free78 napisał:
Moc se omlouvám za off-topic. Nemáte prosím někdo zkušenost, na koho se obrátit se servisem vysokotlakého čerpadla common-rail u motoru 3.0dCi u Renault Espace r.v. 2005 (stejný motor - ISUZU - byl i v OPELu a v SAABu).
Čerpadlo bylo měněno (již podruhé) loni za 75 tis. a najelo se na něm 45 tis. km (nafta pouze od Shell, výjimečně od ÖMV). Nyní je opět v háji (motor při pokusu o rychlejší akceleraci nebo při jízdě nad 70km/h cuká). Záruka není (dle Renault orig. servis). Nyní chce Renault serv...
RENAULT ESPACE 3.0dCI - JAK TO DOPADLO
Tak Renault máme již opraven.
Původní myšlenka - jak řešit závadu byla taková, že nějaký (libovolný) servis vyjme vysokotlaké common-rail čerpadlo, které originální servis Renault označil jako jednoznačně vadné a chtěl po nás 75 tisíc za opravu, a že toto čerpadlo předáme na repasi do odborné firmy zabývající se repasemi. (Mimochodem tato odborná firma předběžně počítala s kalkulací na repasi ca 6 až 8 tisíc Kč.)
Když jsme v originálním Renault servisu oznámili, že oprava za 75 tis. se nebude konat a že by měli "pouze" vyjmout čerpadlo, tak bylo znatelně poznat poklesnutí nálady, jako kdyby si přijímací technik vduchu říkal "sakra teď to praskne". Dozvěděli jsme se, že ale vůbec, vůbec na nás nemají čas. To jako dokud měli dělat drahou opravu, tak čas byl?
Auto bylo předáno do neznačkového servisu specializující se na vozy RENAULT. Tam mechanik zjistil, že celá závada spočívá v ucpaném sítku od nádrže.
Cena za diagnostiku + 5 hodin práce + dotankování nafty za 500,- byla 2.890,- včetně DPH.
To je trošku rozdíl oproti ceně za opravu u "odborníků" že?
Jirka, Olomouc