0
powrót
 

diskuze k tématu: Ojetiny jsou nejvýznamnější část automobilového trhu

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 11:42, Proč?
A je to někomu divný? Za jak dlouho lze našetřit na průměrný nový vůz střední třídy z českého průměrného platu? Není lepší si ten luxus dopřát za 1/3 cenu i když určitým rizikem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 20:55, RE: Proč?
David V napisał:
A je to někomu divný? Za jak dlouho lze našetřit na průměrný nový vůz střední třídy z českého průměrného platu? Není lepší si ten luxus dopřát za 1/3 cenu i když určitým rizikem.
Naprosto s Tebou souhlasím. Jak se někdo může divit, že většina lidí dá přednost ojetině. Autor asi žije někde jinde. Koupi nového auta chápu u firem, kde je možné dát tuto investici do nákladů. Jinak to považuju za vyhozené peníze. Až budu vydělávat 100.000,- čistého měsíčně, tak mi to vadit nebude. Ale to bude ještě nějaký čas trvat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 21:08, RE: Proč?
Luboš napisał:
Naprosto s Tebou souhlasím. Jak se někdo může divit, že většina lidí dá přednost ojetině. Autor asi žije někde jinde. Koupi nového auta chápu u firem, kde je možné dát tuto investici do nákladů. Jinak to považuju za vyhozené peníze. Až budu vydělávat 100.000,- čistého měsíčně, tak mi to vadit nebude. Ale to bude ještě nějaký čas trvat.
Kupujte ojetiny a cpěte do ní pomalu polehoučku penízky, nikdy nekončící příběh. Já měl čtyři roky starou ojetinu VW a za rok do ní nacpal co do nového vozu. Teď, zaplať pánbůh, sedím ve funglovce a vím, že když se k tomu autu budu chovat slušně, vydrží s přehledem deset let, tak proč vlastně ojetinu? A věřte, že příjem 100tyček měsíčně není vůbec potřeba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 21:54, RE: Proč?
Pavel napisał:
Kupujte ojetiny a cpěte do ní pomalu polehoučku penízky, nikdy nekončící příběh. Já měl čtyři roky starou ojetinu VW a za rok do ní nacpal co do nového vozu. Teď, zaplať pánbůh, sedím ve funglovce a vím, že když se k tomu autu budu chovat slušně, vydrží s přehledem deset let, tak proč vlastně ojetinu? A věřte, že příjem 100tyček měsíčně není vůbec potřeba.
Tos měl asi dost velkou smůlu. Já s ojetinami žádný závažný problém nemám. Kupoval jsem 5 let starou ojetinu za cca 150.000,-. Jezdím s ní přes tři roky a investoval jsem do ní na údržbě a opravách celkem zhruba 20.000,-. Původní cena byla cca 470.000,-. Na tuhle částku se určitě nikdy nedostanu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.03.2007 07:19,
Dobrý den,
mám podobnou zkušenost, odjakživa kupuji zásadně ojeté vozy ve stáří do 3 let a ještě se mi za ta léta nestalo, abych měl nějaký poruchový kus. Vůz si pokaždé nechám dovézt přes spolehlivého člověka ze Švýcarska, kde se lidé chovají k autům slušně, dopřávají jim poctivý servis a nepřetáčejí najeté kilometry, navíc zde u aut co do výbavy nenaleznete to, čemu se u nás říká holý základ. Moje poslední koupě ojetiny ze Švýcarska je Subaru Forester z 12/ 2003, 1. majitel, najeto poctivých 87.000 km a v servisní knížce od dealera Subaru v Curychu je každých 10.000 km poctivá prohlídka a výměna oleje + toho, co bylo zapotřebí. Cena byla 290.000 Kč. Na nový vůz nemám, a i kdybych měl, tak mi těch peněz přijde hodně líto, takovou pálku bych za toto auto nikdy nedal (stojí cca 650.000 Kč). Na rovinu přiznávám, že jsem velký fanda aut, ale na druhou stranu si vždy říkám, že auto je (bohužel) spotřební věc. Předtím jsem měl z CH dovezenou Toyotu Avensis 1.8 VVTi, taktéž ojetý vůz z roku 2002 a byl jsem opět maximálně spokojený. Důležité je poctivě vybírat a mít spolehlivé kontakty. Zdravím všechny a přeji mnoho spokojených a bezpečných kilometrů !!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.03.2007 08:38, RE: bez předmětu
Milan napisał:
Dobrý den,
mám podobnou zkušenost, odjakživa kupuji zásadně ojeté vozy ve stáří do 3 let a ještě se mi za ta léta nestalo, abych měl nějaký poruchový kus. Vůz si pokaždé nechám dovézt přes spolehlivého člověka ze Švýcarska, kde se lidé chovají k autům slušně, dopřávají jim poctivý servis a nepřetáčejí najeté kilometry, navíc zde u aut co do výbavy nenaleznete to, čemu se u nás říká holý základ. Moje poslední koupě ojetiny ze Švýcarska je Subaru Forester z 12/ 2003, 1. majitel, najeto poctivých 8...
