tomaskrtek napisał:
PetrT napisał:
No měl jsem vanette od nova a musím říc že když jsem ho po třech letech prodával byl to skoro vrak. I když se dodržovalo vše co chtěl výrobce auto už při 100t km mělo problémy s tlaky v motoru a nejen v zimě nechtělo startovat. Když už chytlo tak pár minut kouřilo jak stará avie. Spotřeba oleje vysoká, nafty pod 10l zcela výjmečně. Po dvou letech auto rezlo. Všude. Pojem pohodlí to neznalo, v autě díky motoru umístěnému jako ve 1203 neuvěřitelný hluk. Kupoval jsem ho právě proto že koncepce 2,3 bez turba + zadní náhon vypadala že bude držet, navíc japonec. Cena byla na velikost vozu poměrně vysoká, jen o málo méně než v té době vynikající transporter T4 tdi. Nissan však byl těžké zklamání, navíc prakticky neprodejný - u vw to nechtěli ani protiúčtem. Vykoupili mi ho v AAA doslova za pár korun. Po podobné sousedovic zkušenosti s patrolem vím že nissan už nikdy.
ještě že jsou na světě hloupí lidé. vím o Vanette Cargo 2.3D s 500.000km a ještě jezdí, i když koroze s ní hýbe zdatně. a 10l/100km žere jedině s plaťákem na dálnici
a sousedovi s Patrolem, tomu se mohu jen smát
Sousedovi v Patrolu 2x na záruku měnili motor, takže když to prodával byl tam třetí motor. Třílitr čtyřválec naftu. Před tím měl toho hranatého a i jednoho toho kulatého (GR tuším), ale s jíným motorem. Na ty vzpomíná velmi rád, ale ten poslední ho totálně vyškolil.
Moje zkušenost s vanette je jaká je, bylo to nové auto s plnou servisní péčí a nepovedlo se. Třeba někomu jezdí, já znám krom toho mého dva co bylo levnější odstavit než udržovat v chodu. Ono už jich dnes ani moc nejezdí.
Jen dodám že jako dodávka se mi líbí dodnes, to jejich současné NV200 ale vůbec.
Já chápu ža máš nissan rád, ale já to nemám z doslechu, já to zažil. Schválně jsem se díval na fotky a byl to rok 1998.