diskuze k tématu: Forda Sierra nebo Opel Omega A?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, americká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.05.2006 07:57, David
Jednoznačně Sierru. A jak už bylo psáno, jedině s motorem 2,0 DOHC 8V 120 koní. Podívejte se po poslední verzi, nejlépe rok 92, byly nejvychytanější Tuto Sierru vlastním... Solidní zpracování, slušná výbava.. Perfektní zátah z nízkých otáček a nečekaně nízká spotřeba. Rozvody řetězem a hydroštely také potěší. Neříkám, že je Sierra nějakej zázrak, ale proti tomu Opelu.. )) Ceny dílů na Fordy jsou nejnižší ze všech cizích aut.. Sierra - za rozumnej peníz docela dost muziky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.05.2006 11:23, Jedine DOHC
Sierru jedine s DOHC. Mel jsem 2 Sierry DOHC a pak Scorpio take s timto motorem. Muj otec mel 2.0 OHC a ten rozdil motoru je neskutecnej. DOHC jezdi BEZ PROBLEMU pod 8 litru. (Praha - Brno, noc, 160km/h, 7,6l). Stare OHC mu zralo 10-11 a byl rad.
Vsichni kdo ten motor trochu znaji Vam reknou - velmi povedeny. Vacky vydrzi vecnost (na rozdil od OHC), retez taky, nekdy zazlobi napinak retezu (hydraulika).
Vyrabel se od roku 1989.
Take souhlasim s nazorem ze kdyz bych si mohl vybrat tak Siru z roku 92. Jina palubka, lepsi ochrana proti rezu, nejvychytanejsi.
Nemoc Sierr - bouchani predni napravy neni problem, jsou to vetsinou jenom silentbloky ktere stoji par set.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.05.2006 11:23, Výhodný nákup auta
Když uvažujete o koupi auta, využijte možnost nechat si za to zaplatit. Můžete totiž koupit NOVÉ auto tak, aby se vám peníze postupně vracely, a část dostanete už brzy po koupi. Stačí vám asi 80 % ceny nového vozu (pokud nepotřebujete k odpisu z daní) nebo celou cenu a postupně se vám může vrátit až 90 % ceny. To není vtip ani podvod, ale reálná možnost přivydělat si útratami. Chcete něco takového? Platí v celé ČR a vyplatí se přijet kvůli tomu do Brna!! Napište na: prosperita@atlas.cz
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.05.2006 11:49, Martin
Osobně jsem v sieře nikdy nejel a nic o ni nevim, měl jsem však možnsot najet spoustu kiloemtrů v Omeze A, a musim rict, že na to jak stare auto to je, tak jsem se do něj zamiloval. Auto neskutečně pohodlné, řidič i posádka vzadu se cítí jako doma, opravdu vsude dostatek mista, strasne pohodlne jezdeni po okreskach a po dalnici, ovsem trosku problem je ve meste kde je auto kvuli veliksoti trosku na obtiz. Vzhled je subjetkivni dojem, me se libi i siera, i omega, osobne trosku vice omega, co se tyce dilu tak myslim, ze na obe auta budou dily z vrakoviste a z druhovyroby dost lacine, kamarad ma Omegu A a neztezuje si na ceny dilu, a to vlastnil pred tim Skodu 120. Jinak omega neni zandy auto na rychle prujezdy zatackou, ale na velmi poholne svezeni, sedacky jsou slusne, poholne. Motor mel najeto temer pul milionu a presto nemel zadnou vaznejsi zavadu, samozrejmne neco vzdycky odeslo, ale nidky nic vazneho. Motor stale byl "tichy" a jelo to dostatecne, na ty leta a stav tachometru klobok dolu, Ted k motoru samotnemu. Doporucuji jedine 2,0 8V 85 kW, 115 koní, nezničitelný motor, perfektní držák, hodně spolehlivý, jelikož těchto motorů je hodně tak i díly jsou všudě v hojném počtu. Motor autu bohatě dostačuje, žádný závodník, ale když najdete motor který má najeto do 300 tis, tak ten motor pojede i 200 km/h, kamarad koupil s 200 tis km a na dalnici kdyz je volno tak mu to na tech 200 vytahne, samozrejmen az po dlouhe dobe. Jinak omegu, pokud je v dobrem stavu mohu jen doporucit. Koroze je na tom asi jako u siery, prsote zalezi na kusu. Ale doporučil bych se oběma auty projet, promluvit si s lidmi co tyto auta vlastní a pak se rohodnout kam srdce táhne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.05.2006 12:36, 2.0 DOHC
Musim souhlasit a tento motor tez doporucuji. Mel jsem ho ve Scorpiu z roku 92, zadny trhac, ale zatah uz hodne nizko a spotreba skutecne kolem 8l.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.05.2006 14:45, Sierra-Omega?
