nokunoka napisał:
Což o to, auto je to na pohled hezké (i když ne pro mne), Opel se pokouší vymanit z problémů a musel přijít s něčím "novým" (schválně v uvozovkách, jelikož pro mne tohle auto nemá ani kus originality, či vyjímečnosti). Jde hlavně o to, aby se auto prostě líbilo většině potenciálních kupců a tím pádem také prodávalo a již po letmém "osahání" tohoto vozu mohu za sebe říci (asi to bude tím, že člověk poznal lepší), že se mi toto auto zhnusilo a připomíná mi spíše krásnou, dlouhonohou a přehnaně vyš...
Na automobil se dnes pohlíží, jako na spotřební zboží. Kdo má auto víc než 5 let málem chodí kanálama, a co teprve koupit 8-mi letou ojetinu. Z tohoto titulu není ani možné zázraky očekávat, a to ještě za cenu, která byla uvedena. Opel se sice pokouší vymanit z problémů, ale vývoj Insignie začal v době, kdy nikdo o krizi nemluvilo lidi byli ochotni utratit všechno za cokoliv. Kus originality mají v sobě auta, která bohužel neosloví masu, čili se za ně musí buď připlatit nebo se z nich stane propadák (Scorpio 2 jen tak namátkou).
Insignia je pro mě zatím hudbou budoucnosti, jestli vůbec, ale přesto si myslím, že to není vůz, který by nedokázal nabídnout nějaké inovace. Kupříkladu Opel eye, IDS plus nebo třeba paramatrově celkem přitažlivý 2.8 V6 turbu od Holdenu v době, kdy se přeplňují motory do zahradních traktůrků. To jen tak, na co jsem si vzpomněl. Ovšem pravé kvality teprve ukáže čas a bublina možná splaskne, protože ji dětské nemoci propíchají. Bohužel by to u Opelu nebylo poprvé. Apropos, když si vzpomenu na Vectru A, která mi ještě nedávno věrně sloužila, byla také vozem, který ve své době udělal rozruch. Bohužel dětské nemoci prvních ročníků jí to pokazily. Ale já Opelu fandím, mně jeho stroje sloužily dobře.