0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaký turbodiesel pro Opel Astra G?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.10.2006 11:38, Astra G
2.0 DTI 16V 74 KW Rukez !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.10.2006 13:41, OPEL?? ABER NEIN!! :))
Pane Zdenku, doufám že jste z rady pana Vrzala pochopil to nejdůležitější: chcete-li DIESEL, tak se Oplu vyhýbejte velkým obloukem. A vůbec - zkuste uvažovat, zda by nebylo lepší na tuto značku a její nekvalitní vraky pro německé nezaměstnané a gastarbaitry zapomenout rovnou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.10.2006 14:34, RE: OPEL?? ABER NEIN!! :))
Fuhrer napisał:
Pane Zdenku, doufám že jste z rady pana Vrzala pochopil to nejdůležitější: chcete-li DIESEL, tak se Oplu vyhýbejte velkým obloukem. A vůbec - zkuste uvažovat, zda by nebylo lepší na tuto značku a její nekvalitní vraky pro německé nezaměstnané a gastarbaitry zapomenout rovnou.
Čím pak asi jezdí Fuhrer? Podle jeho smysluplnýho příspěvku bych si tipnul minimálně Bentley nebo Maybach...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.10.2006 15:44, RE: OPEL?? ABER NEIN!! :))
Fuhrer napisał:
Pane Zdenku, doufám že jste z rady pana Vrzala pochopil to nejdůležitější: chcete-li DIESEL, tak se Oplu vyhýbejte velkým obloukem. A vůbec - zkuste uvažovat, zda by nebylo lepší na tuto značku a její nekvalitní vraky pro německé nezaměstnané a gastarbaitry zapomenout rovnou.
jo chlapce ty nevis co rikas gckova astra je slusny auto takze nasedni do svyho favouse a vodfrc
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.10.2006 16:18, RE: OPEL?? ABER NEIN!! :))
A4 napisał:
Čím pak asi jezdí Fuhrer? Podle jeho smysluplnýho příspěvku bych si tipnul minimálně Bentley nebo Maybach...
Fuhrer samozrejme jazdi mercedesom :))

http://www.ilmodellismo-fe.com/iSell/catalog/images/4064-p-m.jpg
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.10.2006 18:12, RE: OPEL?? ABER NEIN!! :))
bubu napisał:
Fuhrer samozrejme jazdi mercedesom :))

http://www.ilmodellismo-fe.com/iSell/catalog/images/4064-p-m.jpg
lol
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.10.2006 22:11, RE: OPEL?? ABER NEIN!! :))
Fuhrer napisał:
Pane Zdenku, doufám že jste z rady pana Vrzala pochopil to nejdůležitější: chcete-li DIESEL, tak se Oplu vyhýbejte velkým obloukem. A vůbec - zkuste uvažovat, zda by nebylo lepší na tuto značku a její nekvalitní vraky pro německé nezaměstnané a gastarbaitry zapomenout rovnou.
Fuhrere, strč si šulina do kyseliny at dostaneš rozum, poněvadž seš úplnej debil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.11.2010 21:58, Závada vstřik. čerpadla a EGR
Fakta: Mám Opel ASTRA G CARAVAN, r.v. 1998, 2.0 Di, 60kW. Cca při ujetých 185.000 km v roce 2009 na podzim se podělalo vstřikovací čerpadlo BOSH včetně řídící jednotky a po 1/4 roce váha vzduchu včetně ovladače EGR ventilu.
Můžu Vám říct, že jsem asi celý týdenm co bylo auto nepojízdné přemýšlel, jestli mám zacvakat 30.000,-Kč za repasované čerpadlo, nebo koupit za 30.000,- Kč jiného kombíka. Nakonec jsem zvolil první variantu a Opel zatím jezdí dodnes.
K té závadě vstřikovacího čerpadla chci ještě napsat, že tento díl se rozbije a ani to nezaregistrujete na jizdních vlastnostech. Mladá přijela úplně v pohodě na parkoviště u OD a když se vrátila s plným vozíkem, tak mi volá, že motor nechce naskočit. Na diagnostice v servisu ukazovalo chybu vada řídící jednotky vstřik. čerpadla. Nejhorší na tom bylo, že mi nikdo v servisu neřekl na 100%, že je zrovna celé čerpadlo kaput. Dali mi na výběr, že čerpadlo pošlou na stolici, kde zjistí závadu a v případě nabídnou repasi za zvýhodněnou cenu.
K závadě váhy vzduchu bych podotknul, že se dá sehnat nová za 4000,- Kč a dá se zjistit začátek problému, když máte únik oleje na pryžové hadici pod víčkem membrány. Dále ovladač váhy vzduchu a turba. Na vrakovišti je to otázka 1000,-Kč, nový kolem 4000,-Kč. Jediné co mám origoš je asi spojka a výfuk. Ale to už také čeká pomalu na výměnu.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.