Gratuluji,k tomu spolehlivému člověku.Taky někoho na internetu hledám - neposlal by jste mi kontakt ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.03.2007 09:38, RE: Proč?
Pavel napisał:
Kupujte ojetiny a cpěte do ní pomalu polehoučku penízky, nikdy nekončící příběh. Já měl čtyři roky starou ojetinu VW a za rok do ní nacpal co do nového vozu. Teď, zaplať pánbůh, sedím ve funglovce a vím, že když se k tomu autu budu chovat slušně, vydrží s přehledem deset let, tak proč vlastně ojetinu? A věřte, že příjem 100tyček měsíčně není vůbec potřeba.
Podle toho bych řekl, že autům moc nerozumíš. Na autu, jehož servisní potřeba dosáhne částky vozu nového, takto vlastnost musí být vidět. Nevím, co vozu mohlo být, ale vypadá to na výměnu motoru s převodovkou za zcela nové, aby ses vyšplhal na tak strašnou cenu. Mimochodem, Tvoje auto může být za 4 roky tou stejnou ojetinou, na kterou tady pliveš. A co se týká příjmu, auto je spotřební věc a tudíž by se mělo platit v hotovosti a ne auto splácet ještě v době, kdy už je zhuntovaný a tu cenu nemá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.03.2007 10:34, RE: Proč?
Pavel napisał:
Kupujte ojetiny a cpěte do ní pomalu polehoučku penízky, nikdy nekončící příběh. Já měl čtyři roky starou ojetinu VW a za rok do ní nacpal co do nového vozu. Teď, zaplať pánbůh, sedím ve funglovce a vím, že když se k tomu autu budu chovat slušně, vydrží s přehledem deset let, tak proč vlastně ojetinu? A věřte, že příjem 100tyček měsíčně není vůbec potřeba.
Tak jsi s tim VW mel asi velkou smulu, my zase do rodiny koupili 6 let stare toledo, ted je mu 9 let a zavada byla pouze vyrezle svetlomery, unavena zadny pera, a vymlacene dosedy. A byl problem s elektrikou, kde puvodni majitel vylil nejakou kyselinu. Naklady na vsechny opravy, mylsim opravy, ne pneu a oleje. Takze opravy za 3 royk 2O tis, to je mylsim prijatelna cena, a to vse se odehralo v prnim roce provozu a dalsi 2 roky uz nastesti zatim bez problemu. Jsem rad, ze mate nove a jste spokojeny, ale kdyz na nej nekdo nema je to spatny. Napriklad ja studuju, ziju pouze s matkou, baickou a bratrem a matka pracuje ve zdravotnictvi (neni doktorka) takze plat neni vysoky a auto potrebujeme. Jinak poznamka: jen do toho pomalu cpete prachy, date do toho vis nez ja dal za cele nove auto je hloupost. Pokud budu vychazet treba z ceny noveho Mondea TDCI, stalo cca 900 tis jako nove v plne vybave, 3 roky stare stoji okolo 300 tis, takze ztrata cen y600 tis na 3 roky, mylsiste si, ze pokud koupim 3 roky stare monedo, treba i se 200 tis km, ze do servisu dam 600 tis? Pochybuji, brzdy, oleje a tak budeme delat oba dva na tom aute, a obcasna zavada nebude nidky tak draha. I kdyz by odesli vstriky s cerpadlem tak je to max 40 tis, takze by porad zbyvalo 560 tis. Samozrejmne treab u octavie je to jine, tu koupite za 500 tis, a jeste za nekolik let ji prodate za 300 protoze si vyborne drzi cenu. Ale it ak mate po 3 letech z octavie 200 tis na opravy, takze do auta nidky v orpavach nedate tolik, co stoji cele nove auto
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.03.2007 10:37, RE: Proč?
