anonym napisał:
no to je fakt zajímavý, já myslel že u jinejch aut se gumy nebo vejfuk měnit nemusej, natož brzdy!!!!
Chtěl jsem reagovat, ale takhle bych to určitě nedokázal
Taky mi teče voda ze zubů, když někdo u ojetiny považuje výměnu běžných spotřebních věcí, jako opravy (brzdy, gumy, baterka, rozvody, tlumiče,náplně; výfuk je trochu diskutabilní, protože na některých autech vydrží fakt dlouho)
EGR (AGR) a těsnění pod hlavou jsou věci, který už se za opravy považovat dá a řekl bych, že takové závady by se dnes už vyskytovat neměly. Auta se už vyrábí natolik dlouho, že některé celky už nemají nárok se porouchat a výměna těsnění pod hlavou na motoru do 250 tisíc je neomluvitelná, pakliže řidič není dobytek a nežene to ledový, jako zdmutou kozu.