0
powrót
 

diskuze k tématu: Ojetiny z operativního leasingu: jasný původ a kilometry

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2012 18:57, Jasný původ a kilometry
jsou sice krásné, ale auto po firmě, která dopředu ví, že auto jenom užívá a pak ho dá pryč, to je takřka zaručené "z cízího krev neteče"... asi bych něco takového nechtěl ani náhodou...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2012 19:46, RE: Jasný původ a kilometry
Michal napisał:
jsou sice krásné, ale auto po firmě, která dopředu ví, že auto jenom užívá a pak ho dá pryč, to je takřka zaručené "z cízího krev neteče"... asi bych něco takového nechtěl ani náhodou...
krásný PR článek.A já myslel že se tady objektivně radí potencielním kupcům aut.Zajímalo by mne,za kolik se takový článek dá na tipcars umístit.Koneckonců - kakždému vřele doporučuji aby se na autobazar leas planu zajel podívat,ta auta jsou opravdu "výstavní". Svou kvalitou naprosto odpovídají tomu,že ho dají nějakému zaměstnanci,který ví,že za dva roky ho vrátí a dostane nový auto.Opravdu většina z těch aut jsou v otřesném stavu-navíc firma je samozřejmě motivovaná tím,že čím má auto méně najeto,tím lépe se pak prodá,takže o nějaké extra poctivosti bych také nemluvil,když už od začátku provozu počítám s tím,že auto musí mít před prodejem málo najeto,dá se to krásně udělat...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2012 23:39, Skor to samé jako předváděčky
Pokud dáte zaměstnanci auto a nenapaříte mu i s klíčema odpovědnost za to auto, pak z něj máte za rok totální vrak. Většina firem se auta zbaví buď když uběhne záruka, což obvykle bývá po odjetí 100tis. málokdo dává záruku bez omezení kilometrů nebo když je ukončen leasing, protože pak by auto přecházelo pod firmu a ta by se o něj musela starat. Takže dokud běží leasing není potřeba nic jiného než zajistit průběžnou údržbu co stanoví výrobce, zbytek má na krku leasingovka a tudíž je možné auto strčit bez větší kontroly do užívání zaměstnancům. Výsledkem jsou obvykle vraky které žerou víc oleje než benzínu a při prodeji z nich skoro omdlíte, protože vevnitř to smrdí jak bordel 4 kategorie aby se překryl zápach kouře kterým je to auto většinou doslova nasáklé
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.02.2012 00:20, RE: Skor to samé jako předváděčky
Rover623 napisał:
Pokud dáte zaměstnanci auto a nenapaříte mu i s klíčema odpovědnost za to auto, pak z něj máte za rok totální vrak. Většina firem se auta zbaví buď když uběhne záruka, což obvykle bývá po odjetí 100tis. málokdo dává záruku bez omezení kilometrů nebo když je ukončen leasing, protože pak by auto přecházelo pod firmu a ta by se o něj musela starat. Takže dokud běží leasing není potřeba nic jiného než zajistit průběžnou údržbu co stanoví výrobce, zbytek má na krku leasingovka a tudíž je možné auto s...
V clanku uvedeny CarNext ma aut mimimum, vetsina jich aktualne konci tady http://www.partnerauto.cz/. Jaky je presne smluvni vztah mezi Leaseplanem a touto firmou netusim, ale fakt je takovy, ze kdyz nam koncil operativni leasing sluzebnich aut, tak se leaseplan stavel k moznosti, ze bychom si je odkoupili velmi neochotne a v zasade delali vse pro to, aby nam to rozmluvili. Oproti tomu panove z Partner Auto byly velmi ochotni, ale uz to bylo za plnou trzni cenu, ktera byla zcela srovnatelna s jakymkoi jinym bazarem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.02.2012 00:35, RE: Skor to samé jako předváděčky
Antonín Kunst napisał:
V clanku uvedeny CarNext ma aut mimimum, vetsina jich aktualne konci tady http://www.partnerauto.cz/. Jaky je presne smluvni vztah mezi Leaseplanem a touto firmou netusim, ale fakt je takovy, ze kdyz nam koncil operativni leasing sluzebnich aut, tak se leaseplan stavel k moznosti, ze bychom si je odkoupili velmi neochotne a v zasade delali vse pro to, aby nam to rozmluvili. Oproti tomu panove z Partner Auto byly velmi ochotni, ale uz to bylo za plnou trzni cenu, ktera byla zcela srovnatelna s ja...
