0
powrót
 

diskuze k tématu: Vůz kolem 50.000 Kč

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla, japonská vozidla, korejská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.01.2006 00:59, Scorpio
Mě osobně se Ford Scorpio také velmi líbí a při troše štěstí pujde za uvedenou sumu už sehnat i provedení "klaun". Otázka zní v jakém bude stavu :) A co se týče té Primery - slyšel jsem že dvoulitry vykazují poměrně velkou spotřebu benzínu, takže bych asi určitě doporučoval spíš 1,6 motor, už třeba i kvůli pojistce. Docela povedený by měl snad i být diesel 2,0. Podobný motor jsem měl ve starém Bluebirdovi a auto sloužilo dobře při asi pětilitrové spotřebě :D
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.01.2006 01:06, 626
Mě se docela zamlouvá 626, ale doufám že máte v záloze alespoň 40 000,- na údržbu jinak si moc nezajezdíte.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.01.2006 08:49, RE: 626
Ice napisał:
Mě se docela zamlouvá 626, ale doufám že máte v záloze alespoň 40 000,- na údržbu jinak si moc nezajezdíte.
Proč 40 000,- Kč. Za to bych muse vyměnit půl auta. Celý základní servis při koupi ojeté 626 ( rozvody, filtry, oleje a destičky ) jsem pořídil do 10 000,- Kč. S autem není žádný problém, nevím, kam bych další peníze cpal.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.01.2006 11:13, Scorpio
Ford scorpio dohc 88KW
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.01.2006 12:24, RE: Scorpio
petr napisał:
Ford scorpio dohc 88KW
Presne tak! super motor - rozvody hnany retezem, celkem slusnej zatah od spodu, prizniva spotreba....
Mel jsem 2 Sierry s timhle motorem a nemohl jsem si stezovat.....snad jen pozor na preharti...je nachylnejsi na praskani hlavy (osobni zkusenost).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.01.2006 13:38, auto
Doporučil bych japonce , Mazda 626, Nissan Primera. Za 50 000,- Kč se už nechají sehnat i celkem zachovalé kousky. Ford není špatný, ale má větší spotřebu. Také by mě vadil náhon na zadek u Scorpia.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.01.2006 15:41, suto do 50.000
další auto do 50.000 je audi 80 nebo 100 ale tam už se se musí minimálnš 10 - 15 tis přitlačit. Sám mám A80 a kromě toho že jsem vyměnil originál silentbloky v přední nápravě a originál přední tlumiče, není třeba dalších oprav. Ještě mi žere ole a to tak že 1litr na 1000 km. Ale ani to neni nijak na autě poznat. Co jsem mluvil s lidmi kteří jí mají nebo měly, tak jejich zkušenosti byly takové že dokavaď se otočil starter a naskočil motor audi jede. Jediná bolest byla vstřikovací hlava u vícebodovích vstřiků ale vrakoviště vždy a většinu problémů dostatečně a i levně vyřeší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.01.2006 16:33, P-505
Dalsi docela bezva auto do 50 000 je Peugeot 505.....jo to zde docela neobvykle suto ale muzu mluvit s vlastnich zkusenosti bezproblemove auto za 50 000 se da sehnat docela krasavec s 2,5 TD (77 kW). Take msm takove auto uz mam na tachometru 405 000 km a auto jezdi stale jak za mlada.....olej nezere a jezdi tak v prumeru 6,5 - 7 l nafty coz si myslim ze je velmi slusne. Dalsi vyhoda je ze karoserie je uz pozinkovana takze nejak nehnije.....proste pohodne velke auto. Je pravda ze vzhled jen tak nekoho nenatchne ale zas se o nej nemusite bat.....nekrada se. Vlastni zkusenost Octavia TDi bez cerveneho I nama sanci!!!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.01.2006 16:48,