David V napisał:
Podle toho bych řekl, že autům moc nerozumíš. Na autu, jehož servisní potřeba dosáhne částky vozu nového, takto vlastnost musí být vidět. Nevím, co vozu mohlo být, ale vypadá to na výměnu motoru s převodovkou za zcela nové, aby ses vyšplhal na tak strašnou cenu. Mimochodem, Tvoje auto může být za 4 roky tou stejnou ojetinou, na kterou tady pliveš. A co se týká příjmu, auto je spotřební věc a tudíž by se mělo platit v hotovosti a ne auto splácet ještě v době, kdy už je zhuntovaný a tu cenu nemá.
Souhlasim s DAvidem, co jsem mel na VW za orpavy, ze z 4 roky stareho VW jsem se dostal opravami an cenu uplne noveho vozu? Samozrejmne toho sameho vozu pochopitelne. Ne ze jste koupil Touareg a dal 2OO do servisu a ted si rikate, ze za 200 jste mohl mit novou fabii junior
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.03.2007 14:13, RE: Proč?
Pavel napisał:
Kupujte ojetiny a cpěte do ní pomalu polehoučku penízky, nikdy nekončící příběh. Já měl čtyři roky starou ojetinu VW a za rok do ní nacpal co do nového vozu. Teď, zaplať pánbůh, sedím ve funglovce a vím, že když se k tomu autu budu chovat slušně, vydrží s přehledem deset let, tak proč vlastně ojetinu? A věřte, že příjem 100tyček měsíčně není vůbec potřeba.
Proč ne ojetinu, pokud je bezvadná. Já kupuji auta ve stáří do jednoho roku a tudíž mi nevadí auto během 2-3let vyměnit. Například nyní jsem se zbláznil do jiného segmentu vozů a současné auto staré 3 roky s 33tis km v zimě nejeté prodávám. Závidím budoucímu kupujícímu jeho kup, protože proti prodejní ceně nového vozu ušetří téměř 300 tis a má téměř funglovku s veškrými doklady a dokumenty od prodeje (kupoval jsem ho půlroční) až do současné doby. A ani já tolik neprodělám. Nejvíce ztratil první majitel - téměř 250 tis..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.03.2007 15:28, RE: bez předmětu
Milan napisał:
Dobrý den,
mám podobnou zkušenost, odjakživa kupuji zásadně ojeté vozy ve stáří do 3 let a ještě se mi za ta léta nestalo, abych měl nějaký poruchový kus. Vůz si pokaždé nechám dovézt přes spolehlivého člověka ze Švýcarska, kde se lidé chovají k autům slušně, dopřávají jim poctivý servis a nepřetáčejí najeté kilometry, navíc zde u aut co do výbavy nenaleznete to, čemu se u nás říká holý základ. Moje poslední koupě ojetiny ze Švýcarska je Subaru Forester z 12/ 2003, 1. majitel, najeto poctivých 8...
Dobrý den,
uvažuji o koupi prvního automobilu. Za nové je mi líto utrácet, zvláště když hodnota automobilu klesne za prvních 25 měsíců o cca. 40 procent. Můžete mi prosím zaslat kontakt na solidního zprostředkovatele/firmu dovážející automobily ze Švýcarska?
Email: forSebastian2004@yahoo.com.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.03.2007 23:08, RE: bez předmětu
Sebastian napisał:
Dobrý den,
uvažuji o koupi prvního automobilu. Za nové je mi líto utrácet, zvláště když hodnota automobilu klesne za prvních 25 měsíců o cca. 40 procent. Můžete mi prosím zaslat kontakt na solidního zprostředkovatele/firmu dovážející automobily ze Švýcarska?
Email: forSebastian2004@yahoo.com.
Vyser se na starý kurvy. Pokud máš na nový, tak ani neváhej, za předpokladu, že to pojezdíš takových alespon 6 let.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.