Co se ale tyka technickeho stavu vozu, tak bych se nebal. Je sice pravda, ze ridic ktery vi ze nebude mit sanci si auto za rozumnych podminek odkoupit, tak se k nemu chova jako ke spotrebnimu zbozi. Toto ale vic nez vyvazuje system pravidelnych servisnich prohlidek, na ktere jezdit musite at chcete nebo ne. V pripade oprav jsem jsem se taky nesetkal s tim, ze by leaseplan nejak sekrtaval servis, auto dostalo vse co ve znackovem servisu rekli, ze je potreba udelat. Stejne tak nebyl problem, ze by auto smrdelo, nebo neco podobneho. Leaseplan platil 2x rocne kompletni chemicke cisteni interieru a stejne tak po ukonceni leasingu auto napucovali, ze vypadalo jak nove. Problem je trosku nekde jinde. Vetsina aut na operativni leasing jsou Skodovky a Volkswageny s naftovymi motory, tyto pravidelne vyzaduji okolo 150-200tis. pomerne drahy servis a tak jsou vetsinou parametry leasingu nastaveny tak, aby auto najelo 40tis. rocne a po 4 letech se prodalo. Tj. firma s tim obvykle jezdi bez vyraznejsich poruch, ale dalsimu majiteli se muze celkem svizne vysypat turbo, vstriky, dvojhmotak...Aut s rozumnou benzinovou motorizaci je ve fleetech jako safranu a pokud se nahodou objevi, tak si je rychle rozeberou sprateleni bazarnici a do prodeje pro bezny lid se nedostanou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.02.2012 14:16, Výborná cesta k levnému autu
Můj příbuzný od jedné ze zde uvedených LS občas auta kupuje a je spokojený, protože za ně dává i méně než polovinu tržní ceny. Oni chtějí, aby se rychle nabízených aut zbavovali a už vůbec nechtějí investovat do větších oprav a nemají své servisy ani mechaniky. Proto bývají po určitém smlouvání ochotni prodat nepojízdné auto s fatálnější závadou (třeba když se ojnice podívá z motoru ven) velice lacino a když je někdo šikovný a sežene si do něj stejný motor za rozumné peníze, tak ho to ve výsledku vyjde na polovic oproti srovnatelnému modelu. Což je u 3-4letého auta slušné (leckdy i novějšího, když ho závada vyřadí z provozu dříve). Co? No.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.02.2012 14:39, RE: Výborná cesta k levnému autu
Muroň napisał:
Můj příbuzný od jedné ze zde uvedených LS občas auta kupuje a je spokojený, protože za ně dává i méně než polovinu tržní ceny. Oni chtějí, aby se rychle nabízených aut zbavovali a už vůbec nechtějí investovat do větších oprav a nemají své servisy ani mechaniky. Proto bývají po určitém smlouvání ochotni prodat nepojízdné auto s fatálnější závadou (třeba když se ojnice podívá z motoru ven) velice lacino a když je někdo šikovný a sežene si do něj stejný motor za rozumné peníze, tak ho to ve výsledk...
To je videt jak se s takovymi auty ve firmach jezdi, kdo s tim jezdi, proste az na krev...Podle toho ty auta vypadaji...Treba FFII kombi po 4 letech od Vodaf*** je dost bida, pocitac ukazuje prum . spotrebu 14 l/100, proste nebrat!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.02.2012 16:53, RE: Výborná cesta k levnému autu
gottak napisał:
To je videt jak se s takovymi auty ve firmach jezdi, kdo s tim jezdi, proste az na krev...Podle toho ty auta vypadaji...Treba FFII kombi po 4 letech od Vodaf*** je dost bida, pocitac ukazuje prum . spotrebu 14 l/100, proste nebrat!!