Za 50000,-kč člověk nemůže čekat zázraky, problém Vámi uvedených vozů je, že vzhledem k tomu, kolik stála nová a že se jedná o vozidla střední až vyšší střední třídy, tak budou mít najetý značný počet km, a to je vždycky trochu problém. Osobně bych volil Primeru, kvůli jízdním vlastnostem, motoru poháněnému řetězem a celkové kvalitě, která dle mého názoru ostatní 3 auta předčí.Nevýhodou Primery bude horší dostupnost dílů z druhovýroby a případné originální díly jsou také dražší, než třeba u některé evropské konkurence.Mazda 626 se mi také osobně líbí, ale myslim si, že její jízdní vlastnosti zdaleka nedosahují úrovně Primery, např zadní náprava těchto vozů je velmi podobné konstrukce, liší se v detailech, avšak přední náprava je u Primery na vyšší úrovni, jelikož 626 používá Mc Pherson, ztímco Primera má nápravu s dvojitým příčnym ramenem.Ford Scorpio je asi opravdu nejlepší s motorem 2,0 DOHC, který měl v prvním provedení tj od r 1989 do roku 1992 výkon 88kw. V 93 přišla modernizace a ta měla 85kw.Modernizované Scorpio má jinou palubní desku a určitě také lepší antikorozní ochranu, ikdyž ani tady to není žádný zázrak.DOHC má opravdu pohon rozvodů řetězem, obččas se vyskytují vůle v zavěšení přední nápravy, ta je totiž ještě dosti ortodoxní konstrukce, kdy kolo je příčně vedeno jednoduchym ramenem a šikmo je vedeno stabilizátorem..Tento systém už dnes moc obvyklý, a to ani u malých aut, není.Jinak je Scorpio dobrou volbou kvůli relativní dostupnosti náhradních dílů, ikdyž úplně levné také nejsou, jak se třeba někdo domnívá.Hyundai Sonata bych bral nejméně, jelikož se mi moc nelíbí a a navíc v té době ještě Hyundai nebyla tak kvalitní značkou jeko dnes, ikdyž konstrukce motorů vychází z Mitsubishy, což určitě není špatné, jen spotřeba bude určitě vyšší, než třeba u Scorpia.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.01.2006 17:29, A co Toyota Corolla?
Myslim, ze to taky bylo hodne spolehlive auto. Navic motor o objemu 1332 (pov. ruceni do 1350) produkoval slusnych 66kW.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.01.2006 21:23, RE: A co Toyota Corolla?
Hispan napisał:
Myslim, ze to taky bylo hodne spolehlive auto. Navic motor o objemu 1332 (pov. ruceni do 1350) produkoval slusnych 66kW.
corola nebo primera jinam bych se nekoukal . jenze jak pisete tak stojite asi o vetsi vuz za 50000tis necekejte zazraky ale asi s nim nebudete jezdit 2x tydne celou republiku.tak hodne stesti s nakupem a tomu kolegovi co tu psal o audinach tak tomu gratuluji vymenil skoro vse a je spokojen takovemu bych chtel prodat auto .-)
jinak za ty penize se da sehnat daihatsu aplause vyborny stroj prostorny,bezporuchovy a 1,6 ma 90 a vic koniku jede pekne kamarad si ho koupil neni to zadny kockolap ale jezdi paradne najel s tim asi 55 tisic a menil jen rozvod filtry a olej a jezdi do 7 litru a rez na ni nenajdete no libovka
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.01.2006 22:20, Dotaz na LR Discovery TD5
Dobrý den, rád bych si koupil LR Discovery TD5, automat, měchy, tempomat, atd. r.v.10/2000 najeto 103 tis km, servisováno, knížka, po prvním majiteli, zakoupeno v CZ, nehavarováno, v terénu údajně nejeto. Cena mi nevadí. Nepředpokládám nasazení v těžkém terénu, spíše tak chalupa, les , hory v zimě, Rumunsko s expedicí pro paďoury, a jinak holt Praha. Jezdím decentně (nezávodím). Na co bych si měl dát pozor ? Prosím o názor. Děkuji Vlado
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.01.2006 13:34, RE: Dotaz na LR Discovery TD5
Vlado napisał:
Dobrý den, rád bych si koupil LR Discovery TD5, automat, měchy, tempomat, atd. r.v.10/2000 najeto 103 tis km, servisováno, knížka, po prvním majiteli, zakoupeno v CZ, nehavarováno, v terénu údajně nejeto. Cena mi nevadí. Nepředpokládám nasazení v těžkém terénu, spíše tak chalupa, les , hory v zimě, Rumunsko s expedicí pro paďoury, a jinak holt Praha. Jezdím decentně (nezávodím). Na co bych si měl dát pozor ? Prosím o názor. Děkuji Vlado
rad bych poradil ale lr jsem nemel tak ti preju hodne stesti s koupi a kdyz si ho vemes do servisu aby ti na nej mrkli tak bys to mel mit vyresene
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.01.2006 20:58, RE: 626
PV napisał:
Proč 40 000,- Kč. Za to bych muse vyměnit půl auta. Celý základní servis při koupi ojeté 626 ( rozvody, filtry, oleje a destičky ) jsem pořídil do 10 000,- Kč. S autem není žádný problém, nevím, kam bych další peníze cpal.
