Antonín Kunst napisał:
V clanku uvedeny CarNext ma aut mimimum, vetsina jich aktualne konci tady http://www.partnerauto.cz/. Jaky je presne smluvni vztah mezi Leaseplanem a touto firmou netusim, ale fakt je takovy, ze kdyz nam koncil operativni leasing sluzebnich aut, tak se leaseplan stavel k moznosti, ze bychom si je odkoupili velmi neochotne a v zasade delali vse pro to, aby nam to rozmluvili. Oproti tomu panove z Partner Auto byly velmi ochotni, ale uz to bylo za plnou trzni cenu, ktera byla zcela srovnatelna s ja...
Co se ale tyka technickeho stavu vozu, tak bych se nebal. Je sice pravda, ze ridic ktery vi ze nebude mit sanci si auto za rozumnych podminek odkoupit, tak se k nemu chova jako ke spotrebnimu zbozi. Toto ale vic nez vyvazuje system pravidelnych servisnich prohlidek, na ktere jezdit musite at chcete nebo ne. V pripade oprav jsem jsem se taky nesetkal s tim, ze by leaseplan nejak sekrtaval servis, auto dostalo vse co ve znackovem servisu rekli, ze je potreba udelat. Stejne tak nebyl problem, ze by auto smrdelo, nebo neco podobneho. Leaseplan platil 2x rocne kompletni chemicke cisteni interieru a stejne tak po ukonceni leasingu auto napucovali, ze vypadalo jak nove. Problem je trosku nekde jinde. Vetsina aut na operativni leasing jsou Skodovky a Volkswageny s naftovymi motory, tyto pravidelne vyzaduji okolo 150-200tis. pomerne drahy servis a tak jsou vetsinou parametry leasingu nastaveny tak, aby auto najelo 40tis. rocne a po 4 letech se prodalo. Tj. firma s tim obvykle jezdi bez vyraznejsich poruch, ale dalsimu majiteli se muze celkem svizne vysypat turbo, vstriky, dvojhmotak...Aut s rozumnou benzinovou motorizaci je ve fleetech jako safranu a pokud se nahodou objevi, tak si je rychle rozeberou sprateleni bazarnici a do prodeje pro bezny lid se nedostanou.