0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan svolá milion vozů k opravě

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.04.2007 05:56, Dnes naprosto normální
A takhle to je u všech automobilek. čím dál horší!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.04.2007 08:47, RE: Dnes naprosto normální
zigi napisał:
A takhle to je u všech automobilek. čím dál horší!
Ne, u všech ne. Některé se o tyhle závady vůbec nestarají ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.04.2007 09:12, RE: Dnes naprosto normální
zigi napisał:
A takhle to je u všech automobilek. čím dál horší!
no jo, kde soudruhove udelali chybu....:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.04.2007 09:25, RE: Dnes naprosto normální
Riccardo napisał:
Ne, u všech ne. Některé se o tyhle závady vůbec nestarají ...
přesně tak. Když škoda zjistila vadu na airbacích u roomstera, tak auta nesvolala, kvůli velkým nákladům.
To je morálka.
A jestli u eropskýh aut unikají výpary, tak to ví jen výrobci.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.04.2007 12:19, RE: Dnes naprosto normální
michalcj napisał:
přesně tak. Když škoda zjistila vadu na airbacích u roomstera, tak auta nesvolala, kvůli velkým nákladům.
To je morálka.
A jestli u eropskýh aut unikají výpary, tak to ví jen výrobci.
Me se nejvice libi, kdyz se k nejakemu problemu postavi automobilka celem. Treba jako VW, nebo ted Nissan, proste chyba se muze stat, jsme lidi a i ty stroje ovladaji lidi. Ale opravd me nastvala Skoda kdyz na ty airbagy a problem s elektrikou pri bouracce proste rekla, ze nic svolavat nebudou, ze airbagy funguji, sice se zpozdenim ale funguji, to je proste vysmech lidem do ksichtu. Jedine co jsem se ve Svete Motoru dozvedel, jak poznat Roosmtera dobreho a spatneho, poel vyrobniho cisla, ktere musi byt stejne nebo vetsi jak to co uvedli ve Svete motoru
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.04.2007 12:33, RE: Dnes naprosto normální
mufik.martin napisał:
Me se nejvice libi, kdyz se k nejakemu problemu postavi automobilka celem. Treba jako VW, nebo ted Nissan, proste chyba se muze stat, jsme lidi a i ty stroje ovladaji lidi. Ale opravd me nastvala Skoda kdyz na ty airbagy a problem s elektrikou pri bouracce proste rekla, ze nic svolavat nebudou, ze airbagy funguji, sice se zpozdenim ale funguji, to je proste vysmech lidem do ksichtu. Jedine co jsem se ve Svete Motoru dozvedel, jak poznat Roosmtera dobreho a spatneho, poel vyrobniho cisla, ktere m...
a mě se nejvíc líbí, jak tady vždycky plácají některý jelita, když svolává auta koncern, jak jsou japonci super a bez chyby...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.04.2007 13:01, RE: Dnes naprosto normální
cruise napisał:
a mě se nejvíc líbí, jak tady vždycky plácají některý jelita, když svolává auta koncern, jak jsou japonci super a bez chyby...
Presne tak VW jsou dementi a Japonci jsou na vrcholu, a tohle neni prvni Japonska automobilka co svolava, prsote chybi se deji vsude, jenom kdyz se to stane u Passata tak se o tom mluvi jeste 10 let a u Japonce se o tom nemluvi. PRoste jsou to spotrebni veci a vyrabeji to lidi a spousta dilu jsou dodavany externimi firmami, takze automobilka ani nemuze tolik kontrolvoat jejich vyrobu, ale jen finalni produkty. Takze se lidi povzneste a budte radi, ze svolavaji a orpavuji v zaruce. Skodovka na to vsechno sere
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.04.2007 01:02, RE: Dnes naprosto normální
cruise napisał:
a mě se nejvíc líbí, jak tady vždycky plácají některý jelita, když svolává auta koncern, jak jsou japonci super a bez chyby...
pozor na cruisovo nazory. muzete umrit smichy
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.04.2007 01:47, RE: Dnes naprosto normální
LOL napisał:
pozor na cruisovo nazory. muzete umrit smichy
to LOLita :naopak nad těma tvejma se dá jen blejt
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.