0
powrót
 

diskuze k tématu: Opel Insignia - pohon všech kol nově i s dieselem

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.11.2010 08:47, prosim o pomoc / diesel
Moc se omlouvám za off-topic. Nemáte prosím někdo zkušenost, na koho se obrátit se servisem vysokotlakého čerpadla common-rail u motoru 3.0dCi u Renault Espace r.v. 2005 (stejný motor - ISUZU - byl i v OPELu a v SAABu).
Čerpadlo bylo měněno (již podruhé) loni za 75 tis. a najelo se na něm 45 tis. km (nafta pouze od Shell, výjimečně od ÖMV). Nyní je opět v háji (motor při pokusu o rychlejší akceleraci nebo při jízdě nad 70km/h cuká). Záruka není (dle Renault orig. servis). Nyní chce Renault servis opět 75 tis za další čerpadlo. Nedělá někdo v republice repase??
Díky!!
Jirka
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.11.2010 09:51, RE: prosim o pomoc / diesel
free78 napisał:
Moc se omlouvám za off-topic. Nemáte prosím někdo zkušenost, na koho se obrátit se servisem vysokotlakého čerpadla common-rail u motoru 3.0dCi u Renault Espace r.v. 2005 (stejný motor - ISUZU - byl i v OPELu a v SAABu).
Čerpadlo bylo měněno (již podruhé) loni za 75 tis. a najelo se na něm 45 tis. km (nafta pouze od Shell, výjimečně od ÖMV). Nyní je opět v háji (motor při pokusu o rychlejší akceleraci nebo při jízdě nad 70km/h cuká). Záruka není (dle Renault orig. servis). Nyní chce Renault serv...
Myslím, že to vůbec není off-topic!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.11.2010 10:33, RE: prosim o pomoc / diesel
free78 napisał:
Moc se omlouvám za off-topic. Nemáte prosím někdo zkušenost, na koho se obrátit se servisem vysokotlakého čerpadla common-rail u motoru 3.0dCi u Renault Espace r.v. 2005 (stejný motor - ISUZU - byl i v OPELu a v SAABu).
Čerpadlo bylo měněno (již podruhé) loni za 75 tis. a najelo se na něm 45 tis. km (nafta pouze od Shell, výjimečně od ÖMV). Nyní je opět v háji (motor při pokusu o rychlejší akceleraci nebo při jízdě nad 70km/h cuká). Záruka není (dle Renault orig. servis). Nyní chce Renault serv...
Jak jsem zjistil, jedná se o vstřikovací čerpadlo DENSO, typ HP 2270L (dle servisního manuálu který jsem našel na Internetu).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.11.2010 13:55, ztráty v pohonném ústrojí
prosím Vás pane Šikl, můžete mi napsat, jaké ztráty v pohonném ústrojí odpadnou při pohonu jen přední nápravy? Snad kromě ztrát přímo v Haldex spojce se stejně všechno otáčí, i když pasivně, tak kde jsou ty odpadlé ztráty? Pak by mě ještě tajímal ten zadní diferencial, na jakém principu se uzavírá? Nemá v sobě nějakou mini Haldexspojku ?Díky za odpověď.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.11.2010 14:41, RE: prosim o pomoc / diesel
free78 napisał:
Moc se omlouvám za off-topic. Nemáte prosím někdo zkušenost, na koho se obrátit se servisem vysokotlakého čerpadla common-rail u motoru 3.0dCi u Renault Espace r.v. 2005 (stejný motor - ISUZU - byl i v OPELu a v SAABu).
Čerpadlo bylo měněno (již podruhé) loni za 75 tis. a najelo se na něm 45 tis. km (nafta pouze od Shell, výjimečně od ÖMV). Nyní je opět v háji (motor při pokusu o rychlejší akceleraci nebo při jízdě nad 70km/h cuká). Záruka není (dle Renault orig. servis). Nyní chce Renault serv...
více o tomto motoru se dozvíte na stránkách Renault clubu v sekci o Renaultu Vel Satis, je tam hodně dopodrobna rozebírán vzhledem k problémům které s ním jsou viz.
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?t=32&postdays=0&postorder=asc&start=0
a zkusil bych se zeptat někoho kdo se vyzná, třeba MDM. pevné nervy přeju.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.11.2010 10:03, RE: ztráty v pohonném ústrojí
subarák napisał:
prosím Vás pane Šikl, můžete mi napsat, jaké ztráty v pohonném ústrojí odpadnou při pohonu jen přední nápravy? Snad kromě ztrát přímo v Haldex spojce se stejně všechno otáčí, i když pasivně, tak kde jsou ty odpadlé ztráty? Pak by mě ještě tajímal ten zadní diferencial, na jakém principu se uzavírá? Nemá v sobě nějakou mini Haldexspojku ?Díky za odpověď.