Asi jsem nepochopil, proč je volba mezi Oplem Omega a Fordem Sierra. Napřed je třeba vědět jak velké auto chci a pak přemýšlet od jakého výrobce - jestli Opel Omega nebo stejně velký Ford Scorpio, který za stejné peníze nabídne více než Sierra. Pokud je zájem o něco menšího, tak je volba mezi Fordem Sierra a Oplem Vectra, který je mnohem modernější a díky přednímu náhonu není takový problém jízda v zimě. Kdo měl ford doporučuje Ford, kdo měl Opel tak doporučuje Opel. Je třeba zkusit a osahat. Při volbě Forda by nad Sierrou vyhrálo Scorpio. Je sice trošku delší, má pár kilo navíc, takže po městě bude spotřeba nepatrně větší, ale díky lepší aerodynamice bude jízda se stejným motorem nepatrně úspornější, takže pokud nejezdíte jen ve městě a nepočítáte každáý cm délky auta.... Další plus pro Scorpio (ve srovnání se sierrou) je, že se začalo vyrábět o 4 roky později, takže kromě titulu auto roku 86 je podstatně modernější interiér. Nejběžnější 5D provedení je velice pohodlné, s modelem z roku 88 (2.0DOHC) jsem měl spotřebu od 9 do 12L plynu. Plně nanožený do chorvatska a zpět co nejrychleji to šlo s průměrem 13. Omega je morálně mladší než Scorpio (auto roku 1987) a nenabízí 5D provedení. Provedení kombi je mnohem běžnější než u Scorpia, jízdní vlastnosti velmi podobné - proto bude záležet na konkrétním kuse a stavu než na výrobci. U Omegy je nejběžnější motor 2.0/85kW nebo stejný motor bez katu s výkonem 90kW. Omega se nabízela i s velice úsporným motorem 1.8/85kW, který je ideální volba pro úsporné ježdění - není problém jezdit za 7. Tento motor se dělal i karburátorovém provedení s výkonem 66kW, který už je na tek velké auto slabý. Modely bez katu se vyráběly do roku 1992. Scorpio 1.8/73kW se téměř nevyskytuje. V cenové hledině 15-30.000,- bych zkusil Omegu caravan nebo Scorpio 5D a hledal bych případně kusy s planem - u této věkové a cenové kategorie je to minimální rozdíl v ceně a vzhledem k velikosti zůstane dost velký kufr, i když místo rezervy bude nádrž LPG. Asi by vyhrála Omega 3.0 caravan , Scorpio je sice zevnitř trochu větší kočár - hlavně vzadu, ale omega má podle mě mnohem hezčí palubku nez Scorpio před modernizací na model s kulatýma světlama a navíc je mnohem větší nabídka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.05.2006 19:12, RE: Sierra-Omega?
Jirka napisał:
Asi jsem nepochopil, proč je volba mezi Oplem Omega a Fordem Sierra. Napřed je třeba vědět jak velké auto chci a pak přemýšlet od jakého výrobce - jestli Opel Omega nebo stejně velký Ford Scorpio, který za stejné peníze nabídne více než Sierra. Pokud je zájem o něco menšího, tak je volba mezi Fordem Sierra a Oplem Vectra, který je mnohem modernější a díky přednímu náhonu není takový problém jízda v zimě. Kdo měl ford doporučuje Ford, kdo měl Opel tak doporučuje Opel. Je třeba zkusit a osahat. P...