No jistě, zakoupit auto z LS po skončení OL a libovat si, že mám nájezd a servis v servisce od odborníků z autorizovaných servisů a tudíž ve výborném stavu, je naivní. Ale tak za 2 roky plánuju obnovit vozový park a budu se rozhodovat mezi a) zakoupením nového auta nižší střední třídy fkombajnu/menší nedodávkoidní MPV, b) čekáním na terno z LS, kdy požádám příbuzného, až u nich v nabídce objeví něco, co je jim nevyplatí v autorizovaném servisu opravovat, ať mi to zablokuje.
Kdybych to auto sháněl teď, tak tříletá OII combi 1,9TDI PD rozhodně není můj sen, ale když je k mání pod 100tis. s tím, že oprava se dá pořídít za 20-30tis. - no nekup to, když je to tak levný.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.02.2012 21:54, ..."a skutečnost, že vozidlo je převážně po prvním majiteli"
tzn. že je v techničáku napsaný jediný majitel např. Business Leas nebo nějaké s.r.o.? V bývalé firmě se v oktávkách pravidelně střídalo cca 3-5 mlaďochů každý týden. Že ty auta dostávaly kapky a po jízdě na dálnici se nevychlazovalo turbo bylo běžné. Ostatně málokdo věděl, že se turbo má chladit. Občas odešlo v 70 tkm. Ale většinou vydržely až do cca 130 tkm, kdy po 3 letech končil leasing. <br>
<br>
Když jsem kupoval auto, tak v jednom menším bazaru měli vůz od leasingovky. V kolonce stav/havarováno byla uvedená blíže nespecifikovaná oprava. Ale o co přesně tam už nebylo, bazarník to taky nevěděl. V servisce o tom taky nic nebylo, tam se píšou akorát datumy výměny olejů a filtrů. Každopádně i firemní řidiči občas bourají a tyhle auta pak taky končí někde v bazarech.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.02.2012 19:52, Stav Aut
Vsichni tady nadavate na stav a opotrebovanost aut na leaseplan ci jiny operativni leasing. Pracoval jsem ve 2 farmaceutickych firmach, v prvni Astra 2007 CDTI, najeto mezi 30 - 140 tis, vsechny bych si koupil, protoze byli jezdeny rekneme normalnim stylem a do posledniho kilometru vse original Opel. V dalsi firme jsme meli golfy 5 1.6 benzin, najeto vsechny okolo 120 tis, kdyz bylo bourano tak velmi kvalitne original VW opraveno, vetsina aut jen drobne skrabance a klasicke opotrebeni. Ja dostal golfa ve 120 tis na km a byl v krasnem stavu, zakaz koureni v aute. Samozrejmne chapu, ze nekdo totalne nici sluzebaky, ale tak vse se da poznat snad v bazaru ne? Na druhou stranu auta maji servis vzdy hodne kvalitni a ted co jsem ve treti reklamni firme tak tam mame Fabie a Ibizy cca najeto okolo 40 tis, 2 roky stare a tez se k tomu chova kazdy chova slusne a servisy original. Ani v jeden firme bych nemel problem si tam koupit jakekoli auto. A ze je vymlacene a chrasti snad poznam pri zkusebni jizde ne?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 05.02.2012 12:06, RE: Stav Aut
mufik.martin napisał:
Vsichni tady nadavate na stav a opotrebovanost aut na leaseplan ci jiny operativni leasing. Pracoval jsem ve 2 farmaceutickych firmach, v prvni Astra 2007 CDTI, najeto mezi 30 - 140 tis, vsechny bych si koupil, protoze byli jezdeny rekneme normalnim stylem a do posledniho kilometru vse original Opel. V dalsi firme jsme meli golfy 5 1.6 benzin, najeto vsechny okolo 120 tis, kdyz bylo bourano tak velmi kvalitne original VW opraveno, vetsina aut jen drobne skrabance a klasicke opotrebeni. Ja dostal...
Souhlas, taky bych si koupil firemni auto. Servis orig. měl jsem Telec** žlutou Felicii. Ted mám firemni Fabii, červenou
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.