0
powrót
 

diskuze k tématu: O motorech typu Common Rail

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.01.2006 07:42, Poradte - koupit dci nebo dti?
Dobry den!
Prosim o radu - budu ted kupovat maloobjemovy diesel. Urcite chci primovstrikovy. A vaham mezi Corsou/Astrou 1.7 DTI nebo Clio/Thalia 1.5 dCi. Kterou z variant zvolit? S Renaulty mam vybornou zkusenost (mel jsem 1.9 dTi) a nedam na ne dopustit. Ale trochu se bojim prave toho common railu ... vazne bych to nerad ucpal mistni naftou ... trpi na to i tento 1.5 litrovy motor? Pokud je to spatne, tak bych asi volil DTI od Opelu ...
Poradte pokud znate i nejaky bezpecny zpusob, jak zabranit common-railum v ucpavani - slysel jsem, ze je dobre pridavat treba 2taktni olej do nafty - ze se to spravne promaze a neni pak problem - ale je to informace typu "Jedna pani povidala"
Predem diky!

Tajtrdlik :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.01.2006 13:37, RE: Poradte - koupit dci nebo dti?
Tajtrdlik napisał:
Dobry den!
Prosim o radu - budu ted kupovat maloobjemovy diesel. Urcite chci primovstrikovy. A vaham mezi Corsou/Astrou 1.7 DTI nebo Clio/Thalia 1.5 dCi. Kterou z variant zvolit? S Renaulty mam vybornou zkusenost (mel jsem 1.9 dTi) a nedam na ne dopustit. Ale trochu se bojim prave toho common railu ... vazne bych to nerad ucpal mistni naftou ... trpi na to i tento 1.5 litrovy motor? Pokud je to spatne, tak bych asi volil DTI od Opelu ...
Poradte pokud znate i nejaky bezpecny zpusob, jak zabranit...
Tak motoru DTI od Opel se vyhnout širokým obloukem, měl jsem astru 1.7DTI 55KW.Spotřeba je super i při vyšších rychlostech 5l nafty,jízdní vlastnosti také slušné(tvrdý podvozek,sedí dobře) ale po té co mi odešel ventil na palivovém čerpadlu a za dva měsíce po tom se mi potkaly ventily,bych motor 1.7DTI od Isuzu už fakt nechtěl!Nebrat!!!!!!!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.01.2006 15:10, Nekončící vývoj
Tak mám takový pocit, že zatímco VW upouští od systému Pumpe-Duse, tak 4. generace systému CR se mu zase trošičku podobá.
Výhody obou systémů ale zůstanou zachovány (vysoký tlak, větší počet vstřiků...).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.01.2006 17:08, RE: Poradte - koupit dci nebo dti?
Tajtrdlik napisał:
Dobry den!
Prosim o radu - budu ted kupovat maloobjemovy diesel. Urcite chci primovstrikovy. A vaham mezi Corsou/Astrou 1.7 DTI nebo Clio/Thalia 1.5 dCi. Kterou z variant zvolit? S Renaulty mam vybornou zkusenost (mel jsem 1.9 dTi) a nedam na ne dopustit. Ale trochu se bojim prave toho common railu ... vazne bych to nerad ucpal mistni naftou ... trpi na to i tento 1.5 litrovy motor? Pokud je to spatne, tak bych asi volil DTI od Opelu ...
Poradte pokud znate i nejaky bezpecny zpusob, jak zabranit...
já bych volil dCi , je modernější, nehledě na to, že oplácké diesely 90. let stály za nic. Do opláckého bych nešel ani za boha
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.01.2006 17:49, DTI od Opelu
Informace typu v 90 letech mel opel statne nafty je dosti zastarala informace. Stary motor 1,7 TD byl nepovedeny motor, avsadk potom isuzu udelal pro opel 1,7 TDS a ten uz byl pomerne povedeny ( byl v promeru na svou dobu ) ale moderni motory od roku 1999 1,7 a 2,0 DTI jsou velice kvalitni, usporne, vykonne a spolehlive. Takze spise zalezi jake auto se vam libi vice, astra je vetsi nez clio. Zalezi na tom kolik libi bude v aute jezdit, osobne bych volil astru 1,7 DTI nebo i 2,0, ale to je drazsi povinne ruceni. Mel jsem moznost jezdit a astrou 1,7 DTI kombi, mala najeto pres 170 tis a motor slapal jako hodiny a v servisu byl akorat na pravidelnych servisnich prohlidkach. Samozrejmne zalezi na stavu auta ale to plati u kazdeho auta a motoru. Ale jinak motory DTI mohu vrele doporucit, vrakoviste i druhovyroba je v pohode. Jak je to s cenami na DCI nevim ale budou asi trosku drazsi a servis asi trosku mene dostupny. Ale to neznamena ze DCI je statny motor, urcite je taky skvely ale nemel jsem moznost nidky vyzkouset.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.01.2006 18:05, Tak ted si vybrat ... :)
Diky za zkusenosti! Popravde jste me prekvapili a mam pocit, ze je asi vazne jedno, co vyberu. Po mych velmi dobrych zkusenostech s motorem dTi v Meganu je mi dTi od Opelu asi blizsi. Ale zase dCi je skutecne moderni ... mno, nejspis se rozhodnu skutecne spis dle designu vozu - a to Clio od 2001 se mi libi trochu vic nez Corsa ...
