David V napisał:
...minimálně to, že v článku nebyl opět papouškován ten nesmysl, že letní pneumatika pod 7°C ztrácí své vlastnosti (včera na i-densu byl článek, že má letní pneu pod 7°C 2x delší brzdnou dráhu, což je vyložená lež). Podle opravdu nezávislých výzkumů platí, že zimní pneu má výrazněji lepší vlastnosti pouze na sněhu. Na suchu i mokru je na tom letní víceméně lépe, a když za těchto podmínek zaostává, tak jsou ty rozdíly v jednotlivých procentech.Čili já přezouvám, až jedu v listopadu někam dál, kde by hrozilo napadení sněhu nebo náledí, ale pokud se motám kolem Brna, tak jezdím na letních, dokud to jde. Jeden rok bylo teplo, a tak jsem přezouval až 5.12. Nicméně dlužno dodat, že to přehazuju sám v garáži, takže si můžu dovolit operativně vyčkávat.
JJ. přesně, letní je v podstatě lepší ve všem - sám jsem si zkusil, jen na sněhu to už z podstaty věci nejde.. Ale taky to dělám jako ty, ikdyž letos se mi sešly výměny olejů na dvou mojich autech právě teď, tak jsem to už nechal přehodit.