Odkáži Vás na článeček kolegy: http://www.tipcars.com/magazin-automobilovy-konstrukter-co-byste-meli-vedet-o-pohonu-4x4-3053.html - k tématu napíši více, teď bohužel nemám ani vteřinu ..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.11.2010 12:40, RE: ztráty v pohonném ústrojí
Petr - TipCars.com napisał:
Odkáži Vás na článeček kolegy: http://www.tipcars.com/magazin-automobilovy-konstrukter-co-byste-meli-vedet-o-pohonu-4x4-3053.html - k tématu napíši více, teď bohužel nemám ani vteřinu ..
Beru Vás za slovo, doufám, že článek bude. Váš kolega napsal pěkný článek a krom zmiňovaného problému bych souhlasil se vším, co napsal. Nicméně trvám na svém, že Haldex rozpojený nepřináší žádnou zásadní výhodu ohledně nižších ztrát, to by to auto muselo mít volnoběžné náboje kol, což nemá. Takže vytáhněte argumenty a přesvěčte mě, že se mýlím. Dále bych ještě pochyboval o 100% přenosu síly na zadní nápravu, podívejte se na passat z tohoto videa:http://www.youtube.com/watch?v=t09ExAUgtyE&feature=related. Je evidentní, že v extrémní situaci , kdy auto stojí v "prudkém kopci" a přilnavost předních kol je nula, není možné auto rozjet, předek se protáčí a zadnístojí-není dostatek síly k rozjezdu, totéž i v opačném případě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.11.2010 15:52, RE: ztráty v pohonném ústrojí
subarák napisał:
Beru Vás za slovo, doufám, že článek bude. Váš kolega napsal pěkný článek a krom zmiňovaného problému bych souhlasil se vším, co napsal. Nicméně trvám na svém, že Haldex rozpojený nepřináší žádnou zásadní výhodu ohledně nižších ztrát, to by to auto muselo mít volnoběžné náboje kol, což nemá. Takže vytáhněte argumenty a přesvěčte mě, že se mýlím. Dále bych ještě pochyboval o 100% přenosu síly na zadní nápravu, podívejte se na passat z tohoto videa:http://www.youtube.com/watch?v=t09ExAUgtyE&featur...
Problémem Haldexu se budu zabývat. Osobně si myslím, že je to tak, jak píšete. Holt tiskové zprávy není radno brát doslova ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.11.2010 15:22, RE: prosim o pomoc / diesel - VYŘEŠENO
free78 napisał:
Moc se omlouvám za off-topic. Nemáte prosím někdo zkušenost, na koho se obrátit se servisem vysokotlakého čerpadla common-rail u motoru 3.0dCi u Renault Espace r.v. 2005 (stejný motor - ISUZU - byl i v OPELu a v SAABu).
Čerpadlo bylo měněno (již podruhé) loni za 75 tis. a najelo se na něm 45 tis. km (nafta pouze od Shell, výjimečně od ÖMV). Nyní je opět v háji (motor při pokusu o rychlejší akceleraci nebo při jízdě nad 70km/h cuká). Záruka není (dle Renault orig. servis). Nyní chce Renault serv...
RENAULT ESPACE 3.0dCI - JAK TO DOPADLO
Tak Renault máme již opraven.
Původní myšlenka - jak řešit závadu byla taková, že nějaký (libovolný) servis vyjme vysokotlaké common-rail čerpadlo, které originální servis Renault označil jako jednoznačně vadné a chtěl po nás 75 tisíc za opravu, a že toto čerpadlo předáme na repasi do odborné firmy zabývající se repasemi. (Mimochodem tato odborná firma předběžně počítala s kalkulací na repasi ca 6 až 8 tisíc Kč.)
Když jsme v originálním Renault servisu oznámili, že oprava za 75 tis. se nebude konat a že by měli "pouze" vyjmout čerpadlo, tak bylo znatelně poznat poklesnutí nálady, jako kdyby si přijímací technik vduchu říkal "sakra teď to praskne". Dozvěděli jsme se, že ale vůbec, vůbec na nás nemají čas. To jako dokud měli dělat drahou opravu, tak čas byl?
Auto bylo předáno do neznačkového servisu specializující se na vozy RENAULT. Tam mechanik zjistil, že celá závada spočívá v ucpaném sítku od nádrže.
Cena za diagnostiku + 5 hodin práce + dotankování nafty za 500,- byla 2.890,- včetně DPH.
To je trošku rozdíl oproti ceně za opravu u "odborníků" že?

Jirka, Olomouc
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.