Giorgio napisał:
Tak třeba Fiat Grande Punto a další jeho současní konkurentni mají na délku přes 4 metry, což je víc, než měl trojkový golf. Škatulkování těchto vozů mezi malá auta už podlě mě dost zavádí. A auta jejich předchůdců, která se pořád vyrábí, jako Fiat Punto Classic, se už (i když při akcích) za těch 200 tisíc koupit dají. A vedle nich je tu třeba Dacia Logan, která už taky něco odveze. Zvýšit bezpečnost felicie by se škodovce asi dost prodražilo, to auto je prostě staré a jejím opětovným zavedením ...
al eje to skoda, protoze me prijde, ze i pokud automobilka nabizi stary model, jako treba octavia,astra atd, tak ta cena neni zas az o tolik levnejsi proti novmeu modelu. U stareho mdoelu treba astry bych cekal cenu mnohme nizsi, stejne jako stara octavia Tour. Spouste lidme by stacilo mit nvoe auto, anle nejake stare, jako treba takova stara 406 peugeot, se vyrabi dodnes, minuly rok jsem dokonce cetl, ze konecne prodelala facelift na ten, ktery evropa mela v roce 1999, auto se vyrabi v nejake rozvojove zemi a je tam urcen i jeho odbyt, zajimala by me cena takoveho vozu, urcite nebude tak vysoka. Stejne jako VW tne uplne stary model se take vyrabel jeste pred par lety nekde v rozvojove zemi. Dnesni auta jsou totalne plna elektroniky. Ale takvoa felda, ta se da jeste snadno a levne opravovat, spouste lidem by stacila kdyby nestala tak moc jako nova