sierra je nejlepší a omega je schit !!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.05.2006 22:16, 2.0 Dohc
Nezbývá než souhlasit s Muffem,měl jsem obě auta, ford motor DOHC byl na dobu vzniku skvělý,120 koní,dlouhé převody,nikdy žádný problém...u omegy zlobí přední náprava,ale interiér předčí i scorpio,přesto doporučuji sierru sedan 92,tmavé lampy vzadu,nejlépe model Saphire.Hodně štěstí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.05.2006 23:52, ford sierra
V podstatě lze souhlasit z obsahem článku, diesel sierra určitě ne, hlavně ne 1,8, trpěla trháním roz, řemene.Vzhledem k tomu,že kamarádovi před pár dny shořela a jde kupovat druhou, tak věřím v její kvalitu.Negativa, mimo jiné, tachometr do 100.000km, tedy nikdo neví, ani při dobré vůli, kolik má vůz najeto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.05.2006 00:01, RE: ford sierra
Willy napisał:
V podstatě lze souhlasit z obsahem článku, diesel sierra určitě ne, hlavně ne 1,8, trpěla trháním roz, řemene.Vzhledem k tomu,že kamarádovi před pár dny shořela a jde kupovat druhou, tak věřím v její kvalitu.Negativa, mimo jiné, tachometr do 100.000km, tedy nikdo neví, ani při dobré vůli, kolik má vůz najeto.
No, s tím tachometrem.... Vždť je to stejně jedno... Snad 90 procent ojetin ho má stejně stočenej... Když se tady tak dívám na ojetiny, žádná snad nemá víc jak 200 tisíc A fascinuje mě, když má 12 let stará řediteská limuzína v plné náloži najeto 160 tisíc.. No jo, takový auto se přeci nekupuje na to, aby jezdilo křížem krážem po Evropě, to se kupuje na nedělní nákupy a na vejlety ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.05.2006 00:29, RE: ford sierra
David napisał:
No, s tím tachometrem.... Vždť je to stejně jedno... Snad 90 procent ojetin ho má stejně stočenej... Když se tady tak dívám na ojetiny, žádná snad nemá víc jak 200 tisíc A fascinuje mě, když má 12 let stará řediteská limuzína v plné náloži najeto 160 tisíc.. No jo, takový auto se přeci nekupuje na to, aby jezdilo křížem krážem po Evropě, to se kupuje na nedělní nákupy a na vejlety ))
Copak se da tachometr stocit?? Co to je za hloupost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.05.2006 00:33, RE: ford sierra
Attitude napisał:
Copak se da tachometr stocit?? Co to je za hloupost.
Jen vtipkuji. Me jen fascinuje, jak clovek, kdyz kupuje ojety auto, tak jak se obava auta, co najeto treba 180tis km a radeji sahne po nejakym, co ma najeto krasnejch 110tis a ve skutecnosti su kupuje auto, co je stoceny z 250. Samozrejme jsou vyjimky, ale kolik jich je. A jak odmitave se koukame na auta, co maji nejeto treba 300tis km a sami v nich nevedomky jezdime, jen nam ten techometr tech 150 tisic ukazuje jiz podruhy. Haha, zasmal by se Hurvajs.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.05.2006 09:38, RE: Sierra-Omega?
rizek napisał:
sierra je nejlepší a omega je schit !!!!!
Mám zkušenosti s oběma vozy a vlastním omegu A 2.6i s LPG, ve výbavě - má pravidelnou údržbu a jsem plně spokojen. Omega je jednoznačne větší, pohodlnější a pro mě i mnohem hezčí+ten zvuk šestiválce. Siera je oproti omeze o třídu níž.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.05.2006 18:12, RE: ford sierra
Attitude napisał:
Jen vtipkuji. Me jen fascinuje, jak clovek, kdyz kupuje ojety auto, tak jak se obava auta, co najeto treba 180tis km a radeji sahne po nejakym, co ma najeto krasnejch 110tis a ve skutecnosti su kupuje auto, co je stoceny z 250. Samozrejme jsou vyjimky, ale kolik jich je. A jak odmitave se koukame na auta, co maji nejeto treba 300tis km a sami v nich nevedomky jezdime, jen nam ten techometr tech 150 tisic ukazuje jiz podruhy. Haha, zasmal by se Hurvajs.
