Pavel napisał:
Kupujte ojetiny a cpěte do ní pomalu polehoučku penízky, nikdy nekončící příběh. Já měl čtyři roky starou ojetinu VW a za rok do ní nacpal co do nového vozu. Teď, zaplať pánbůh, sedím ve funglovce a vím, že když se k tomu autu budu chovat slušně, vydrží s přehledem deset let, tak proč vlastně ojetinu? A věřte, že příjem 100tyček měsíčně není vůbec potřeba.
Tak jsi s tim VW mel asi velkou smulu, my zase do rodiny koupili 6 let stare toledo, ted je mu 9 let a zavada byla pouze vyrezle svetlomery, unavena zadny pera, a vymlacene dosedy. A byl problem s elektrikou, kde puvodni majitel vylil nejakou kyselinu. Naklady na vsechny opravy, mylsim opravy, ne pneu a oleje. Takze opravy za 3 royk 2O tis, to je mylsim prijatelna cena, a to vse se odehralo v prnim roce provozu a dalsi 2 roky uz nastesti zatim bez problemu. Jsem rad, ze mate nove a jste spokojeny, ale kdyz na nej nekdo nema je to spatny. Napriklad ja studuju, ziju pouze s matkou, baickou a bratrem a matka pracuje ve zdravotnictvi (neni doktorka) takze plat neni vysoky a auto potrebujeme. Jinak poznamka: jen do toho pomalu cpete prachy, date do toho vis nez ja dal za cele nove auto je hloupost. Pokud budu vychazet treba z ceny noveho Mondea TDCI, stalo cca 900 tis jako nove v plne vybave, 3 roky stare stoji okolo 300 tis, takze ztrata cen y600 tis na 3 roky, mylsiste si, ze pokud koupim 3 roky stare monedo, treba i se 200 tis km, ze do servisu dam 600 tis? Pochybuji, brzdy, oleje a tak budeme delat oba dva na tom aute, a obcasna zavada nebude nidky tak draha. I kdyz by odesli vstriky s cerpadlem tak je to max 40 tis, takze by porad zbyvalo 560 tis. Samozrejmne treab u octavie je to jine, tu koupite za 500 tis, a jeste za nekolik let ji prodate za 300 protoze si vyborne drzi cenu. Ale it ak mate po 3 letech z octavie 200 tis na opravy, takze do auta nidky v orpavach nedate tolik, co stoji cele nove auto