BJ napisał:
Nebudu se vyjadrovat ke "stylu" recenze, ale k tematu Opel Calibra. Tuto Calibru jsem mel moznost docela casto ridit a nemohu souhlasit. Motor je podprumer, se soucasnymi 2.0 se neda srovnavat. Brzdy nejsou take nic moc a jizdni vlastnosti na "sport." vuz jsou take podprumerne. Je to proste jen Vectra A v jinem kabatu. Neni a nikdy to nebyl SPORTAK...
Zdravim.Tema Opel Calibra.Mohu se zeptat,jaky dvoulitr Calibra jsi mel na mysli? C20NE (2.0 8V 85kW),nebo C20XE (2.0 16V 110kW),nebo X20XEV(2.0 16V Ecoťuk 100kW) ??Ano,prvni jmenovany motor se neda skutecne srovnavat se soucasnymi motory,ale uvedomte si,ze dnesni dvoulitry jsou uz trochu jinde, a tohle auto se prestalo vyrabet tusim v roce 1997,nebo tesne na zacatku 1998 roku.Kompatibilita s VA je u znatelna starsich modelu ,jizdni vlastnosti odpovidaji podvozku,a brzdy...ano je to slabina vsech Caliber,to ano,ale zase plati,ze pokud se majitel bude o sve auto starat,(pokud ho nebere jako nejakou pikslu na nakupy) tak mu bude take verne slouzit,at je jeho znacka jakakoliv,nebo ne?Brzdy samy o sobe pro tento vuz naprosto staci.Jak pro slabsi motorizace,tak pro verzi Turbo 4x4.Co se tyce jizdnich vlastnosti,musite take uvest,co presne tim minite.Tenhle pojem je pomerne obsahly na to,aby se to dalo odbyt dvema slovy. A co se tyce Vasi predposledni a posledni vety.Pokud by Vas nekdo svezl,ci pustil ridit nejsilnejsi model Calibry (motor C20LET 150kW) tak byste zrejme od sveho tvrzeni : "Neni a nikdy to nebyl SPORTAK" ,velmi rychle upustil. Ale svuj nazor Vam netlacim,jen ponekud poopravuji Vase tvrzeni.S pranim hezkeho dne t3c0