Souhlasím, akorát bych vše ještě vynásobil 2x. Omegu si někdo kupoval aby jezdil, 150 tisíc měla nalítáno za prvních 3 až 5 let..., ostatně jako většina aut, podívejte se na německé bazary, spousta poměrně nových vozů vyšších tříd má najeto kolem 200 - 300 tisíc km. K nám se to pak doveze a všechny tyto auta mají najeto +- 120 tisíc...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.05.2006 22:08, RE: Sierra-Omega?
rizek napisał:
sierra je nejlepší a omega je schit !!!!!
Sierra je nejlepší co? Možná že Cosworth je lepší čtyřkolka než Omega, která se dělá pouze se zadním náhonem a motorem 3.6 Biturbo. Omega a Sierra se nadají srovnávat - Omega je o třídu výš.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.05.2006 22:16, RE: Sierra-Omega?
rizek napisał:
sierra je nejlepší a omega je schit !!!!!
Proč je Omega schit? Protože je podstatně modernější než Sierra nebo proto, že je o třídu výš a je modernější než stejně velké Scorpio? Motor 2.0 DOHC se sice povedl, ale to je vše. Opel 2.0 85-90kW není o moc horší. U Opla je sice problém udržet spotřebu pod 7, ale s tím se dá žít
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.05.2006 13:26, RE: 2.0 Dohc
Luboš napisał:
Nezbývá než souhlasit s Muffem,měl jsem obě auta, ford motor DOHC byl na dobu vzniku skvělý,120 koní,dlouhé převody,nikdy žádný problém...u omegy zlobí přední náprava,ale interiér předčí i scorpio,přesto doporučuji sierru sedan 92,tmavé lampy vzadu,nejlépe model Saphire.Hodně štěstí.
Interiér omegy že předčí Scorpio???V čem prosímtě?Zpracování palubky jak 20 let stará Granada, a prostoru rozhodně míň... Kecy!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 27.05.2006 11:29, dotaz hmotnost přívěsu
Zdravím!
můžete mi se m prosím napsat, jaké jsou nejvyšší povolené hmotnosti bržděného a nebržděného přívěsu u těhle aut (oba dvoulity benzín)
děkuju!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.08.2006 14:18, RE: dotaz hmotnost přívěsu
Honza napisał:
Zdravím!
můžete mi se m prosím napsat, jaké jsou nejvyšší povolené hmotnosti bržděného a nebržděného přívěsu u těhle aut (oba dvoulity benzín)
děkuju!
Omega 3000 má 1950kg a s výkonem 150kW není problém odtáhnout auto na přívěsu. Sierra, která je menší a lehčí určitě nebude mít tolik.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 24.06.2007 22:00, Žiznivý šestiválec...???
Mám Omegu A, motor Dual ram 2.6 řadový šestiválec a v automatu, teď má najeto 210.000 km a že je motor nenasyta? Vždycky mě šokuje, jakou spotřebu mají auta v testech... A autor článku Omegou s šestiválcem jel? Jezdím plus mínus předpisově, jsem spíš pohodovější řidič, řezat vlásenky s takovou krávou ) by mě nenapadlo, ale častěji předjedu, než bych se táhl za českými čepičáři. Bohužel musím konstatovat, že podle tankování i palubního počítače mi to polyká kolem 8 litrů na sto km, jde jen o to, zvyknout si na "americký" styl jízdy, mimo obec na čtyřku to nechat do 2.000 ot, což je rychlost kolem 100 kmh, na dálnici 2600 ot/min dělá limit 130. Těžká noha jen při předjíždění. Nemůžu souhlasit s tou žíznivostí, to "bohužel" bylo pro redakci... Jestli chcete opravdickou loď , tak Omegu. Souhlasím s příspěvkem výše, že proti tomuhle Oplu stojí ale Scorpio, Sierra při vší úctě je o třídu níž a při svezení je to znát...
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.