0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan Primera po 200 tis. km

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.02.2009 01:04, ..
no dobře, přeju aby ještě dlouho sloužilo. Ale dělat recenzi na auto s kterým jste najezdil jen 12 tis km je celkem předčasné! Jinak recenze nic závratného neřekla, tak zas nic... snad příště.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.02.2009 08:52, Primera
No na 14 leté auto s automatem a řidičem který toho mnoho nenajezdí klobouk dolu že stále bez problémů funguje. Sám jsem koupil před půl rokem jako druhé auto do rodiny P11 z roku 2000 najeto 210 tis. a zatím také nemohu než chválit, zatím jsem do toho vrazil 17 Kč za novou žárovku do brzdového světla....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.02.2009 10:07, Úžasné...
...koupit si auto, na kterém mě štve, že nemá klimu. Je málo ojetých aut? U nás je těch kvalitních asi opravdu málo, ale v dnešní době slevovat ze svých nároků mi přijde podivné.... Možná tak ještě před 10 lety, to se daly prodat kdejaký pelechy za ukrutný peníze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.02.2009 12:17, RE: Úžasné...
Pepe napisał:
...koupit si auto, na kterém mě štve, že nemá klimu. Je málo ojetých aut? U nás je těch kvalitních asi opravdu málo, ale v dnešní době slevovat ze svých nároků mi přijde podivné.... Možná tak ještě před 10 lety, to se daly prodat kdejaký pelechy za ukrutný peníze.
Máte samozřejmě pravdu, nicméně tady se jedná o opravdu starý vůz s pořizovací hodnotou okolo 30.000,- a za to opravdu příliš vybírat nelze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.02.2009 14:03, klobouk dolu
ale ja bych do dvanact let (pri koupi) stare plechovky nesel. kdyz ma clovek rodinu, tak si obcas chce vyrazit za hranice vsechnich dnu a v takove situaci jsou problemy s autem to posledni, o co stojim.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.02.2009 14:48, RE: klobouk dolu
a--c napisał:
ale ja bych do dvanact let (pri koupi) stare plechovky nesel. kdyz ma clovek rodinu, tak si obcas chce vyrazit za hranice vsechnich dnu a v takove situaci jsou problemy s autem to posledni, o co stojim.
Ale no tak. Mam shodou okolnosti taky Nissana, Almeru, 1998, najeto 165 k km (mam ji prakticky od nova). Takze kroutim 12 ty rok. Jezdim po cele Evrope a auto je stale v dokonale kondici. Jen doufam, ze jsem to timto nezakrikl ... Pravda, od dnesnich aut (po r. 2000) jiz takovou spolehlivost cekat nelze, Bohuzel pro nas.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.02.2009 22:15, klobouk dolů
Já tedy fandím a trochu i v dobrém závidím uživateli, že do tak starého auta šel a hlavně že mu ta sázka do loterie vyšla.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.02.2009 07:29, RE: Úžasné...
figo napisał:
Máte samozřejmě pravdu, nicméně tady se jedná o opravdu starý vůz s pořizovací hodnotou okolo 30.000,- a za to opravdu příliš vybírat nelze.
To jsem si neuvědomil.... Pořád lepší, aby auto bylo bez klimy a jezdilo, než aby mělo klimu a stálo...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.02.2009 12:42, Na rovině slíbí,
v zatáčce dodrží a když se najde kus, který nebyl u tyrana nebo blba, je to klenot mezi ojetinami.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.02.2009 21:32, Vlastnil jsem 1,6 SLX LB téhož r.v..
Dodnes se dá říci, že 5 dv. LB je hezké auto. Přesto, že Nissan je Japonský, tak má P10 pocházela z Anglie. V Japonsku se vyráběl pro Evropu pouze kombík. Měla myslým 74 kW, už v té době. Tahala na plně vytočenou 4, 210 tacho. V kopci u Votic nešla pod 175 tacho. Pouze jedne výtka. už po 4 letech ( najetých 80 t.km.) trpěla korozí lemů zadních blatníků u prahů. Flákači angláni. Jinak s úctou vzpomínám na její jízdní vlastnosti a ovládání. Nová, troufnu si říci, že by strčila do kapsy i nového Focuse. Vyzkoušel jsem oboje. Focus byl kombík. Ta P10 vznikla v r. 1990. Zadní náprava opravdu extra třída. Vzpěra zadní nápravy s uložením, umožňovala zatíženému vnějšímu zadnímu kolu nepatrný záporný úhel rejdu. Krásně točila v palbě táhlé zatáčky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.02.2009 21:33, RE: Vlastnil jsem 1,6 SLX LB téhož r.v..
Abík napisał:
Dodnes se dá říci, že 5 dv. LB je hezké auto. Přesto, že Nissan je Japonský, tak má P10 pocházela z Anglie. V Japonsku se vyráběl pro Evropu pouze kombík. Měla myslým 74 kW, už v té době. Tahala na plně vytočenou 4, 210 tacho. V kopci u Votic nešla pod 175 tacho. Pouze jedne výtka. už po 4 letech ( najetých 80 t.km.) trpěla korozí lemů zadních blatníků u prahů. Flákači angláni. Jinak s úctou vzpomínám na její jízdní vlastnosti a ovládání. Nová, troufnu si říci, že by strčila do kapsy i nového Fo...
Omlouvám se za hrubku.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.