Hodně záleží na stavu ve kterém se auto při koupi nachází, ale může se stát a to není nic neobviklého při ceně 50 000,- že toho bude potřeba víc než jen základní údržba. Např. Brzdové destičky, kotouče + kapalina, nový výfuk, nové pneu, nějaký ten podvozkový díl.............
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 07.01.2006 22:56, Mitsubishi Lancer
Nebo Mitsubishi Lancer. Od roku 1993 s motorem 1.6 81kw-nenápadné živé a nadprůměrně spolehlivé auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 08.01.2006 05:08, RE: bez předmětu
Tomáš napisał:
Za 50000,-kč člověk nemůže čekat zázraky, problém Vámi uvedených vozů je, že vzhledem k tomu, kolik stála nová a že se jedná o vozidla střední až vyšší střední třídy, tak budou mít najetý značný počet km, a to je vždycky trochu problém. Osobně bych volil Primeru, kvůli jízdním vlastnostem, motoru poháněnému řetězem a celkové kvalitě, která dle mého názoru ostatní 3 auta předčí.Nevýhodou Primery bude horší dostupnost dílů z druhovýroby a případné originální díly jsou také dražší, než třeba u někt...
Já mám sonátu 2 roky. Je to sice r.96 , ale problémy jsem s tímto vozem začel mít až po ujetí 250 tis km. No problémy. Zlomilo se pérko v zámku otevírání dveří, přestal fungovat motorek ostřikovačů.
Největší závadou byla řídící jednotka cca 2500 Kč. Při běžné údržbě - výměna oleje, filtrů a náplní, řemeny je to auto bezrpoblémové. Je to 2.0 16V 136 Ps a spotřeby se pohybuje podle "nohy" a typu provozu ( město dálková od 7-9 litrů. Vzhled sice není nic moc, ale motor šlape jako hodinky ( je to motor z Mitsubishi Gallant, podvozková platforma to samé). Faktem je, že už začalo rezavět na spodním dílů dveří cca 2 cm rzi. Řekl by jsem , že za málo peněz hodně muziky. Ale je to individualní, záleží na co se natrefí, tak jak u každého jiného vozu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.05.2007 11:31, RE: Scorpio
Tomas napisał:
Presne tak! super motor - rozvody hnany retezem, celkem slusnej zatah od spodu, prizniva spotreba....
Mel jsem 2 Sierry s timhle motorem a nemohl jsem si stezovat.....snad jen pozor na preharti...je nachylnejsi na praskani hlavy (osobni zkusenost).
DOHC je super měl jsem ho v sirce, teď mám 2,3 v klaunovi a to je super motor. Jinak starý OHC dvoulitr je zas nesmrtelnej (v jednoduchosti je síla),ale pozor na vačky ty asi Ford udělal z bláta.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.