0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan Qashqai s benzinovým turb.motorem nebo Hondu HR V s atmosférickým motorem.

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit
vasal
ilość wystąpień1
data registracji31.10.2020
Środa 04.11.2020 18:34, Nissan Qashqai s benzinovým turb.motorem nebo Hondu HR V s atmosférickým motorem.
Dobrý den, prosím o názor zda koupit (předváděcí nebo málo jetý)Nissan Qashqai 1.3 s benzinovým turb. motorem a filtrem pevných částic nebo Hondu HR V 1.5 s atm. motorem. Roční nájezd tak 7 tkm, město a občas 100-150 km vzdálenosti. Setkal jsem se z názorem, že malolitrážní benzinové turb. motory jsou náchylné na poruchy turba i filtru pevných částic a také karbonizaci motoru.

Děkuji.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Cztwartek 12.11.2020 13:42, RE: Nissan Qashqai s benzinovým turb.motorem nebo Hondu HR V s atmosférickým motorem.
cytat:
reakce na: vasal, 04.11.2020 18:34 (Dobrý den, prosím o názor zda ...)

Dobrý den, u malolitrážních ben. turbomotorů je to stejné jako u ostatních typů - jsou dobře udělané a jsou poruchové.

Nissan s Renaultem a Mercedesem nyní mají nový přímovstřikový 4-válcový motor 1.33TCe, který vyníká kultivovaností i spotřebou, přitom výkonová rezerva je nadprůměrná i na dálnici. Do města a na menší vzdálenosti bude ale daleko lepší nepřímovstřikový 1.0 Tce, který se nyní nabízí např. v Dacii Duster. Bohužel 1.33 Tce je natolik nový motor, že nelze udělat jakýkoliv závěr, jak spolehlivý je. To vlastně platí i pro 1.0 TCe. Můj kamarád má rok Mercedes GLA s tímto motorem a je velmi spokojený, jenže 30tis.km je nic

Honda HR-V 1.5 VTEC by měla slibovat dlouhou životnost a v testech je chválena nejen za motor, ale i odhlučnění a interiér! Jen bych si ověřil varování redakce časopisu MOTOR, že v zahraničních forech se občas vyskytovaly problémy s manuální převodovkou. Já nic takového nenašel. Pozor jde už o přímý vstřik, takže alespoň bych jezdil na kvalitní benzín s aditivem.

Jako alternativu bych kromě Dacie Duster II 1.0 Tce doporučil rovněž
- Suzuki Vitaru 1.6 VVT - motor přežije vůz
- Toyotu C-HR 1.2T
- Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC - hlídat stav karosérie, motoricky ale v pořádku
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.