Neo napisał:
Hele frajere, až tak tvoje plečka (na hrubý pytel hrubá záplata) bude mít najeto 1/4 milionu kilometru, tak přijď ukázat seznam dílů, který si musel vyměnit. Je prostě veřejně známá věc, že v géčkovejch astrách žerou 1.4-1.8 16V olej a je to způsobeno vadnou ovalitou pístů. Stačí to překroužkovat (pravda náklady 10tkč) ale máš na věky pokoj. U Opla je prostě potřeba dobře vybírat motor. Já mám Vebe 4 roky 1.8 16V najeto 248tkm a kolik oleje tam nalejo, tak tolik ho při výměně vyleju. Jo rada pro...
Verim tomu, ze s tim motorem 1.8 problemy nemas, protoze to je Oplacka jednicka. Ale nemas pravdu s tim prekrouzkovanim, je to naprd. Spotrebu oleje omezi minimalne a dlouho to nevydrzi. Ja mam taky VeBe 97 a problem to nevyresilo. Chce to zkratka komplet pretesnit motor. Ale nejde jen o motor - ten manik ma pravdu, ze v Oplu se sere vse a na pockani, s tim mam bohuzel zkusenost taky a ne malou - skoro se vsim, co tam popisuje. A priznam se, ze bych dnes po tech zkusenostech nevahal a taky sel do japonce, protoze VeBe je sice nadherna, paradni svezeni, ale v poruchovosti a korozi ji strci do kapsy kazda zaprdena a skareda Corolla. Ja si tenkrat vybiral mezi VeBe a Primerou, akorat ze primka byla tenkrat draha a nelibila se mi, ale dodnes lituju :(