0
powrót
 

diskuze k tématu: Opel Astra G - po deseti letech a 100 tis. km. jezdí bez problémů

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.05.2010 15:15, Lak a servis
zkosel jste lak vylestit tempem? Je to stare ale i dnes stale ucine reseni, i kdyz mozna lak vybledl do velke hloubky a pomohlo by jedine profesinalni hloubkove zbrouseni laku....jinak nekupovat opel kvuli servisu (kdyz jste s autem jinak spokojen) me prijde jako hloupost, vetsina znackovych servisu opravuje stylem "pokus-omyl" zkusil bych radeji treba neznackovy servis, ktery se specializuje na opely a nebo proste nejakeho sikovneho soukromnika. Neverim tomu, ze by Skoda, Ford nebo ostatni na tom se servisem byli lepe nebo hure...plus minus nastejno. Zalezi na danem servisu nebo zrovna na danem mechanikovi jak je zrucny...zkuste jeste jiny original opel a nebo ten neautorizovany...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.05.2010 20:09, Kontrolka
Nechápu proč měníte celou sedačku když stačí pouze vyrušit konektor pod sedačkou co jde k pyronapínákům pásů a spájet to natvrdo. Běžná záležitost u jakéhokoliv auta (nejenom Opel). Astra G nemá žádné čidlo přítomnosti spolujezdce ani nikdy neměla vypínání airbagu. Jinak kontrolka nesignalizuje NEFUNKČNÍ airbagy, ale ZÁVADU která byla nebo je u systému airbagů nebo napínáků pásů. V případě nehody ŘJ pošle impuls k odpálení zádržných systémů i když kontrolka svítí a jsou jen dvě možnosti. Buď to vyjde nebo ne. Není co zkazit. Jinak toto auto jsem měl skoro dva roky a kromě zaneseného EGR mě nepotkalo za 120tkm nic zásadního. Řekl bych, že to byl pro Opel kvalitativní skok desetiletí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.05.2010 09:41, RE: Kontrolka
*autofans* napisał:
Nechápu proč měníte celou sedačku když stačí pouze vyrušit konektor pod sedačkou co jde k pyronapínákům pásů a spájet to natvrdo. Běžná záležitost u jakéhokoliv auta (nejenom Opel). Astra G nemá žádné čidlo přítomnosti spolujezdce ani nikdy neměla vypínání airbagu. Jinak kontrolka nesignalizuje NEFUNKČNÍ airbagy, ale ZÁVADU která byla nebo je u systému airbagů nebo napínáků pásů. V případě nehody ŘJ pošle impuls k odpálení zádržných systémů i když kontrolka svítí a jsou jen dvě možnosti. Buď to ...
Ne každej má servisní manuál, takže ho to asi nenapadlo. Ale s tou jednou hodinou mně dostal, to bych si i rád stopnul, s jeho nulovýma zkušenostma
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.05.2010 10:07, RE: Lak a servis
mufik.martin napisał:
zkosel jste lak vylestit tempem? Je to stare ale i dnes stale ucine reseni, i kdyz mozna lak vybledl do velke hloubky a pomohlo by jedine profesinalni hloubkove zbrouseni laku....jinak nekupovat opel kvuli servisu (kdyz jste s autem jinak spokojen) me prijde jako hloupost, vetsina znackovych servisu opravuje stylem "pokus-omyl" zkusil bych radeji treba neznackovy servis, ktery se specializuje na opely a nebo proste nejakeho sikovneho soukromnika. Neverim tomu, ze by Skoda, Ford nebo ostatni na t...
Tempem? To snad ne, dle mých zkušeností je Tempo nejhorší leštěnka jakou znám.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.05.2010 10:20, RE: Lak a servis
Rubal napisał:
Tempem? To snad ne, dle mých zkušeností je Tempo nejhorší leštěnka jakou znám.
tempo funguje a na červenou barvu dvojnásobně, je to tak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.05.2010 10:22, RE: Kontrolka
*autofans* napisał:
Nechápu proč měníte celou sedačku když stačí pouze vyrušit konektor pod sedačkou co jde k pyronapínákům pásů a spájet to natvrdo. Běžná záležitost u jakéhokoliv auta (nejenom Opel). Astra G nemá žádné čidlo přítomnosti spolujezdce ani nikdy neměla vypínání airbagu. Jinak kontrolka nesignalizuje NEFUNKČNÍ airbagy, ale ZÁVADU která byla nebo je u systému airbagů nebo napínáků pásů. V případě nehody ŘJ pošle impuls k odpálení zádržných systémů i když kontrolka svítí a jsou jen dvě možnosti. Buď to ...
přesně tak, je to konektorek pod sedadlem, značkový servis to ví také, ale proč to říkat, když zákazník stále přijíždí znovu a znovu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.05.2010 10:58, RE: Lak a servis
Rubal napisał:
Tempem? To snad ne, dle mých zkušeností je Tempo nejhorší leštěnka jakou znám.
Tempo je vynikající věc do domácnosti obecně. Dokáže opravdu odstranit neuvěřitelné věci.
Používám ho i na auto, ale vzhledem k jeho abrazivním schopnostem tak maximálně 1x za 3 roky. Když se používá příliš často a zejména na zvětralý lak, tak dojde k jeho odbroušení a povrch zmatní a nic to nenapraví. Na leštění jsem si koupil vosk bez abraziv, ale zase musím hodně pečlivě před tím to auto umýt.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.05.2010 11:17, RE: Kontrolka
Milan napisał:
přesně tak, je to konektorek pod sedadlem, značkový servis to ví také, ale proč to říkat, když zákazník stále přijíždí znovu a znovu.
Pan ma jednu smulu, je z Prahy. Predpokladam, ze navstevuje nejvetsiho a nejlepsiho dealera Auto S*a*g*r. Tam Vam ani nereknou ze kdyz potrebujete naprogramovat novy klic tak je potreba security code a tak si tento primitivni 10min ukon date na 3 navstevy. V Praze je blaze. Dejte auto nekomu do garaze kdo ma pajku a za 15 minut neni co resit
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.05.2010 23:04, RE: Kontrolka
*autofans* napisał:
Pan ma jednu smulu, je z Prahy. Predpokladam, ze navstevuje nejvetsiho a nejlepsiho dealera Auto S*a*g*r. Tam Vam ani nereknou ze kdyz potrebujete naprogramovat novy klic tak je potreba security code a tak si tento primitivni 10min ukon date na 3 navstevy. V Praze je blaze. Dejte auto nekomu do garaze kdo ma pajku a za 15 minut neni co resit
Ano souhlasím s tím konektorem pod sedadlem. Při rozvicování kontrolky aibagů ( pokud máte 4 pytle ) se vždycky jedná o konektor pod sedadlem, ať už u řidiče nebo spolujezdce. Připájení dohromady natvrdo pomůže
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.