0
powrót
 

diskuze k tématu: Opel Astra 1.6 Turbo: Turbozážitky

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.08.2010 08:42, Co je?
Tak úvod docela ušel, ale pak článek nepochopitelně končí. Kdy otisknete ten zbytek?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.08.2010 09:48,
Nová astra má jeden hlavní problém.. je zoufale těžká.
Z toho pramení všechny souvislosti, téměř s každým motorem pořádně nejede (kromě těch nejvýkonnějších) a má ve srovnání s konkurenty ve třídě šílené (reálné) spotřeby. Markantní je to zřejmě u benzínových motorů.... Takže zřejmě jen s CDTI.. Myslím že dnes je zbytečné jezdit s autem nižší střední třídy za 9l benzínu..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.08.2010 11:49, RE: Co je?
David V napisał:
Tak úvod docela ušel, ale pak článek nepochopitelně končí. Kdy otisknete ten zbytek?
Já tam žádné zážitky nečtu, mně to přijde jako okopčený propagační materiál, do kterého bylo zapracováno trochu všeobecně známé kritiky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.08.2010 13:47, Podoba
Nevím jestli je to schválně, ale designově je nová Astra zezadu a z boku jako dvojče Mazdy 3 model 2003 - 2009.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.08.2010 16:22, RE: Co je?
Koloss napisał:
Já tam žádné zážitky nečtu, mně to přijde jako okopčený propagační materiál, do kterého bylo zapracováno trochu všeobecně známé kritiky.
to měla být zřejmě jen krátká reklama...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.08.2010 07:51, RE: bez předmětu
auticky napisał:
Nová astra má jeden hlavní problém.. je zoufale těžká.
Z toho pramení všechny souvislosti, téměř s každým motorem pořádně nejede (kromě těch nejvýkonnějších) a má ve srovnání s konkurenty ve třídě šílené (reálné) spotřeby. Markantní je to zřejmě u benzínových motorů.... Takže zřejmě jen s CDTI.. Myslím že dnes je zbytečné jezdit s autem nižší střední třídy za 9l benzínu..
Minulý týden jsem měl půjčenou Astru s motorem 1.4T 140PS, výborná spotřeba (vč. klima 7,2 podle dotankování i PC 50% dálnice, 50% okrsky) příjemný a komfortní podvozek podvozek (17"), jak je v článku uvedeno tak tato motorizace není pro Opel stěžejní a rád bych abyste mi ukázali auto co má 180PS a jezdí v rukou novináře za 5 litrů. Nakonec jsem koupil atmo. 1.6 115PS a první dvě nádrže jsou podle dotankování cca 7,4. Hmotnost auta odráží jeho výbavu a rozměry, kde nic není tam nic neváží. Nová Astra byla jediné auto nižší střední kde jsem si dokázal nastavit sedadlo podle sebe, protože všude jinde jsem při svých 190cm narazil na krátkou dráhu posuvu sedadla u řidiče - cyběli mi tam tak dva zuby (Golf, Focus, Mazda3, Ceed). Nemyslím si že by spotřebou nějak vybočovala, všechna auta s EURO5 dnes mají krásnou spotřebu v TP a realita je úplně někde jinde (viz. nové fordí ecoboost). Doporučuji Ti vygooglit si informace o metodice měření spotřeby ať jsi v obraze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.08.2010 14:13, RE: bez předmětu
*autofans* napisał:
Minulý týden jsem měl půjčenou Astru s motorem 1.4T 140PS, výborná spotřeba (vč. klima 7,2 podle dotankování i PC 50% dálnice, 50% okrsky) příjemný a komfortní podvozek podvozek (17"), jak je v článku uvedeno tak tato motorizace není pro Opel stěžejní a rád bych abyste mi ukázali auto co má 180PS a jezdí v rukou novináře za 5 litrů. Nakonec jsem koupil atmo. 1.6 115PS a první dvě nádrže jsou podle dotankování cca 7,4. Hmotnost auta odráží jeho výbavu a rozměry, kde nic není tam nic neváží. Nová...
S tím fordím Ecoboostem to taky není tak žhavé. Na moje.auto.cz je zkušenost "normálního" uživatele, který se recenzema nedal odradit a koupil si Mondeo s Ecoboostem. Konstatoval, že ta spotřeba není vůbec tak špatná, naopak spíše dobrá vzhledem k parametrům a výkonům motoru. Viz http://moje.auto.cz/sir/boostik.html
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.