Jeste jednou diky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.01.2006 11:33, RE: Poradte - koupit dci nebo dti?
Tajtrdlik napisał:
Dobry den!
Prosim o radu - budu ted kupovat maloobjemovy diesel. Urcite chci primovstrikovy. A vaham mezi Corsou/Astrou 1.7 DTI nebo Clio/Thalia 1.5 dCi. Kterou z variant zvolit? S Renaulty mam vybornou zkusenost (mel jsem 1.9 dTi) a nedam na ne dopustit. Ale trochu se bojim prave toho common railu ... vazne bych to nerad ucpal mistni naftou ... trpi na to i tento 1.5 litrovy motor? Pokud je to spatne, tak bych asi volil DTI od Opelu ...
Poradte pokud znate i nejaky bezpecny zpusob, jak zabranit...
ja jazdim na Clio dci a zerie to asi 4,3litra priemer. Je to chulostive na kvalitu nafty, na mojom bolo menene cerpadlo i vstreky - ale vraj po vymene uz to take citlive nie je. inak moje DCi nastartovalo v pondelok i pri -28°C...
A este dodatok - 1,7DTi, ani 2,0DTi montovane v Oploch nie je Common Rail!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.01.2006 13:56, RE: Poradte - koupit dci nebo dti?
anonym napisał:
ja jazdim na Clio dci a zerie to asi 4,3litra priemer. Je to chulostive na kvalitu nafty, na mojom bolo menene cerpadlo i vstreky - ale vraj po vymene uz to take citlive nie je. inak moje DCi nastartovalo v pondelok i pri -28°C...
A este dodatok - 1,7DTi, ani 2,0DTi montovane v Oploch nie je Common Rail!
To vim, ze to neni common rail. Prave proto vaham mezi DTI a dCi - dCi je modernejsi a uspornejsi, ale zase choulostive. Kdezto DTI je osvedcene a na kvalitu nafty moc netrpi, ale zase zere trosku vic.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.01.2006 20:21,

Mam Peugeot 206 1,4HDI.Ked sa motor zahreje zhasina pri volnobehu.Pocitac hlasi ANTIPOLUTION FAULT.Pri prvej diagnostike ukazoval vysoky tlak na rampe a asi vadny vstrekovac.Vstrekovac som vymenil )15000 sk) a je to to iste.Pri druhej diagnostike ukazuje nizky tlak a ze vraj asi dalsie tri vstrekovace.Auto ide uplne normalne,nedymi,netrha,startuje )-26 stupnov).Nema niekto podobny problem s tymto "bezproblemovym motorom"¨?Poradte,prosim aj redakciu,lebo v servise nevedia,ze sa stym este nestretli a najradsej by vymenili asi vsetko.DAKUJEM
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.01.2006 10:24, RE: Poradte - koupit dci nebo dti?
Tajtrdlik napisał:
To vim, ze to neni common rail. Prave proto vaham mezi DTI a dCi - dCi je modernejsi a uspornejsi, ale zase choulostive. Kdezto DTI je osvedcene a na kvalitu nafty moc netrpi, ale zase zere trosku vic.
je velky rozdiel medzi DTi od Isuzu (1,7) a DTi od Opla (2,0 a vyssie) Isuzu sme mali v sluzobnych Astrach a je to velmi dobry motor, len sa on treba starat. Slaby vykon, ale dobra spotreba - v Astre sluzobnej, bezne do 5,0l. DTi od Opla ma subjektivne rovnaky vykon v nizsich otackach ako Isuzu, ale spotreba neklesa pod 6,5l...
