Cztwartek 04.11.2010 21:58,
Závada vstřik. čerpadla a EGR
Fakta: Mám Opel ASTRA G CARAVAN, r.v. 1998, 2.0 Di, 60kW. Cca při ujetých 185.000 km v roce 2009 na podzim se podělalo vstřikovací čerpadlo BOSH včetně řídící jednotky a po 1/4 roce váha vzduchu včetně ovladače EGR ventilu.
Můžu Vám říct, že jsem asi celý týdenm co bylo auto nepojízdné přemýšlel, jestli mám zacvakat 30.000,-Kč za repasované čerpadlo, nebo koupit za 30.000,- Kč jiného kombíka. Nakonec jsem zvolil první variantu a Opel zatím jezdí dodnes.
K té závadě vstřikovacího čerpadla chci ještě napsat, že tento díl se rozbije a ani to nezaregistrujete na jizdních vlastnostech. Mladá přijela úplně v pohodě na parkoviště u OD a když se vrátila s plným vozíkem, tak mi volá, že motor nechce naskočit. Na diagnostice v servisu ukazovalo chybu vada řídící jednotky vstřik. čerpadla. Nejhorší na tom bylo, že mi nikdo v servisu neřekl na 100%, že je zrovna celé čerpadlo kaput. Dali mi na výběr, že čerpadlo pošlou na stolici, kde zjistí závadu a v případě nabídnou repasi za zvýhodněnou cenu.
K závadě váhy vzduchu bych podotknul, že se dá sehnat nová za 4000,- Kč a dá se zjistit začátek problému, když máte únik oleje na pryžové hadici pod víčkem membrány. Dále ovladač váhy vzduchu a turba. Na vrakovišti je to otázka 1000,-Kč, nový kolem 4000,-Kč. Jediné co mám origoš je asi spojka a výfuk. Ale to už také čeká pomalu na výměnu.
reagować