anonym napisał:
Tak s tím nemohu souhlasit. Dříve se dělala pořádná auta, dnes to je pěknej šunt, samej plast a "čínská" ocel, všechno pěkně ošidit - hlavně tam kde to není vidět - odborně řečeno snižování nákladů. Mluvím z vlastní zkušenosti mám dvě auta jedno nové a jedno 18 let staré.
Zdravim. Ohledne toho snizovani nakladu na novych autech je to pravda. A to plati i pro Nissana . Nova Tiida uz nema viceprvkovou zadni napravu !! Takze jizdni vlastnosti sly do kytek. Nedavno jsem cetl clanek na Tipcars, ze i Honda ve sem novem Civicu odstoupila od teto koplikovanejsi (a tim i drazsi) napravy !! Duvodem byly vetsi naklady na interier a i exterier .A aby zustaly auta konkurence schopne (cenove !)tak za obet padla viceprvkova naprava . Pritom to byly prave JAponci z 90 let, kdo tyto napravy daval do vsech modelu (Sunny, Primera, Maxima ..) Taky samozdrejme Honda , Toyota a nebo Mazda.
Jeste si neodpustim poznamku, ze Nissan pote co byl koupen Renaultem, tak ty auta maji nizsi technickou kvalitu, na ukor designu.Snizila se i spolehlivost , kdy treba ALmery a primery v 90 letech byly v testech spolehlivosti (poctu zavad ,podle TUV) hodne dobre hodnoceny ..
Jinak ja mam Sunny 1.4 , r.v. (konec) 93 , najeto 290 tkm a jezdi bez zavad. S vyse zminovanou Felicii se to neda srovnat. Treba kolega ma na Felici najeto 250 tkm a kastle je rezava jako stara popelnice :) Taky ma obcas "drobne" zavady jako odvarena spojka , nefukcni ridici jednotka atd ..
Zatim jsem na nem najel asi 20tkm a bez zavad. Akorat uz zacinaji reznou prahy - to je ostatne nejchoulostivejsi misto N14 a Almer N15.
Nissan Forever