Ja by som radsej volil DCi, ktore ma za sebou uz vymenu vstrekov. Okrem toho, ak by doslo k najhorsiemu, teraz je uz moznost repasacie vstrekov, co predtym nebolo, preto boli opravy katastroficky drahe...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.01.2006 20:10, Chyba v generacích
V max. tlaku jednotl. generacích máte chybu (alespoň co se týče systémuů BOSCH)
první gen. měla max. 1400bar
druhá gen. měla max. 1600bar
třetí generace je neustále ve vývoji, zatím je max. tlak 1800bar
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.02.2006 15:21, RE: Poradte - koupit dci nebo dti?
Tajtrdlik napisał:
Dobry den!
Prosim o radu - budu ted kupovat maloobjemovy diesel. Urcite chci primovstrikovy. A vaham mezi Corsou/Astrou 1.7 DTI nebo Clio/Thalia 1.5 dCi. Kterou z variant zvolit? S Renaulty mam vybornou zkusenost (mel jsem 1.9 dTi) a nedam na ne dopustit. Ale trochu se bojim prave toho common railu ... vazne bych to nerad ucpal mistni naftou ... trpi na to i tento 1.5 litrovy motor? Pokud je to spatne, tak bych asi volil DTI od Opelu ...
Poradte pokud znate i nejaky bezpecny zpusob, jak zabranit...
Ahoj do nafty olej jen u atmosferických motorů ! Mám HDi od Peugeotu na motoru je cca 250.000 km a nemám žádný problém.Tankuji jen u značkových benzinek a přidávám před tankováním aditivum do palivového systému na pročištění a promazání čerpadla a trysek.Jednou za rok kompletně vyčistím palivový systém čistícím aditivem pro Common rail. P.S. Motor 1.5 DCi od Renaultu bych nechtěl ,znám moře případů kde odešlo turbo a vstřiky.Jeden vstřik cca 10.000 - 15.000,-Kč ( jsou čtyři ). A opel podle mě naměl naftu nikdy dobrou. Pokud diesel tak Peugeot,Citroen,VW,Mercedes. Raději dám o dva tisíce za rok více na pojištěním ale nemám žádný problém.Znám lidi co mají na HDi najeto 800.000 km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 09.02.2006 22:31, RE: Poradte - koupit dci nebo dti?
Zbyňa napisał:
Ahoj do nafty olej jen u atmosferických motorů ! Mám HDi od Peugeotu na motoru je cca 250.000 km a nemám žádný problém.Tankuji jen u značkových benzinek a přidávám před tankováním aditivum do palivového systému na pročištění a promazání čerpadla a trysek.Jednou za rok kompletně vyčistím palivový systém čistícím aditivem pro Common rail. P.S. Motor 1.5 DCi od Renaultu bych nechtěl ,znám moře případů kde odešlo turbo a vstřiky.Jeden vstřik cca 10.000 - 15.000,-Kč ( jsou čtyři ). A opel podle mě n...
Chtěl bych se zeptat kvůli jakým důvodům přidávat pouze do atmosférických d. olej do nafty.Někteří naopak zastávají názor, že pro moderní diesely s common rail systémem je olej např. typu M6A velmi prospěšný. Myslím tím pro mazivost. Děkuji za odpověď
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.02.2006 00:36, RE: Poradte - koupit dci nebo dti?
anonym napisał:
Chtěl bych se zeptat kvůli jakým důvodům přidávat pouze do atmosférických d. olej do nafty.Někteří naopak zastávají názor, že pro moderní diesely s common rail systémem je olej např. typu M6A velmi prospěšný. Myslím tím pro mazivost. Děkuji za odpověď
olej jen do komůrkových dieslů, tam zas tak nevadí
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.11.2007 18:47, CDI u Mercedesa
považuji za nutné, sdělit své zkušenosti. I když se o vstřikovacích elementech a tryskách pro CDI píše jako o prvcích s velmi omezenou životností, můj 270CDI z r. 2000 dosáhl nedávno s původní sadou trysek atd. 190 tkm. Při technické kontrole a měření emisí bylo zjištěno, že tento motor má pouze 23% přípustných emisí, čili odpovídá právě zajetému novému motoru.
Nevěřte sýčkům, CDI je při slušné jízdě zrovna tak spolehlivý systém, jako býval TDI!
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.