rohYpnol napisał:
Jenže bez motóra to nepofakčí ;D. Místo nepovedené 1.6 ale dát co? Diesely od Opela jistojistě ne, od Isuzu asi ne, a jak jsou na tom zbývající benzíny, nevím. A dále pokud se nemýlím tu máme zmiňovanou korozi, snad věčný problém Opelů. Jestli bude teda reznout i Insignia, pak potěš koště. Mě by dané poruchy být majitelem spíše zklamaly (pokud bych si byl jistý uváděným nájezdem). Ale v porovnání, co nabízí náš úžasný trh ojetin to zatím rozhodně nebyla špatná koupě.
Ideální motorizace pro tuhle Astru je benzín 1,8 (85, později 92kW). 1,4 (66kW) je slabý, 1,6 8V (55kW) VELMI spolehlivý, ale taky slabý, 1,6 16V (74kW) žere při špatném zacházení po několika letech olej - i když ho přepracovali a žere podstatně méně než u Vectry B a dřívější generace Astry (F), kam se taky dával. Pro Astru G (výroba od 1998) byl sice upraven, ale stejně raději nebrat.. Diesely Opel z té doby taky nebrat, snad jedině 1,7Dti (55kW) od Isuzu - spolehlivý, nízká spotřeba, ale výkon chybí. Ad koroze - tahle Astra má komplet pozink a 12 letou záruku na prorezivění, takže řeči o korozi jsou blbosti. Astra je na tom stejně nebo líp ve srovnání s tehdejší konkurencí.